Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #26 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har null peil på økonomi, og har interessen kunne vel ikke vært mindre. Men.... sitter å ruger på litt penger. Burde vel kanskje sette meg litt inn i det som skjer nå, og satse litt penger. Har muligheten til å bruke 100 000 kr. Men er så redd for å drite meg ut, og miste alt...
Happy Ignorant Skrevet 22. januar 2008 #27 Skrevet 22. januar 2008 He he... Trygve Hegnar så forresten i krystallkula si at alle nordmenn som gidder å jobbe ikke vil rammes av børs-nedgangen i 2008...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #28 Skrevet 22. januar 2008 Det er jo ikke bare bare å bestemme seg for å kjøpe akjser heller. For det skal mye jobb til man må følge med på selskapene ...følge med på rapporteringene, skal de investere videre og videreutvikle seg...har de ideer som du tror man kan tjene på i markedet og vel kunne fortsatt i det uendelige. Aksjehander ER og blir spennende men tidkrevende arbeid. De som driver med det og tjener bra er online nesnten hele tiden. Daytradere selger alle aksjene sine på slutten av dagen ...eller i alle fall de de er redde for og kan sove rolig til neste dag mens mange holder på hele natta .... Så det jeg ville gjort var å få et aksjeprogram i banken hvor du kan simulere i 6 mnd eller mer...bli kjent og sette inn penger som ikke er virkelige for å se hvordan det går... Lykke til
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #29 Skrevet 22. januar 2008 Jeg konstaterer at jeg ikke skal selge aksjebeholdningen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå