Gå til innhold

Ang vask før analsex...ikke krangle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herregud,hva er det med deg da.

Blir så lei sånt svada,bleie og slapt rævhull.

Vet du ikke det at det faktisk går ann å trene det som alt annet.

Syns det er lite realistisk å tro det blir så store konsekvenser av å ha analsex i ny og ne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen likern i enern,å noen likern i toern....Sånn er det bare med den saken!

Skrevet

og noen liker det i 1ern OG 2ern.. 1+2 er tre.. Jeg liker det i 3ern.. Kan ikke prøve anal en gang og si æsj.. blir bedre og bedre det.. noen av mine beste orgasmer er med en i 2ern.. og om man slapper av, blir det ingen slappe hull for de som påstår det.. (dere sære vil nok få det, som blir helt forknytt med en k.. innenfor 1 m radius)

Skrevet

Snakker om forknytt - du klarer jo ikke å skrive 'kuk' engang. *knegg*

Skrevet

humre... la meg prøve... Kuk... uff så ekkelt:/ Var litt redd for å støte noen sarte sjeler her inne..

Skrevet

Bærkorg Måkeskrik:

Tror jeg har funnet ut at du er veldig glad i å terge opp andre mennesker her inne, for så å lene deg godt tilbake å "knegge" av dem?:P

Riktig...? Jaja, du skal ha for at du holder deg på riktig side iallefall, å ikke går på alle andre forum for å irritere de andre på BIM:D

Skrevet

Jeg vil tro at du ødelegger slimhinnene dersom du spyler deg med dusjen uansett om d er i hull nr 1 eller 2.

Ville anbefalt deg klyster om du skulle sørge for at analen din var helt fresh and clean.

Skrevet

Enig, la HI få analsex til tusen før ho uttaler seg!! Kan være det beste. Du er tydeligvis uvitende på dette området. Stakkars deg... Prat om ting du kan noe om..

Skrevet

Det ble litt feil.. Innlegget var ikke ment til HI. Sorry!

Skrevet

jeg gjør også det.

Tror ikke det er farlig. deilig å være fresh "der nede".

og analsex er digg. Men det må være med riktig partner.

Skrevet

Analsex er for homoseksuelle og/eller for gutter med mindre tiss som ikke klarer å tilfredstille sin frue i enern.

Forresten så kan få kronisk rennebæsj av å ha det.

Å for all del, IKKE HA VANN I ENDETARMEN, da kan den smelte, så ikke vask deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...