Gå til innhold

Ang vask før analsex...ikke krangle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker å spyle meg med dusjen for å sørge for at jeg er helt ren.

I hullet liksom..

Er dette farlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være farlig? Regner med det er nr to du mener, og der er det jo man kjører klyster opp, så trur nok du kan ta det med ro jeg. er jo uansett viktig med god intimhygiene.

Skrevet

Det er kun èn ting man skal passe på før man skal ha analsex. Ikke gå på do! Endetarmen renser seg nemlig selv, og det er stort sett veldig rent der, altså med unntak av rett etter at du har vært på do-do.

Skrevet

Tanken på sex rett etter man har vært på do er vel igrunn lite fristende uansett.:)

Men om man er på do daglig så vet man jo aldri.

Stort sett kjenner man jo om man er ren eller ikke men synes jo det er greit å skylle meg når jeg har lyst på analt.

Blir liksom litt lettere og slappe av når man med sikkerhet vet man er ren.

Har aldri prøvd klyster,hvordan fungerer det egentlig?

Skrevet

Snakk om å lide for partneren sin. Dritvondt hele tiden, og renne-bæsj i evigheter etterpå. Herregud, så selvutslettende!

Skrevet

Snakk om å lide for partneren sin??

Hallo,du tror faktisk ikke det finnes kvinner som faktisk liker og synes at analsex er godt?? I hvilken verden befinner du deg??

Forøvrig har jeg aldri etter sexen hatt rennebæsj så hva partneren din gjorde vet ikke jeg..

Skrevet

Nei, det nekter jeg faktisk å tru. Bare de de som er ekstremt pervo, som deg.

Skrevet

Jepp,jeg er vel ekstremt pervo da.

Men hvis det betyr at jeg har ett strålende sexliv så spiller det ikke stor rolle hva du ønsker å kalle meg.

Men har du i det hele tatt prøvd analsex,eller er du bare en av de med fordommer?

Skrevet

NN 20:59, det er tydelig at du trenger en skikkelig omgang rompesex. Kanskje det hadde fått deg til å slappe litt mer av.

Skrevet

Skal ikke si hva jeg tror du trenger Bærkorga. En aldri så liten omgang med hårbørsten (på flatsida), mens du ligger med messingen bar over fanget. (Måtte si det likevel).

Skrevet

Jeg har prøvd det, ja. Største hat-opplevelsen jeg har hatt. Kan du si at det faktisk er fysisk behagelig, eller kan du være enig i at det er de skitne fantasiene som gjør dette til gjennomførbart?

Skrevet

Ja jeg kan faktisk med hånden på hjertet si at det er fysisk behaglig.

Kan også si at det gi meg orgasme i en helt annen forstand enn den vaginale.

Og de skitne fantasiene ser jeg faktisk ikke i det hele tatt.

Så sant begge liker det man gjør vel og merke.

Men jeg tar gjerne en runde med børsten også jeg:)

Skrevet

Trist at noen i 2008 kaller sexfantasier for skitne.

Skrevet

Ja, det er mer nærliggende å kalle akkurat disse fantasiene for rene.

Skrevet

Dytter.

Sex er ikke skittent hvis to voksene menesker elsker hverandre og begge kan enes i det man gjør.

Skjønt tiss og bæsj sex finner jeg kanskje en smule skittent,bokstavlig talt

Skrevet

Hm. Forbausende.

Heller en runde med børsten, enig i det. Lett! Men jeg tror vi skal spare det til de som virkelig trenger det her inne (de vet hvem jeg skal frem til) Da skal det bli liv i meg også, det lover jeg! Kanskje vi kan samarbeide. Nei, huffa.

Skrevet

Nå nå. Hvis du ombestemmer deg, står jeg med enn gjerne til disposisjon.

Skrevet

Jeg elsker analsex, samme gjør mannen min :) Så vi er heldige :) En periode brukte vi ikke prevansjon og da måtte vi alltid avslutte i 2 ern...

Kjempedeilig og vi dusjer alltid etterpå!!

Tror faktisk jeg skal lokke han med etterpå :)

Skrevet

Rennebæsj?

Er kun amatører som ikke vet at sæd gir diare. Du må da for all del ikke la han komme inni deg.

Forøvrig så er det dritdeilig. Bokstavelig talt.

Skrevet

hva som er så galt med ei dame som liker analsex da?mange som gjør det.mange som liker oralsex også men ingen som sier det er skittent?hadde hu derimot tent på at kisen hadde dreti på brystkasa hennes har det kansje vært grunn til bekymring, men fortsatt ikke deres problem hva andre foretar seg på soverommet(eller hvor det enn skulle være)

Skrevet

Skal ha rævhullet mitt i mange år fremover..Å det hullet blir jo slappere jo mer man driver på der inne!!Hvem vil,med glede,få problemer med ræv muskelen når man begynner å komme opp i åra??Hallo liksom??Nei,det der blir for sært...Jæækk!!!

Skrevet

xen min elsket det, og da var jeg også med.. Han er den eneste jeg kunne tenkt meg å ha anal sex med, men likte det jeg også :)

En ting var jo at jeg så han ble helt i fyr og flamme, men var flere ganger jeg kom også. På en helt annen måte enn med "vanlig" sex!

Men, kan ikke presisere nok, at det er helt avgjørende at man virkelig vil være med på det!! Begge parter!

Ellers blir det bare ubehagelig og man føler seg kanskje litt nedverdiget..

Skrevet

Analsex kan være en fantastisk deilig opplevelse... gummi er en grei ting om han skal komme i toeren... ja uansett faktisk. spes om en har andre planer etterpå;-)

Personlig har jeg hatt mine beste sekuelle opplevelser ved at min mann har berørt meg ved nevnte åpning... Vi har verdens beste sexliv, der ingen av oss har sperrer. Det er ikke slik at vi er perverse eller grisete av den grunn. Vi bare vet å sette pris på alle de nytelser og muligheter kroppen har å by på....

Det bør nevnes at glidemiddel kan være en nødvendighet...

Uten glid kan det være smertefult ja!

-smaken er som baken - delt.

Til dere som fordømmer analsex; dere vet ikke hva dere går glipp av!

Skrevet

Vi kan snakkes om dette når vi er blitt gamle,tror mange her sitter med skjegget i post kassen..Med et slapt rævhull å må gå med bleie 24/7!!!Da skal jeg le..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...