vi blir 4 :o) Skrevet 21. januar 2008 #26 Skrevet 21. januar 2008 hehe..når jeg leser dette så tenker jeg at vi kanskje bør revurdere å få en liten en til ) med en mor som har migrene og diabetes og en far som har HD og hjertehistorie er det vel kanksje ikke det beste utgangspunktet. De er jo generelt så strenge på HD ) en sjefer blir jo nesten avlivet pga det.. men min kjære mann har jeg klart å holde liv i.. vi bør vel holde det for oss selv at vi ønkser familieforøkesle, så det ikke kommer noen og tvangssteriliserer oss..
___ Skrevet 21. januar 2008 #27 Skrevet 21. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg ville blit godkjent. Ingen arvelige sykdommer, alle sanser i orden, Ingen sykdom hos foreldre eller besteforeldre, relativt høy inteligens ogsterk psyke. Mulig jeg ville blitt vraket hvis de la stor vekt på tenner. Mannen min derimot ville nok blitt vraket.
trillemamma Skrevet 21. januar 2008 #28 Skrevet 21. januar 2008 Huff. Både jeg og mannen hadde blitt vraket. Jeg kommer fra en familie med astma og allergi, mens mannen kommer fra en familie med ekstreme svetteproblemer.
ScaryMama Skrevet 21. januar 2008 #29 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde nok blitt godkjent, men mannen har astma så der er det litt mer usikkert...
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 21. januar 2008 #30 Skrevet 21. januar 2008 Absolutt!! Det er bare å se på de tre vidunderbarna vi har klart å avle frem for å fastslå det! Ingenting i veien med genene her i gården!
MamiMaribel Skrevet 21. januar 2008 #31 Skrevet 21. januar 2008 Ja, det vil jeg si:-)))) Ingen arvelige sykdommer, høy, slank, atletisk, symmetriske trekk, stabil psyke- var det noe mer da........? Hehehehe......... Heldigvis er det rom for mer assymetri og avvik hos mennesker enn hos dyr, så jeg tror de færreste av oss har grunn til bekymring..........:-))) Så du har truffet på mange mennesker du mener ikke burde vært til, er det så.. ? Eller hadde du andre ting i tankene ? :-)
Northernlights Skrevet 21. januar 2008 #32 Skrevet 21. januar 2008 Jaujau,jeg er ei flott avlsku! Flotte avkom alle sammen ;o) Absolutt verdt min vekt i gull =oD
*Vetlis* Skrevet 21. januar 2008 #33 Skrevet 21. januar 2008 Tror igrunn avlen her i familien burde vært stoppet hos Oldemor, for de som kom etter henne har det vært mye gæli med! Men det værste er vel hypokonder tendensene og den lave arbeidsmoralen, å det har vel egentlig ikke noe å si rent arvemessig hehe!
2søtesmåh Skrevet 21. januar 2008 #34 Skrevet 21. januar 2008 Jeg og sambo hadde nok blitt "avlsdyr deluxe" under et lignende regime som Hitler hadde...Høye (180 og 190 høy), blonde,slanke, i god form, forholdsvis bra karakterer på skolen omgjengelige og sjelden/aldri syke. Ingen arvelige sykdommer i slektene som vi vet av. Blir gravid fort sammen, og barna er bemerkelsesverdig friske og jeg føder som en "maskin"....,-så ser man bort ifra at jeg produserer meget lite melk, som igjen hadde ført til at alle våre barn hadde dødd under "survival of the fittest"-prinsippp så har jeg/vi gode avlsegenskaper. Men som jeg sa, jeg produserer ikke nok melk til å fø barna mine, iallefall ikke til de er mer enn et par mndr, og da hadde de jo dødd om det ikke er naturlig for menneskene å være "ammer" for hverandre da....????? og det igjen vil vel si at jeg egentlig ikke burde vært avlet på ) Som melkeku hadde jeg iallefall blitt sendt til slakteriet fort )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå