Gå til innhold

Faller livet ditt i grus om mannen din forlater deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kanskje er litt følsesløs? Altså; jeg elsker mannen min over alt på jord og håper inderlig vi kan oppleve å bli besteforeldre og gamle sammen, men hadde han valgt å gå fra meg hadde jeg levd bra videre alene. Hadde aldri funnet meg en like god mann, så jeg måtte nok ha levd alene. Jeg hadde også måttet klare meg med mindre penger og bolig, men det hadde gått kjempe fint! Er mest av alt glad i barna mine og unner de en blid mamma, så velger mannen min å gå får han bare gjøre det!

Og ikke si at jeg umulig kan være glad i han, for det er ikke tilfelle!

Hvordan tenker dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg.

Ein må gjere det beste ein kan i den situasjonen ein er i.

Hadde mannen min forlatt meg, hadde eg blitt lei meg, knust og trist. Men, eg hadde tenkt som så at:Han om det, og levd vidare. Noke anna kan ein ikkje gjere.

Sjølv om eg elsker han av heile mitt hjerte, og håper han aldri,aldri finner på noke så dumt ;-)

Skrevet

Helt enig med deg, hadde klart meg kjempe fint:)

Mulig jeg også er kald, men lar meg aldri bli såå avhengig av en mann at jeg hadde knekt helt sammen gitt...Hadde syns det vært trist og leit og alt det der selvfølgelig........

Men livet mitt hadde aldri fallt sammnen, har en liten gutt jeg som trenger mamman sin:)

Skrevet

NEI!!!

Livet faller ikke i grus,men jeg hadde nok blitt lei meg altså:)

Må si jeg ser helst at han blir her hos meg;)

Skrevet

Altså.. jeg ville nok for en liten periode vært helt ødelagt..Men jobbet meg oppover og landet på bena som en happy mamma igjen.. =)

Men pr i dag tror jeg neppe at jeg klarer og gjøre en slik catch som jeg har i dag igjen..

Skrevet

Hvis min mann hadde kommet hjem og sagt at han ville gå, hadde jeg først av alt fått sjokk og så hadde nok min verden falt i grus - for en liten stund. Ikke fordi jeg ikke kan klare meg alene, men fordi det vil snu hele livet mitt på hodet.

Skrevet

Nei. Har blitt forlatt før, og kom over det, så skulle nok klart det igjen. Hvis noe skjedde med guttungen derimot..

Skrevet

Så bra å se vi er flere :) Tror innimellom jeg er den eneste som bare hadde latt han gå uten en masse styr og mas. Sammenligner jeg meg med mine venninner virker jeg veldig kald på dette området.

Skrevet

Jeg bodde alene mange år som "voksen" med jobb, egenkjøpt leilighet og bil. Så vet at jeg klarer meg praktisk og økonomisk.

Men; jeg ville følelsesmessig bli knust!!

Orker ikke tanken engang...

Skrevet

Nei, har levd alene i mange år og vil heller ha det fint alene enn vondt i et forhold.

Samtidig ville jeg jo savnet bestevennen min og verdens beste støttespiller.

Spesielt er det vanskelig å se det for seg nå som jeg er gravid med vårt andre barn ,-)

Jeg vet ihvertfall en ting, uansett hvor vondt et brudd ville være så skulle jeg ikke stått i veien for forholdet hans til våre barn. Han er en fantastisk far og de trenger ham minst like mye som meg. Jeg vlir helt matt når jeg ser hvordan foreldre "krangler gjennom" barna og vil dem ikke noe så vondt.

Skrevet

Nei, livet mitt hadde ikke falt i grus (kanskje den første tiden, men)

Jeg skulle nok klart å finne en ny en og jeg, som var like bra (om ikke enda bedre, siden han kanskje velger å bli...??)

Men nå er jeg veeeeeldig glag i mannen min og han i meg og jeg håper inderlig at vi fortsetter å være sammen.

Skrevet

hadde nok blitt helt knust for en perode men i tilegg så hadde jeg stått på for min sønns skyld hele veien for at han trenger en oppegående mamma. håper aldri dette blir tilfelle men hadde det sjedd hadde jeg nå klart meg på et vis har klart meg gjennom mye før så hadde klart dette oxå

Skrevet

Hadde klart meg godt alene før, og skulle klart det igjen :-) Men håper det aldri skjer selvsagt...

Skrevet

Hvorfor skulle det det? Kan man ikke klare seg aleine bør man heller ikke gå inn i avl.

Skrevet

Jeg har noen gode eksempler i min nærhet på at enkelte går fra forstanden, derfor jeg spør...

Skrevet

Det ville vært trist og jeg hadde nok vært lei meg i en lengre periode, men livet hadde ikke falt i grus. Jeg hadde nok klart meg økonomisk uten han. Og ville nok vært en stor sjangse for at jeg hadde bestemt meg for å ikke finne noen ny mann. Jeg lever ikke for mannen min, dermimot for barnet mitt :-)

Skrevet

Synes ikke det virker som om de fleste her inne har økonomi til å klare seg om mannen går. Er jo totalt ramaskrik hver gang noen blir alene, og så starter galoppen, hvor er pengene mine.

Menn finnes over alt. Man finner alltid en ny å plage.

Skrevet

nei, det gjør ikke det. kanskje da jeg var yngre og mindre selvstendig. men jeg har kommet frem til at jeg først og fremst lever livet mitt gjennom meg og ikke gjennom en annen. så jo, livet mitt hadde fint kunne gått videre, til tross for at jeg sikkert hadde opplevd det som et tap en periode

Skrevet

Hadde klart meg fint både økonomisk, sosialt og praktisk ;-)

Skrevet

Klarer meg nok veldig fint uten mannen, men kjekt å ha ham her da =)

Skrevet

jeg lurer på om HI har seriøse fritidsproblemer som sitter og spekulerer på sånt. hjelpe meg!!!!

Skrevet

jeg hadde blitt forferdelig lei meg..og knust, iallefall for en periode.

han er min bestevenn også, og vi deler alt sammen. så det hadde vært helt forferdelig for meg å miste han.. men selvfølgelig må man leve videre og tenke på barna. Men jeg hadde hatt det veldig vondt om han hadde valgt å gå fra meg.. orker ikke tenke tanken engang. Heldigvis er alt bra mellom oss, og nå skal vi bygge hus og gifte oss til neste sommer:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...