1881 Skrevet 20. januar 2008 #26 Skrevet 20. januar 2008 Da anbefaler jeg deg og oppsøke en ernæringsfysiolog, tror dnok du kan få time uten og betale for det ettersom du tidligere har slitt med spiseforstyrrelser, men og sulte seg er ikke løsningen da kommer kiloene raskere på når du virkelig begynner og spise.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #27 Skrevet 20. januar 2008 Spis hver 3-4 time, men lite hver gang. f.eks et knekkebrød og en frukt, eller litt suppe. KJøp deg noen grete roede kokebøker, de har noen på tilbud nå på nettsiden hennes. (2 bøker for 260 kroner eller noe, kjempebra bøker) Ikke sult deg, som de andre sier - da sparer bare kroppen på fettet. derfor du skal spise ofte når du slanker deg=)
Monajenten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #28 Skrevet 20. januar 2008 Jeg prøver ikke å sulte meg altså. Men jeg har liksom hørt at man helst ikke skal spise etter åtte om kvelden, er det bare tull da? Hvor finner man sånne ernæringsfysiologer? Hehe, har ikke peiling jeg.
1881 Skrevet 20. januar 2008 #29 Skrevet 20. januar 2008 Ernæringsfysiologer finnes på alle landets sykehus og noen har privat praksis, men der må du nok regne med og betale egenandel. Det er bare tull at man ikke skal spise etter klokken 20 om kvelden, men det som stemmer er at tunge måltider bør ikke inntaes sent på kvelden, men selvsagt en middag i ny og ne på kvelden gjør jo ingen katastrofe. Et par skiver og en gulrot og en kopp te er f.eks gode kveldsmåltid. Man bør ha minimum 5 måltider pr dag og i de måltidene bør det inngå tilsammen 5 forskjellige typer frukt og grønnsaker. Bestill deg time til ernæringsfysiolog, høres ut som du kunne ha behov for litt veiledning.
Monajenten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 20. januar 2008 Tusen takk for svar!! Skal se om jeg får gjort det:-)
Monajenten Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 21. januar 2008 Siklus Siklerotte, hvis det var til meg så har ikke jeg fått noe PM:-/ Meeen svaret ditt ligger jo under sauen sitt innlegg, så det var kanskje ikke til meg, hehe;-)
BlackDalia Skrevet 21. januar 2008 #33 Skrevet 21. januar 2008 Beste treningen er boksing/kickboksing og det koster det samme i året som 4 timer med personlig trener ;o) Den som ligger på Nordnes får du med treningstøy++ i tillegg
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #34 Skrevet 21. januar 2008 Uhm, nei!! Jeg sendte PM til deg!! Hmmm.... Kanskje den var for laaang......=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå