Gå til innhold

Jeg er SULTEN!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er liksom sunn da, og skal ikke spise på kvelden....:-/

Siden jeg holder på å dø av sult, tok jeg meg en gulrot i sted, men det hjalp ikke det grann...

What to do???? (what to eat.........)

Jada jada, drikker masse vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe galt i å spise på kvelden så lenge man spiser sunt :o)

Skrevet

Det er mye verre for forbrenningen din at du går sulten..

Skrevet

ligg unna gulerøtter og epler det blir du bare mere sulten av...

Skrevet

meld deg inn i vektklubb hvis du vil være sunn. Der lærer du mye om hva som er bra/dårlig å spise:)

Skrevet

Men hva kan jeg spise da?

Fikk fryktelig lyst på knekkebrød med hvitost og agurk, men har ikke knekkebrød, hehe;-)

Skrevet

Åhh haha, lurte på om jeg skulle ta meg et eple nå:-p

Da dropper jeg det:-/

Skrevet

Føler med deg monajenten!:) JEg er DRIT sulten, men har fjerna mandlene og har ikke spist noe særlig på ei uke!! Kommer til å sprengspise når jeg først er frisk hehe

Skrevet

Har du en vektklubb å anbefale da?

Skrevet

Spis to stk tynne brødskiver med grovbrød og magert pålegg og spis frukt,

IKKE gjør som meg som sinnsyk i gjerningsøyeblikket spiste Mövenpick is med sjokosaus på, tenkte at søndag er jo nesten lørdag....

Angrer litt nå ja.

Skrevet

Knekkebrød med noe annet på? Frukt? Grønnsaker? Nøtter? Rosiner?

Skrevet

Ikke spis brød - men spis gjerne rugsprø. Forsøk å ikke spis senere enn 2 timer før du legger deg - og vær helst i aktivitet de to siste timene. Ikke bare sitt. Det er ikke særlig sunt.

Trenger ikke pålegg på rugsprø, godt uten. Men du kan jo godt toppe med tomat med pepper på eller agurk med pepper på f.eks:)

Det metter nok, det:)

Skrevet

Har ikke rugsprø.....men har tomat da..hehe, kanskje jeg bare skal ta meg en tomat:-o

Skrevet

www.vektklubb.no

Er med der, og synes den er genial:)

Skrevet

Da kjøper du deg rugsprø så du har til senere, Monis.... Og ja, du kan ta deg en tomat:):)

Prøver du å bli sunn for å gå ned eller hva?

Skrevet

Rugsprø er skrevet på handlelisten:-)

Mmmmhm, det er det jeg prøver på:-/

Har begynt å trene mer også, men jeg er forbanna utålmodig, går ikke fort nok:-(

Skrevet

Det dummeste du gjør er og være sulten, da går kroppen på sparebluss og når den endelig får mat i seg så sparer den opp på lagrene for den vet jo ikke når det kommer mat neste gang. Tydelig at du kan for lite om kropp ernæring, anbefaler deg og prøve personlig trener hos sats om det er der du trener da kan du få satt opp kostholdsplan og et treningsprogram der du kan nå målene dine med et sunt og riktig kosthold.

Skrevet

Det er der jeg trener ja, og jeg har vanvittig lyst på personlig trener.

Men det er alt for dyrt for meg.

Skjønner ikke at det er mulig å ha så skyhøye priser, men det er kanskje bare jeg som har liten lommebok.

Skrevet

Hehe, godt:) Jeg spiser ikke brød - men rugsprø spiser jeg... :)

Men, tingen er Mona - at du gjerne må legge om hele kostholdet ditt. Og hvordan du spiser og hva du spiser er en stor faktor i hvorvidt du går ned eller ei. Hvordan du trener og hva du trener betyr også UTROLIG mye... Hvis du forteller en del om det, kan jeg gjerne prøve å hjelpe deg:)

Skrevet

Leste her engang at du sparte barnetrygdene til ungene dine, om det er tilfelle så har du god råd, vi har 3 unger og rimelig god inntekt, men ungene våre får ikke hele barnetrygden sin på konto hver måned. Så noen omdisponeringer her og der så kan du med god sammvitighet ta deg råd til noen timer personlig trener.

Skrevet

Du leste det engang ja, og det er nok lenge siden.

Hadde selvfølgelig benyttet meg av personlig trener om jeg hadde hatt råd, men jeg har et huslån å betjene, og har høyere utgifter enn inntekt, så det er umulig for meg.

Siklerotte, jeg trener på sats....går mest på sånne timer i sal; stram opp, stram opp puls, mage rygg, sats dans, spinning, flyt og pilates......det er vel de forskjellige jeg har vært på.

Når jeg får litt mer kondis, har jeg tenkt å gå på boksing også:-)

Skrevet

Ønsk deg personlig trener timer i bursdagsspresang/morsdagsgave og lignende, det er jo en flott presang og få !

Skrevet

Hvor mange ganger iløpet av uken trener du...? Og hvor lenge varer de timene...? Er det alltid litt styrketrening mot slutten....?

Hvordan er kostholdet ditt....?

Jeg er ingen personlig trenger - men jeg kan hvert fall mye om det her:)

Skrevet

såååå et, fatter ikke poenget med å sulte seg.

det som skjer er at kroppen din vil kniholde på fettet, da den tror du er i fare.

Skrevet

Tre ganger i uken, ca. en time..ihvertfall en begynnelse...

Jeg aner ikke hvordan kostholdet mitt er, prøver å finne ut av det, hehe. Har liksom ikke peiling på mat, syns det er vanskelig.

Men så er jeg exbulimiker, så det frister til gjentakelse når vekten blir for høy for min del....(men jeg klarer å stå i mot altså..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...