Gå til innhold

Lommemannen og idrettssjernen anklaget for voldtekt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan jeg også motta... hadde ikke huket av for post..

Skrevet

Kan dere ikke legge sammen to og to selv .. Google amerikansk fotball og Hurum.. kommer sikkert opp noe siden han er den eneste i Norge som faktisk har spilt...

Skrevet

Kan noen sende pm til meg også?

Skrevet

Off .. ikke noe særlig det. bor han nære deg?

Har en pedofil i nabolaget selv, og det er IKKE noe gøy å ikke vite.

Skrevet

Frk. Vable:

Når du googler på lommemannen sitt navn får du opp ganske mange treff på en annen mann som heter det samme. Lommemannen er ikke musiker, om det er en slik du finner når du googler.

Skrevet

chilli*: Nei, jeg vet det...... Siden begynner med:

XXXX XXXXX (født xxxx, også kjent som xxxxxxx) er mistenkt for å være serieovergriperen kjent som Lommemannen. Han ble 11. januar 2008 arrestert utenfor sitt hjem i .........osv....

Skrevet

Ja... ingenting i veien med egoet der iallefall.

Skrevet

Hahaha sier noe...

Skrevet

Åh? Den har ikke jeg fått med meg gitt... Drøyt...

Skrevet

Håper han blir dømt IGJEN.. Og sitter LENGE denne gangen...

Skrevet

Åja,,, hehe, leste linken nå.... :)

Skrevet

Nehei :) Egoet til han i artikkelen som Linn&Skrållan la ut :)

Skrevet

Nå vet dere jo navnet.Er bare og google navnet ligger masse om han på nettet.

Tragisk type:(

Sist han ble dømt sonet han fritt på Bastø,og aktor sa at det IKKE var fare for gjenntakelse.Men hva har faen i meg skjedd??????

Han har også Staff`s kontorer som advokat håper dem klarer og få han dømt strengere denne gangen.Slike menn kan jo søren ikke gå løse.

Skrevet

Ja fy faen !!! bodde han i nærheten av deg blekkspruten ??? Ikke akkurat en liten lettvekter det der ... blir helt kvalm ....

Skrevet

Han er så og si naboen til mamma og mannen hennes.Di ser rett ned på verandaen hannes.han bor hjemme hos moren og faren sin.Syntes så synd på den mora.mamma sier hun skjemmes hver gang hun er ute.Og tørr nesten ikke se på folk.Er jo ikke hennes skyld at sønnen er sånn.Stakkars dame.Faren er vist ikke helt 100%

Skrevet

Fant ikke ut navnet på lommemannen jeg...

Skrevet

Er ca 15 min kjøretur unna meg.. Kjenner mennesker langt ut i hans familie.,.. pratet med de isted.-., men de har ikke hatt kontakt med han på maaaaaange år.. Så de visste ikke...

Skrevet

kan noen sende meg en pm hvem denne idrettsstjernen er???

Skrevet

Han "idrettskjendisen" har også drevet med friidrett. Husker han fra friidrettsmiljøet i Buskerud....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...