Gå til innhold

Lommemannen og idrettssjernen anklaget for voldtekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvem disse personene er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvem lommemannen er...i allefall han som er siktet.....men det er galt å legge ut navnet her visst, selv om jeg henger gjerne ut slike mennesker, FÆLE er de!!!

Skrevet

lommemannen ja.. Idrettskjendisen nei.. Og idrettskjendisen bor visst i samme kommune som meg så fortell meg gjerne hvem det er .. grrr...

Skrevet

Idrettskjendisen som bor i nærheten av meg er forresten dømt tidligere for bare noen få år siden pga voldekt av mindreårige.. Og gjett hvem som var advokaten hans!?!?!?STAFF....

Skrevet

jeg vet, men er usikker på om man bør legge det ut på internett ... mtp familien. Og det er vell en grunn til at media "beskytter" de.

Skrevet

Kan du ikke sende meg pm med hvem idrettskjendisen er??

Vil gjerne vite hvem det er siden vi omtrent kan være naboer..

Skrevet

ok , men dette er det jeg kaller rykter.

Man kan ikke være 100 % sikker

Skrevet

Bildet er jo likt det som er retusjert i samme avis for noen dager siden.. Så stemmer nok.. og desverre vet jeg alt for godt hvem disse er og ja det stemmer nok.. =(

Skrevet

kan noen gi meg en PM med hvem Lommemannen er?

Skrevet

Han idrettstjernen er naboen til mamman og stefaren min og har voldtatt stebroren min:(

Så JA jeg vet hvem han er.Grusomt.Han var akkurat ferdig med og sone domen han fikk fra 1 og 2"Runde" med voldtekter av små gutter og en jente.Så har han faen i meg klart det igjen.

Tragisk:(

Skrevet

Kan noen sende meg en mail ang idrettsmannen også`? Bor ikke så langt unna;(

Skrevet

Jeg vet godt hvem det er.. Og han burde brenne i helvete.. navnet og ansiktet hans burde ikke være skjermet....

Skrevet

hvilken kommune og hvilken idrett?

Skrevet

Det går ikke an å sende PM til deg...

Men hør her, de har ikke gått offisielt ut med hvem som er siktet som Lommemannen, sant`?

For jeg søkte på navnet hans på nettet, og kom da inn på en side som ligner på Wikipedia, men ikke er det, og der stod det ALT om han, t.o.m. familien hans, litt om hvem de er osv..... Det kan da ikke være helt lov???? Håper virkelig det er han, ellers syns jeg skikkelig syns på han og familien...

Skrevet

Sjekk Hegnar.no/forum, der sto ihverfall en link til en artikkel om idrettskjendisen for noen dager siden. Ville forresten ikke ha kalt han en idrettskjendis, jeg hadde aldri hørt om han og han driver ikke med noen veldig kjent idrett (hvis det som sto på Hegnar.no stemmer, og det tror jeg ettersom det var nesten samme bilde i artikkelen på linken og det sladdede bildet som ble brukt på nrk og nettavisen.no)

Skrevet

Jeg vil også vite hvem denne kjendisen er...

Kan du sende det til meg også Blekkspruten?

Skrevet

kan jeg også få pm om hvem dette er?

Skrevet

Hvem går det ikke å sende til? Hvis du mente meg, så har jeg rydda kassa nå.

Skrevet

Det gikk ikke å sende PM til Bruble...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...