Gå til innhold

Hadde vært interressant å vite...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 år og har 100% barnehageplass, som jeg benytter fullt ut. Jeg kunne ikke tenke meg å være mere hjemme, ettersom jeg er veldig glad i å jobbe. Håper derimot at min samboer etterhvert ønsker å jobbe mindre, så det ikke blir alt for lange dager på den lille tassen.

Skrevet

jeg er 23 år. har en gutt på 14 måneder som har gått i barnehage siden han var 9 måneder. han er levers klokka 9 og hentes aldri senere en 15. og han er der 4 ganger i uka. jeg går på skole.

hadde ikke vært hjemme 100% om jeg kunne, men hadde gjerne hatt han der en dag mindre.

Skrevet

Jeg er 25 år. Sånn som det er nå ønsker jeg å ha begge barna fulltid i bhg for å gjøre ferdig studiet mitt. Jeg kan, rent økonomisk, være hjemme et år eller to til, men da ødelegger jeg utdannelsen min og må begynne på nytt. MEN, barna er ikke i barnehagen lenger enn nødvendig, gjennomsnittlig 7 timer om dagen tenker jeg. De får ofte fri og vi er hjemme ved minste tegn til sykdom.

Hadde jeg ikke vært i utdannelse hadde jeg jobbet redusert og hatt redusert plass i bhg. Jeg ønsker ikke å være hjemme 100% lenger enn det første året.

Skrevet

Jeg er 39 og er langtidssykemeldt. Jenta begynte i barnehage da hun fylte 2 år på 50%.

Skrevet

21 år, mini 100% plass... begynte da han var 9mnd, pga mine studier. han har korte dager når jeg har fri(1 dag i uka), sånn at jeg får vasket og ryddet osv. jeg synes barnehage er veldig fin arena for sosialisering med andre barn osv, men ville nok hatt mini hjemme til han var 1,5 år hadde det ikke vært for at jeg MÅTTE fortsette studiene mine, for ikke å miste plassen å dermed ha gått 1år på skolen for ikke noe:(

nestemann skal ha 50% plass fra 1.5 år hvis jeg får tiul det... når jeg er ferdig utdanna våren 2009, håper jeg å kunne jobbe 50% sånn at mini skal få litt mere tid hjemme før han eventuelt får noen søsken;)

Skrevet

Ønsker redusert bhg fra 2-4 års alder, fullt det... (ingenting før fulgte 2 år) Er 26... Hva tenker du om det HI?

Skrevet

Straks 21 år. Skal ha henne hos dagmamma (svigermor) fra hun er et år, men vil da prøve å studere mest mulig på kveldstid slik at jeg kan ha henne hjemme ihvertfall 2 dager uken.

Ikke lett å få det til å gå opp, men med huslån og styr må man ha en inntekt. Vi kan jo selvfølgelig selge leiligheten, men jeg vil helst bli ferdig med utdannelsen min så fort som mulig

Var det dumt?

Skrevet

Jeg er 39.... jobber 50% fast pluss tar vakter i ny og ne. Minstejenta har 100% plass i barnehage. Hvor mye hun er der er variabelt ut i fra hvor mye jeg jobber.

Jeg jobber ikke fordi jeg MÅ.... men fordi jeg vil;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...