Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #26 Skrevet 20. januar 2008 høres definitivt ut som at han er mer opptatt av denne nye lekre baben enn ungene sine, ja.... Fortell ham at dette ikke er i tråd med hva dere avtalte, og at dersom dette fortsetter, kommer du til å be om fult forelreansvar for barna dine....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #27 Skrevet 20. januar 2008 "Når skal jeg få fri????" Skjønner ikke dere som setter unger til verden og så har dere ikke lyst å være med dem engang! For meg er det å være fri å være med ungene mine, trodde liksom alle foreldre følte det sånn... Stakkars unger når mamma og pappa krangler om hvem som IKKE skal ha de... Og har han de annenhver helg og en dag annenhver uke, så får du jo mye mer barnefri enn hva veldig mange andre får selv om de bor med barnefar! Så du ingenting å klage over! Du har forresten ingenting med hva han gjør med dama si! Så lenge de ikke sitter å råkliner og overser ungene skal du bare drite i at hun er der når de er hos han. Greitt nok at han bør holde avtalene, men å reise bort å spionere hørtest bare psyko ut!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #28 Skrevet 21. januar 2008 Vet dere hva? Jeg driter nå i hva dere sier og mener om meg. Jeg veit han ikke bryr seg mye om ungene nå, altså, de er ikke 1 prioritet, ikke 2 pri....de kommer VELDIG langt ned på lista. det er vondt for meg å se. Og jo, alle som har unger syns det er godt å ha barnefri innimellom.... Og jeg trenger det. Det er jeg som har hatt hovedansvaret for ungene siden de blei født, og nå syns jeg det er på tide at han tar sitt ansvar, noe han tydeligvis ikke gjør. Og til dere som mener han bare skal ta denne nye sklia si inn i livet til ungene, dere kjenner ikke mine barn. Jenta mi er fryktelig sår og nærtagende, og da mener jeg han kan prøve å tenke litt mer på ungene enn han gjør. Nei, hvis ikke han skjerper seg nå, og det betraktelig ang ungenes ve og vel, så blir jeg å ta hele ansvaret, og jeg har faktisk nok på han(svart på hvitt) at han har tatt fint lite ansvar. Han har aldri stått opp med dem, ikke skifta bleie, gidder ikke gi dem mat når de spør, kjefter og smeller og kaller dem for noen jævla drittunger..... Og det er det flere som har hørt på.... Jada, klart ungene trenger det.... Nei, god natt. HI
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #29 Skrevet 21. januar 2008 eeehm.. jeg må si jeg heller støtter HI, enn mange av de som har skrevet inn.. er det bare meg som syns det er rart å introdusere nye kjærester med en gang? trodde det var best og være i et stabilt forhold med den nye partneren, så ikke man må møte den ene dama/mannen etter den andre.. hmm.. NEINEI.. "ungene vil jo alltid være der, sånn er det å være nyforelska" herregud.. gla ikke dere jobber på familievern kontorene rundt om kring.. og "jeg blir lei meg når folk vil ha fri fra ungene sine" HERREGUD.. alle har jo godt av barnefri av og til.. og unger har godt av å være sammen med pappaen sin.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #30 Skrevet 21. januar 2008 Høres ut som du har rotet det litt til ja HI... Men poenget er jo faktisk dette!: Om du nå drar hjem til ham for å spionere, og ser at dama er der. Hva skal du liksom gjøre med det??? Dersom han skjønner at du da har hengt utenfor huset hans og spionert, så vil du selv ha ødelagt hele samarbeidsmulighetene deres! Og selv stille svært svakt ved megling hos FVK. Og resultatet av dette er at barna blir skadelidende.. ! Slipp taket du... Og velg dine kampsaker med omhu, vurder nøye om det er verd de konsekvensene de kan få - og om saken er av mindre eller større art..!
MrsLene Skrevet 21. januar 2008 #31 Skrevet 21. januar 2008 Helt enig med deg. Overrasker meg at så mange mener det er greit ungene møter nye flammen rett etter ett brudd med mamma og pappa. Hadde forholdet til min forlovede og meg endt, hadde det aldri falt meg inn å hatt min nye kjæreste på besøk rett etter bruddet, mens mine barn var der. Såpass må man kunne gi barna sine. Også enig med ei annen her. Slipp taket i han. Skriv heller opp alle tingene han gjør galt. Ta det med neste gang dere er på møte. Det at han ikke viser interesse for sine unger, leverer tidligere, dukker ikke opp osv har svært mye å si i en foreldresak, men igjen, det beste for ungene er å ha en mor og far der som selvfølgelig stiller opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå