Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Altså, nå skulle barnefar ha barna i helga, fra fredag til mandag morra. I går sa han at han ville kjøre dem ut til meg i kveld. Han skulle egentlig levere dem i barnehagen i morra tidlig. Men nå har jeg på følelsen at han ned prioriterer barna for den nye "dama" si. Jeg har sagt til han at jeg vil ho skal holde seg langt unna ungene til ungene har vennt seg til hele denna situasjonen(bruddet er ferskt enda) Ho var der en tur i går, og da blei jeg frorbanna, han har sagt til ho at ho kan holde seg vekk den helga han skal ha ungene. Og dette respekterer ho ikke da. Men som sagt så mistenker jeg at han skal ha ho der i natt, og derfor ikke vil ha ungene der. Jeg syns det er råttent gjort av han(uansett om ho skal være der eller ikke) å kjøre dem hjem, når de egentlig skal være til i morra. Svaret jeg fikk da jeg spurte hen hvorfor, var at siden dette var første helg han hadde de, så syns han det var greit å levere de i dag. Er det da teit av meg å få tak i en som kan sitte her i en halv time, mens jeg kjører å sjekker? Ønsker seriøse svar...ikke noe om at jeg er psyko eller noe.... men jeg vil bare ha klarhet i hvem han prioriterer her....ho eller barna....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Legg det gjerne ut på skarvle for meg hvis noen gidder....
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes du virker helt forskrudd. Greit nok at bruddet er ferskt, men det er et brudd. Jeg mener at barna ikke har noe vondt av å møte henne - såfremt de ikke viser sterke følelser for hverandre foran barna. At du skal kontrollere - og drive å sjekke på han som en eller annen maniac skjønner jeg meg ikke på. God bedring.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor skal du kjøre og sjekke det? Hva han gjør når han har barna er jo egentlig hans sak, noe du allerede har greid å stikke nesegrevet ditt oppi. Så hva han gjør når han ikke har barna burde du vel kanskje greie å la være hans sak?! Og dersom det faktisk ender med et varig forhold med denne dama vil hun bli stemor for dine barn, jævla bra start liksom, dere kommer nok til å bli perlevenner...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Kan si det sånn at de viser sterke følelser foran barna, og jeg er ikke intressert i at han skyver barna vekk IGJEN..... det har han gjort nå altfor lenge.... Og de fortjener bedre enn det. Kan ikke han klare å holde sine avtaler, som vi ble enige om på mekling på grunn av den nye, så syns jeg det blir feil. For alt jeg vet så kan ho ha bedt han om å gjøre det sånn. Han gjør tydeligvis alt ho ber om.... og da vil ikke jeg at barna mine skal ha noe med ho å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Saken er jo at han vil skyve barna til siden, han skal jo ha dem til i morra, og han har sagt selv at han ikke vil de skla møtes enda, så derfor er det jo en grei sak å ikke overholde samværet..... Neida, jeg kjører dem hjem til mamma, så kan jeg få dama på besøk. Er det ikke meninga at han skal prioritere ungene og det lille samværet han skal ha da?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Skjønner deg godt jeg. har selv en eks som gjør alt for å "slippe" ha ungene sine. han har ingen ny dame, men han er livredd for at jeg skal møte en ny. derfor er d nok mye bedre for han at jeg sitter her hjemme med ungene. har han ungene kan jeg jo finne på å gå en tur ut på byen!! og d er jo KRISE... skikkelig slitene å ha d slik. så jeg hadde sagt greit i fra til han at han bare fikk holde avtalen dere har. jeg har vært altfor dumsnill med min eks. og latt han styre det meste. men nå har jeg satt ned foten. eller jeg prøver hvertfall....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Jeg sa til han at han bare hadde med å ha de til mandagsmorra, men NEI, jeg kommer med dem i kveld. Tror det er det beste for oss begge sa han.... Og er det da rart at jeg blir mistenksom? Er det noe i dette her jeg mistenker nå, så skal vi nemlig inn til ny mekling, for da kommer jeg til å si åssen det er...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Av egen erfaring vet jeg at dersom du først gir han lillefingen går d ikke lang tid før han sluker hele hånda på deg!! bare si du har planer for kvelden og ikke er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Ja, men jeg klare ikke....der er problemet..... Jeg klarer ikke si nei til sex med han engang....og det er et enda større problem.... Jeg vet jeg har rota det så utrolig til nå..... Og så har jeg dårlig samvittighet ovensor ungene samtidig ikke sant...han vil faktisk ikke ha dem der til i morra.....han VIL ikke prioritere dem. Han vil prioritere ho... Tror nok jeg kommer til å sjekke.....og ja, jeg vet det er dumt.... men
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Ja, da blir jo ting enda værre. jeg for min del er helt over faren til ungene. der er det han som sliter. han vil ha meg tilbake, og er redd jeg finner meg en ny når han har ungene. derfor gjør han seg vanskelig hver gang han skal ha dem. for din egen del så bør du så absolutt kutte han ut. å ha sex med han gjør d bare enda værre for deg selv. send han en melding og skriv du har planer for kvelden. la han tro du har en date på gang. om ikke d funker så må du nok bare innse at han aldri kommer tilbake til deg...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Ja.... hmmmmm.... det er fryktelig vanskelig.... men han vet at jeg er hjemme, han vet jeg skal pakke i dag, så han vet at det bare er å komme med dem..... Men tror nok jeg kjører å sjekker....vet det er feil, men han må begynne å prioritere ungene....
Mage Mi Sa Jo Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 om jegvardeg ville jeg ikke sjekket ,men jeg ville faktisk antagelig sakt at nå var det en avtale jeg hadde gjort akkurat i kveld fordi jeg ikke skulle ha ungene og derfor må han holde avtalen om å levere ungene ibhg i morgen. men dette haddejeg bare gjort om dette var en gjentagende situasjon de gangene han skulle ha barna, selvsakt en gang i blant må man jo kunne sammarbeide og hjelpe hverandre. om hans nye kjæreste er der i natt eller ikke behøver faktisk ikke ha noe med grunen til at han ønsker å levere dem i dag. du har heller ingenting med om han er med henne eller ikke. ikke syntes jeg du har rett til å bestemme at hun ikke får være der heller, når dine barn er hos han selv om bruddet er nytt. eller hun skulle vært årsak til bruddet. det har ikke noe med barna å gjøre. så lenge far tar sitt ansvar og selv gjør en god insatts med sine barn så er jo det bra. for banas skyld handler det jo om hvorvidt dere klarer å sammarbeide, og da må dine følelser til bruddet ogden nye dama, faktisk komme i siste rekke. husk dere lever nå hvert deres liv men dere har barn å ta vare på. de kommer ikke til skade om pappa har besøk av kjæresten sin også. hilsen en med erfaring fra å være barn, med en mor som lot sine følelser overfor bruddet med min far få innpass i mitt forhold til min far. det gjorde meg forvirret og såret. det gjør vondt for et barn at mor har det vondt, og vite at deter far som er årsaken. din mistenksomhet hjelper ikke barna dine, men skader dem og deres forhold til deres far.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Uansett om hun er grunnen til at han leverer ungene eller ikke, nå er de ikke hos han og da kan han ha besøk av dama si... at du drar dit for å sjekke beviser da ingen verdens ting! Ungene er der ikke, da kan han gjøre hva faen han vil. Skal han liksom sitte der alene bare fordet han SKULLE ha ungene til i morra? SYKT!!!
Amanda- Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 HI: hvorfor ligger du det ikke inn på skravle selv?? jeg er så forbanna lei av alle dere skravlere som kommer inn her og skal ha oss til og ligge det ut på skravle for dere. hvorfor skulle hun ha respekt for det? jeg hadde no ikke brydd meg, det er HAN som skal gi beskjed det denne nye dama.. HMMM.. sjalu eller? hehe
MammaTilNick Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 si at han skal forholde seg til avtalen!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Dette har du vel strengt tatt ikke noe med? Du kan ikke sitte å bestemme når det passer deg at de får treffe henne? Det er vel opp til pappan? En annen ting. Har han levert ungene til deg nå så gjør han da vel som han vil. Beviser ikke noe om hun er der nå. Ungene er jo ikke der (om du har fått de tilbake) Pass dine egne saker og stol på at pappan er voksen nok til å ordne med barn og kjæreste selv.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #18 Skrevet 20. januar 2008 her introduserte far barna til ny dama si rett etter bruddet.. jeg likte det ikke men sa ingenting,pga jeg har ikke noe med det!! far gjør hva han vil så lenge det ikke går utover barnas ve og vel. synes det er alt for psyco av deg å dra å sjekke!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #19 Skrevet 20. januar 2008 Jeg tror du er bitter etter bruddet og ønsker å kontrollere og straffe. Be ham holde seg til avtalen, thats it, og ikke begynn med psycho-opplegg. Det vil garantert slå tilbake på deg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2008 #20 Skrevet 20. januar 2008 jeg syns du skal sette deg ned og telle til 100 000 og se om du føler deg litt roligere etter på. du har ikke noe med hva far gjør eller hvem han presenterer de for. du burde blande deg ut. det er ikke skadelig for barn og hilse på folk. det er mye værre for de og leve med at mor og far krangler... ikke spioner på han. det førerer ingen ting godt med seg. neste gang han vil levere tidlig så sier du at du ikke er hjemme så det går ikke. enkelt og greit ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #21 Skrevet 20. januar 2008 Han kom å leverte de i 4 tiden i ettermiddag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og så dro han rett til ho. Jaja, her blir det ny mekling, for det er ikke første gang han ikke overholder avtalen. Det er 3 gang nå på 14 dager!!!!!! og han skal ha ungene annenhver helg og en etermiddag i uka, men nå kom det frem at det passer han bedre å ha dem annenhver helg og en dag i uka ANNENHVER UKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! når i helvete skal jeg få fri da? det var ikke dette her som står i meklingsattesten.... HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #22 Skrevet 20. januar 2008 På det siste innlegget ditt nå, så virker det som det ikke har noe med denne nye damen å gjøre, men at mannen bare er en fyr som aldri klarer holde avtaler. Tilbake til hovedinnlegget ditt; Og så om det var pga. den nye damen? Hva om han vil ta seg noen timer fri for å være med henne? Du vet vel hvordan det er å være nyforelsket? Og han vet jo at barna alltid vil være der, så at han ikke skal få pleie det nye forholdet sitt nå i byrjan, er jo ikke opp til deg å bestemme!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #23 Skrevet 20. januar 2008 "Når i helvete skal jeg få fri da?" ..... hva søren. Har du ikke satt dine barn til verden? har ikke du og pappaen sørget selv for at forholdet gikk skeis? Når skal du få fri??? Du høres ikke særlig moden ut. I det spørsmålet der, og henviser også til hovedinnlegget ditt. Du virker bitter, sur og egoistisk. Håper du tenker på barna dine opp i dette og ikke deg selv! Tenk hvordan de har det i en slik tid som dette?!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #24 Skrevet 20. januar 2008 "når i helvete skal jeg få fri da?" Du virker jo like blåst som exen din! Stakkars barn, virker jo som hverken mamma eller pappa vil ha dem.
MrsLene Skrevet 20. januar 2008 #25 Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes ikke han skal presentere barna for nye dama si enda. Hvis dette er et ferskt brudd, og nytt forhold på hans side, så vet man aldri hvor lang tid det tar før det er slutt og en ny dame kommer inn i bilde. Barna har det vanskelig nok fra før av siden mor og far ikke bor sammen mer. At hu da kommer på besøk(hvis hu gjør det da) synes jeg er lite respektfult og hensynsløst ovenfor dere alle og spesielt barna. At ikke han da sier ifra om dette og mest sannsynlig leverer de tidligere pga henne viser hvor lite interessert han er i barnas beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå