Gjest Skrevet 20. januar 2008 #26 Skrevet 20. januar 2008 Hermetikk er jo mye; skinnfrie tomater, mais, bønner, leverpostei osv osv osv osv.....så det blir i hvertfall en eller annen form for hermetikk i hvertfall annenhver dag...uten at vi da spiser mye ferdigmat Jeg kjøper mest friske grønnsaker, frukter og skikkelige råvarer.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #27 Skrevet 20. januar 2008 Vet du, jeg brekker meg bare jeg tenker på de glassene... :-S
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #28 Skrevet 20. januar 2008 Hermetikk er så mangt, ja...Mer spesifikt: Spiser dere all frukt og middagsmat fra en hermetikkboks?
Carnivale Skrevet 20. januar 2008 #29 Skrevet 20. januar 2008 Ja de er ufyselige. Folk kan påstå de inneholder alt en unge trenger av næring så mye de vil for meg, men de KAN da umulig gi god matlyst?
Mrs. Bouquet Skrevet 20. januar 2008 #30 Skrevet 20. januar 2008 Ja, vi spiser hermetiske knekkebørd til frokost og joikaboller til middag. Blir aldri lei. Det fine med joikabollene er at man kan spise rett fra boksen.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #31 Skrevet 20. januar 2008 Liker ikke middag på boks....usj Hermetisk tomat og mais er vel det som er i skapet, og bønner.
Gjest MyIian Skrevet 20. januar 2008 #32 Skrevet 20. januar 2008 spiser ikke hermetikk..og hvor får du det fra at ungen min får hermetikk?
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #33 Skrevet 20. januar 2008 regner med at den ikke var ment for meg:) Men om det er glassmat til baby de sikter til så er jo det brukt samme metode som hermetikk.
Gjest MyIian Skrevet 20. januar 2008 #34 Skrevet 20. januar 2008 jeg bruker ikke glass til min baby. her i huset lager vi alt fra bunnen tomatsaus og suppe og alt som er. men den var ment til hi ja posen ;
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #35 Skrevet 20. januar 2008 Har jeg nevt deg spesifikt som en som gir middagsglass, Mylian? Nevner ingen jeg- bare spør om folk spiser hermetikk hver dag.Er jo interessant det vel?
Gjest MyIian Skrevet 20. januar 2008 #36 Skrevet 20. januar 2008 Nei, det har du ikke - det bare virket som du trodde det. Du selv da? Gir du barna dine hermetikk? Og nei, det er ikke kjempeinteressant om naboen spiser flesk og duppe hver dag eller hermetikk.
Trulte76 Skrevet 20. januar 2008 #37 Skrevet 20. januar 2008 middagsmat på hermetikk..sjeldent..ungene er glad i den spaghettien på boks da..noe jeg absolutt ikke klare å spise..så de kan få det engang i blandt da. Fiskeboller kjøper jeg i kjøledisken Men jeg spiser makrell i tomat, mais, syltetøy på glass, og andre tilbehør i boks/glass ja..så det blir vel igrunn ofte. Spesielt når jeg er veldig glad i å ha mais i salater
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #38 Skrevet 20. januar 2008 Gjorde det det, altså? Hvordan? Spm har jeg besvart tidligere. Og heldigvis, så slipper jeg å la meg diktere av hva du finner interessant eller ei, og selvsagt også vica versa. Og det var jo interessant nok til at du gadd å svare.
Tibra Skrevet 20. januar 2008 #39 Skrevet 20. januar 2008 Min lille gutt hadde noen måneder med barnemat på glass. Han digga det han... Prøvde meg på å lage vanlig middagsmat i diverse former, men gutten spytta det bare ut igjen han.. (Vil legge til at jeg er over gjennomsnittet matinteressert så det var ikke noe tull han fikk servert). Siden han var 1 har han spist den maten vi spiser på eget iniativ, heldigvis, men tror nok ikke han tok permanent skade av å spise hermetikk et par mnd av sitt liv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå