Gå til innhold

Dere må slutte å anbefale lovehearts jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha ha!

Synes det var et fornuftig innlegg av HI!

Hvorfor skal man anbefale sukkertøy til de som ber om hjelp her inne og virkelig er plaget av halsbrann!

Her har HI snakket med leger som VET HVA DE DRIVER MED, men istedet velger vi altså å høre på husmødre som sitter på nettet og deler tips fra bøker om kjerringråd. Joda, kjeft på folkens! Dere vet jo best:)

Love Hearts funker sikkert for noen, og det HI poengterer er at det sikkert funker for de som har milde plager av halsbrann, men for de som er skikkelig ille plaget gjør man bare vondt værre og kan skade vevet i spiserøret.

Åh, for en gjeng:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å svare på spm ditt kokosyklus (som egentlig burde si seg selv) så handler jo denne siden først og fremst om å dele erfaringer, så om noen har gode erfaringer med love-hearts eller andre ting, så burde det jo faktisk være opp til hver enkelt å vurdere om man vil prøve det. Har man alvorlige problemer så skal man jo selvfølgelig kontakte lege og ikke stole 100% på hva som bli sagt her inne.

Det er forresten ingen andre enn deg og HI som mener dere mener best, vi andre deler bare tips og erfaringer, men om dere er så mye bedre enn oss "husmødre" så skjønner jeg faktisk ikke hva dere gjør her inne.

Skrevet

Nope, sliter veldig med halsbrann og lovehearts hadde absolutt ikke virkning, ble nok heller verre en stund ja.

Skrevet

Eneste som hjelper for meg er alkoholfritt øl! og da bare noen slurker av gangen. Jeg spiser helst ikke legemidler hvis jeg kan unngå det, så er forsåvidt veldig glad for at jeg har funnet noe "naturlig" som gjør nytten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...