Gå til innhold

Dere må slutte å anbefale lovehearts jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kopiere inn det jeg skrev i en tråd under her:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Why??

Spiser en pakke til dagen.....

Skrevet

Dere må slutte å anbefale lovehearts jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!

De som synes det hjelper HAR IKKE halsbrann, da har dere rett og slett bare mindre ubehag. Dersom man HAR halsbrann er det å knaske lovehearts det samme som å helle bensin på bålet. Man skal holdet seg langt unna sukker, kaffe, juice, sterk mat, tomater og løk samt brus dersom man har halsbrann.

Jeg tar Link, men må nå over på en reseptbelagt medisin fordi halsbrannen min er blitt så ekstrem at jeg kan vri meg i smerte. Har for øvrig ekstrem svangerskapskvalme, og hadde det i forrige svangerskap også - så det har absolutt en sammenheng for den som lurte på det over her.

Det er STOR forskjell på halsBRANN og sure oppstøt.

Skrevet

Helt enig! Det blir bare MYE verre ved å spise lovehearts som i tillegg bruser opp og gjør halsbrannen verre. Slik er det i allefall for meg.

Skrevet

Hvet ikke jeg..

Men det funker på meg.

Lovehearts har en skummende effekt som legger et lag i halsen og nedover i spiserøret som døyer det og tar det vekk(på meg i hvertfall)

Funker på en måte som garvisol bare det inneholder sukker...

Skrevet

Glemte å skrive hvorfor jeg vet dette: jo fordi jeg ble innlagt akutt på gastrokirurgisk i forrige svangerskap med alvorlige blødninger og sårdannelser i spiserør og tarmer. Refluxen min er ødelagt, så jeg er veldig plaget. (Jeg hadde ekstremkvalme hele veien, derfor jeg ble så dårlig).

Både kirurgen og legene jeg pratet med var svært klare i sine råd.

Skrevet

Lovehearts danner slett ikke noe lag på samme måte som gaviscon.

Som sagt, synes du lovehearts hjelper er du neppe særlig plaget. Det eneste lovehearts kan gjøre noe med er smaken i munnen.

Skrevet

men okei... så har vi BARE sure oppstøt da i din verden.. men vi kan vel få anbefale lovehearts når det hjelper for det vi er plaget med!

og jada du har fått vite av alle mulig slags leger osv at lovehearts ikke hjelper... men gjør det noe at jeg føler det hjelper for meg!...?????

Slapp av litt...

Skrevet

Helt enig!!!! Om man syns Love Hearts hjelper så er det iallfall ikke halsbrann man har. For meg ble Novaluzid tyggetbl redningen.

Skrevet

Og det kom selvfølgelig fra en driiiitsur anonym, voksent av deg.

Ja, jeg er drittlei av å se tøyseråd om lovehearts når jeg vet at det gjør vondt mye verre for de som virkelig sliter. Tenk på de som har det skikkelig ille og som kanskje kjøper en pakke lovehearts fordi de har sett tipset her inne - hva skjer? Jo, de får en natt med utrolig kjipe smerter.

Skrevet

Om du prøver noe "ordentlig" syredempende, som f. eks Novaluzid, så vil jeg tro du ikke tar flere LoveHearts ;)

Skrevet

Syns det er så greit med andre som hvet bedre enn meg selv!!

Som kan fortelle meg hva som feiler meg.

Hi du opplevde jo et ekstremtilfelle av halsbrann+oppkast osv så jeg skjøner at det kanskje ikke funket på deg!

jeg har både halsbrann,sureoppstøt og lovehearts m/ kaldt vann funker på meg!

Disse andre tingene jeg har fått påapoteket funker ikke og smaker som noe man ikke putter i munnen for min del...

Fint at du deler din historie og gir råd,men ikke fortelle andre hva som feiler dem bare fordi du opplevde det ekstreme!!!

Skrevet

*sukk*

Jeg skulle bare klokelig holdt kjeft.

DinBaby har jeg sluttet å være aktiv på for lenge siden pga usakligheter, men jamen er det like ille her inne...

Skrevet

Som jeg skrev over(vis du leste)Kommer ann påhvordan du tolket det?!

Syns det er bra du gir dine råd og forteller om din historie,men du skal være litt forsiktig med og fortelle andre hva som feiler dem eller ikke...

Syns du det er usakelig at jeg motargumenterer deg fordi dette er noe som hjelper meg?Og du ``forteller`` meg uten og kjenne til min tilsatnd hva som feiler meg...*LER litt*

For meg og mange andre så hjelper det.

MEN DET ER BRA DU FORTELLER DIN SIDE AV HISTORIEN:=)

Skrevet

Men hallo folkens...er dette noe å lage sur stemning av da???

HI mener vel at om man har alvorlig halsbrann, så er det ikke annet enn apotekvarer som hjelper, samt å holde seg unna juice, kaffe osv.

Har man en mild form for halsbrann/sure oppstøt så er det jo tydelig at disse Lovehearts har en virkning, for det er mange som bruker de.

...men det er jo ikke lurt å spise så mye slikkerier, så det er jo ikke det beste å anbefale godteri som "medisin" da! Kommer vel an på forbruket....

Hvis dere spiser mye Lovehearts for å døyve halsbrann, så vil jeg også anbefale Link eller Gaviscon - da går det ikke noe uødvendig sukker over til babyen, du sparer tennene dine og virkningen er mye bedre!!!

Halsbrann og sure oppstøt kan være fryktelig, la oss unngå "sure oppstøt" fra hverandre her på BiM da!!!

Skrevet

Kan du ikke bare la være å spise LoveHearts da?

Så kan de som syns det hjelper få fortsette, også er alle glade. Yes!

Skrevet

Jeg synes ikke lovehearts hjalp noe særlig, selv om jeg ikke hadde mye halsbrann. Gaviscon derimot hjalp veldig bra. Men andre mener Link hjelper mye bedre. Individuelt med andre ord. Men jeg vil ikke anbefale å spise lovehearts fordi det ikke er særlig bra pga høyt sukkerinnhold og dårlig for tennene.

Skrevet

HELT ENiG HI!! Endelig noen som er enig med meg..blir lettere irritert på de som foreslår dette.prøv heller banan,link,nyco eller samarin.DET virker.OG jeg har mye halsbrann!!

Skrevet

Hjelpe meg så futt og fart det ble her da! :-) Etter å ha lest innlegg og svar, så foreslår jeg dette: HI har et lite poeng. De som har virkelig vonde smerter kan risiktere å bli værre, og derfor ønsker hun å legge inn dette innlegget. MEN, de som har svak halsbrann/sure oppstøt hjelpes av Lovehearts. For min del hjelper Lovehearts en liten halvtime. Lenge nok til at jeg overlever til jeg kommer meg hjem og får tatt Gaviscon. Så det vi kan formidle til dem som spør i tiden fremover kan jo være dette:

For den som har skikkelig vond halsbrann anbefales det å gå på apoteket og få Link, Gaviscon e.l. For den som har litt ubehag med svak halsbrann/sure oppstøt kan Lovehearts også være en hjelp (alle vet at mye søtt er usundt, så her får det være opp til hver enkelt å prioritere). Lett å ta med seg og smaker godt. Men for den som har skikkelig vondt av halsbrann kan det være greit å styre unna alt søtt, inklusiv Lovehearts. En kraftig og smertefull halsbrann kan bli værre hvis en spiser søtt.

Høres det greit ut? :-)

Skrevet

Er ikke helt med på å anbefale gravide å spise søtt, men ok.....

Skrevet

nå begynnner jeg å skjønner hvorfor alle sier til meg.. barnimagen.. bare gneldrer alle på hverandre... ser jo det på innlegget her.. gjør det som er best for dere selv...

Skrevet

Det jeg reagerer på i slike tråder er at folk er meget påståelig. La folk få gjøre sine egne erfaringer. Man kan ikke bestemme at noe ikke fungerer på noen, da det kanskej gjør det...?

Hvis noen mener at Love Hearts hjelper, så la de bruke det. Du kan anbefale de å ikke gjør det, men ikke si:

" Dere må slutte å anbefale lovehearts jenter!!!!!!!!!!!!!!!!! "

Vi er voksne mennesker...vi må få avgjøre selv hva vi skal spise/drikke eller ikke.

Skrevet

Er enig med Lompa75!. Det må jo være opp til hver enkelt hva man putter i munnen. Hvis man får seriøse halsbrannproblemer med Lovehearts så oppdager man vel det ganske raskt. For meg hjelper det kjempebra,og jeg har også holdt på å kaste opp innimellom pga.halsbrann(kan vel neppe kalle det sure oppstøt da???) . Selvsagt spiser jeg ikke BARE lovehearts. Spiser det rett og slett fordi det nesten er det eneste godteriet jeg klarer å spise uten å få halsbrann etterpå.. Og littegranne søtt må det jo være lov å unne seg:). Dessuten tar de mindre plass i veska enn flaska med flytende Gaviscon:)

Skrevet

Noen tolker liksom alltid alt til det værste!! HI mener vel med dette at man skal være forsiktig med å anbefale Love Hearts til andre, siden det kan ha motsatt effekt..

Har aldri prøvd d jeg da, holder meg til Gavison, melk og vann!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...