Gå til innhold

Takk for i går kranglere :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars regnbuen... Hvor var det dere skulle møte mannen din?

har du blitt ordentlig dårlig Prekæs? stakkars....

Bjørungs heter det stedet vi var på i går. Neste gang blir vi der lenger:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foresten. når vi skal gjenta dette hadde det vært flott om det kunne vært en uke med 2,4,6,8,10 osv. for da er det litt større sansynlighet for at småen kan være hos faren sin. og det gir meg mye større murligheter til og sove....

Skrevet

Det med å gå på slike sko vet jeg alt om. Men etter å "frøsi fast tønna" i nettingstrømpene en nyttårsaften med 17 kuldegrader ble jeg avvent. Nå har jeg til og med med ekstra strømpebukse på byen:) Greit det strikketøy får man kjøpt på husfliden. Jeg er snart "oppe og går" på msn:)

Skrevet

Ha ha, ja jeg måtte gi meg da jeg skjønte jeg ikke kunne holde følge i tempoet ditt på 8cm hæler=) Prækes langer ut når hun går altså!

Skrevet

ok da blir det partalluker....

Trøtt i dag?

Skrevet

Vi møtte han på østbanen. Gikk greit med t bane:) Er temmelig dårlig, ja, og lillegutt hoster veldig. Får se hvordan det går i morgen.

Skrevet

Er en dreven fotgjenger. det skal jeg ha:)

Skrevet

Ja, takk for i går alle sammen. Her har jeg vært vertinne for min venninne og barnevakt, så endelig kunne jeg logge meg inn på siden eller en slitsom dag.

Skrevet

partall ja, det var akkorat det ordet jeg ikke klarte og huske... hehe.. er litt redusert ;-)

Skrevet

Åååååå! Jeg er oppriktig deprimert! I stedet for å drikke og ha det gøy med dere, satt jeg gravid og alene på jobb hele natta :-( Vi må ta et nytt treff til høsten når jeg ikke har baby i magen lenger og kan være med på moroa jeg og! Noe fornuftig må jeg jo bruke permisjonen min til ;-) hehe

Skrevet

Kom til å tenke på noe. "frøsi fast tønna" kan oversettes med "fryst fast tærne" For dere som ikke kan østfoldsk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...