Gå til innhold

Takk for i går kranglere :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var superkos på treff.. men det var litt heftig mange damer fra skavlesiden der. heldivis ble vi kvitt dem til slutt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dere det trivlig? Svarte de alle til forventnigene? Ble dere skygget av anonyme?

Skrevet

Joda. Det var hyggelig. Neste gang vil jeg overnatte. Tregt å dra hjem så tidlig som meg:) Og jeg kommer forresten til å følge opp det med strikking. Og msn.

Skrevet

Nei, dårlig gjort, dere hadde det gøy uten meg, og jeg hadde det råttent kjipt.

Og jeg lurer på det samme som luten, hva gjorde dere med dem?

Skrevet

Prekæs:

Ang. strikking, hvor får jeg kjøpt den minste str av armpinne? Har lett overalt men finner bare store.

Skrevet

Ja det var kjempehyggelig igår, og veldig søte og hyggelige damer=)

Prækes: Tusen takk for skyssen hjem=) Kjempesnilt,

Jeg har rukket å gå 5km idag med vogn, og har meget støle ankler etter turen på stilletthæler igår =)

Skrevet

Ja takk, takk for et superhyggelig treff.

Ble litt mange alkoholenheter etterhvert så jeg er litt skjelven idag men det går nok snart over:)

Vil ikke utbrodere for mye hva skravlergjengen angikk, men det så ikke pent ut, så mye kan jeg si...

Skrevet

Var de faktiske dib-skravlere eller bare u(ten)forstående?

Skrevet

Er forøvrig ikke jeg klassifisert som skravler?!

Ville jeg blitt kjeppjagd i går?! *flire*

Skrevet

Takk for i går jenter, det var utrolig hyggelig.... Regner med at de fleste kunne tenke seg treff senere også?

Skravlesiden var godt representert med ballonger, lys, hurrarop og andre "morsomheter"! (Lenge siden jeg har ledd så godt:o))

Håper alle kom seg hele hjem og at stølheten er borte til i morgen.

Gunnarmora...

Hils navnesøsteren min:o)

Skrevet

Nå ble jeg virkelig fascinert...og nysgjerrig:-))

Selv har jeg gitt opp kranglesiden, leser bare og ler litt. Har skrevet to innlegg, tror jeg, som jeg selv syntes var riktig provoserende hehe, men som ikke fikk mer enn et svar- av en som var hjertens enig....-:) Har jo skjønt nå at det skal mye kraftigere kost, og antagelig morsommere kost, til for å få noen respons her inne. Så da forblir jeg en skravler!

Skrevet

Ja, takk for kjempekoselig treff. Jeg har nå endelig krøpet ut av det mørke hullet mitt. Gahhhhh, hvorfor kunne jeg ikke ha gått hjem når alle andre dro? Neida skal holde det gående til klokka seks. Og hvorfor må jeg altid kjøpe meg nattmat på de mest lugubre steder? Bare tanken på den kebaben...nei..usj

Skrevet

Slækk i dag Malina?

Og hvor var du til kl 6 om jeg tør spørre?

Trenger du en klem i dag?

Skrevet

HKH. søsteren min digget deg.. hehe.. :-)

jeg lo masse også og er helt klar for et nytt treff, må bare får alkoholen og sigarettene ut av blodet. men jeg drikker masse cola for og kompansere. så nå begyner jeg og bli normal igjen :-)

på oppfordring fra sug lut så vurderte vi og sparke en skravler i kneet. men jeg feiga ut. med tanke på hvor mye jeg beffiner meg på skravle så var det nok en lurt og være litt feig.

vi er forsovit utrolig flinke til og prate,,,, ehehe

Skrevet

og jeg sviktet som vanlig......skylder på gubben.......håper dere skal gjenta det en gang for jeg hadde faktisk gledet meg. Later som jeg ikke er skravler vøtt:)

Skrevet

Lotp...

Du svikter ikke neste gang?

Skrevet

Vel først syns jeg det var passende å kjøpe et juletre, det kostet da 1kr og man fikk rødvin på kjøpet- jeg tror det var rødvinen som lokket mest. Så slepte jeg da dette juletret med meg gjennom halve byen og endte opp på en eller annen fest. Jah, sånn kan det gå.

Lurer på hvor det ble av juletreet.

Skrevet

hahaha - juletre til neste år?

Skrevet

HKH, jeg skal skru fast ungen i bilen til pappaen neste gang;)

Ikke lenge til går jeg ut fra?

Skrevet

Så fint....

Jeg er også med:o)

Skrevet

Vel. Jeg er sykere enn i går. Mangler smaksans og hørsel på venstre øre. Trenger vel muligens en skikkelig rotbløye, på noe som er sterkere enn øl. Må si jeg er imponert over skotøyet til flere av dere, forresten.Regnbuens barn holdt godt følge igjennom slottsparken, men tryglet om t bane ved nasjonalteateret:)

Skrevet

prekæs jeg tror jeg må feige ut. jeg klarer ikke helt og se at jeg noen gang kommer til og strikke noe som helst. kan du ikke gi meg en utfordring som ikke er så forbanna tidkrevene? (Det vil jo gå ut over min tid her inne og det vil du jo selvsakt ikke?)

sko er en vane. alt kan gås på så lenge man vet hvordan man skal gå på de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...