Grorüd.. Skrevet 20. januar 2008 #26 Skrevet 20. januar 2008 Sv: Dere som sitter små babyer framovervendt.. NYTT 11:45 20.01.2008 Jeg har min bakover men har fulgt med så kan komme med noen standardsvar: -har så liten bil ikke plass til bakovervendt -han liker ikke å se bakover -vi kjører så forsiktig -han blir bilsyk -han har ikke plass til bena når setet står bakover -besteforeldrene kjøpte feil sete -de selges jo så da er de vel sikre -er ikke enig i at det er så farlig Kan vel oppsummeres sånn:P Den var iallefall IKKE ment til meg da.. haha... "besteforeldrene kjøpte feil sete"... er vi ikke ferdig med denne diskusjonen enda??!
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #27 Skrevet 20. januar 2008 >>"Asså... Det blir vel litt feil å trekke inn (Og ein ting til, du som køyrer bil....kan du leve med deg sjølv om det skulle skje noke med babyen?)?" Der peikte eg berre tilbake på det som står i hovedinnlegget: "Hva om dere kommer ut for en ulykke?Kan dere da leve med dere selv,om det skulle skje noe med babyen?Jeg bare lurer..." Berre ein liten morsomhet fra mi side ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #28 Skrevet 20. januar 2008 Da skal de tenke på det resten av livet, ikke deg. La foreldre bestemme hva de vil og mener er best og passer dem best. Hvis jeg ønsker å ha babyen min sittende i setet ved siden av meg som kjører , så det er mitt valg og jeg som skal sitte med ansvaret om det skjer noe etterpå. Ikke deg eller HI. Så la vare å bry deg om det. Gjør det som er i din mening best for ditt barn, og la andre bestemme om sine barn.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. januar 2008 #29 Skrevet 20. januar 2008 Ja ,jeg hadde klart og leve med meg selv etterpå.Man har aldri noe garanti for noen ting her i verden.Vi er veldig opptatt av sikkerhet her i landet og det er kjempe bra.I mange andre land er det ikke engang påbudt med barnesete engang.Jeg gjør det jeg mener er best for mitt barn og mere kan jeg ikke gjøre Til dere som mener at små barn ikke kan bli bilsyke ,det er feil.Nevøen min ble veldig bilsyk når han var liten.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #30 Skrevet 20. januar 2008 Personlig så syns eg egentlig at denne debatten er diskutert ihjel for lenge sia.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå