Gå til innhold

Kan et menneske dingle i luften????? HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte klær av et eller annet slag,jeg ...håper da virkelig ikke det er en person!

Skrevet

NoDoudt, samme prob som deg ;)

Må vite hva dette er

Skrevet

kom igjen nå......nå venter vi spent....helt makabert egentlig;)

Skrevet

Da skal jeg chippe på meg skoene, og lufte hunden mens jeg tar en røyk.. Jeg kommer nok også til og se i trærne etter dette inlegget.. hehe.. =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sorry folks, det var bare en busk fra treet ved siden av.

FY FAEN så ekkelt! Så akkurat ut som armer og bein :S

Skrevet

Det er bra det ikke var noe mer!

Skrevet

Tror ikke du trenger å si sorry! Inderlig godt det bare var greiner!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

NoDoubt, sorryen var ment til dere, som i "sorry for at jeg lot dere vente når dere skulle sove".

VELDIG glad for at det bare var busk ja! Ellers hadde ikke jeg fått sove i natt

Skrevet

Haha, kom akkurat til å tenke hvor lenge du kunne holdt folk våkne nå. Du kunne jo funnet på et annet svar, og gjort det enda mer spennende. F.eks at mannen din ikke klarte å komme nærme nok pga. kratt, og at han derfor skulle finne fram øksa og hugge seg nærmere. Etter det finner du på noe annet, som f.eks at han trødde nedi et sorpehull, og måtte bytte til støvler først.....ja du kunne holdt hele dibb våken til langt ut på natten.

Skrevet

Det var da gode nyheter:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha gustebarn, at jeg ikke tenkte på det! Nei, fysj! Rimelig glad det ikke var et menneske ja!

Skrevet

Jeg forstod det;-) Men som det står under her så kunne du nok holdt meg oppe lenge med dette mysteriet ihvertfall;-) Godt du ikke ringte politiet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...