Gå til innhold

Kan et menneske dingle i luften????? HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Var ute for og ta en røyk, og nede ved hovedveien er det masse trær.

I det ene treet hang det noe og dingla, og det så akkurat ut som en person!!!!!! Det blåser endel her, men om det skulle vært et menneske, kan det dingle sånn da?? Jeg fikk frysninger jo lengre jeg sto og så på det :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kasn nok høres ut som om noen har valgt å ende livet sitt. Jeg hadde ringt politiet. Eller fått gubben til å sett litt nærmere så eventuelt ringt.

Off....

Skrevet

Uff, hørtes ekkelt ut.... Har du finni noe mere ut av det da

Tror jeg hadde tatt en ekstra titt, for å være sikker på hva det egentlig kunne være....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det var det jeg og tenkte, og fikk flash backs til den gang en klassekamerat av meg valgte og ende livet på den måten :(

MEN, det er på en måte litt høyt opp, om du skjønner... Gubben var enig i at det ligna, men ble så usikker når det "svaia" sånn i takt med vinden..

Skrevet

Huff da!

Kan du ikke få noen til å gå nærmere,eller evt lyse med lommelykt dit,hvis det er mulig?

Hvis det er en person der,så bør h*n ned snarest...

Skrevet

Jeg ville nå gått ned og sjekket jeg da.. Om du tror du så et menneske henge fra et tre altså.. Hvis det blåser noe ala som her så kan fint en menneskekropp bevege seg pga vinden ja...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Heira, JEG er livredd sånt! Tør ikke for alt i verden og gå ned og sjekke :(

Gubben sa det kanskje var en dukke, men om noen har hengt opp en dukke der, så er det faen meg groteskt!

Skrevet

Hvis du synes det ser ut som et menneske synes jeg virkelig en av dere burde gå ned og titte.....................................

Skrevet

kan du ikkebare gå nærme nok til å finne det ut da? og er det en person så får du ringe politiet.

Skrevet

Hvis du mistenker at dette er et menneske, bør du eller noen andre sjekke det snarest!! I verste fall: Tenk om noen unger får øye på vedkommende i morgen tidlig?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gubben har funnet frem kameraet sitt, som har megalinse, så han skal zoome inn for og se... ææææ, det her takler jeg ikke!

Skrevet

De fleste klatrer vel opp før de "kaster" seg utfor igjen. Da kan de jo komme litt høyt oppe. Er det en død person så vil den nok sveie med vinden. Viss du syns dette er ekkelt og tror det er en person som henger der så ring politiet. Best viss minst mulig ser det. Og helt klart en fordel at det er borte til dagslyset kommer.... Kanskje de allerede leter etter noen?!

Hold oss oppdatert uansett!

Skrevet

Ikke uvanlig måte å begå selvmord på,så du bør nok ringe politiet og få dem til å sjekke det nærmere, siden du selv ikke tør...

Skrevet

er gubben din like pingle som deg? heheheh sorry, men må jo spørre.

Skrevet

Send gubben og oppdater oss etterpå.......sååååå nysgjerrig da;)

håper forresten det bare er noe du innbiller deg....og at det ikke virkelig henger et menneske der...uff

Skrevet

Enn om det skulle være et menneske som enda kan reddes og få behandling....

Skrevet

Herregud. Du kan jo ikke la være å undersøke hva det er. Synes det er rart at du kommer på dib får å få råd. Jeg hadde nok blitt livredd jeg også, men undersøkt det, ja!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han skal ta med bikkja ut nå, og sjekke... HÅPER det bare er et eller annet som ser sånn ut altså!

Henger på en måte litt for høyt, og litt for langt ut, om dere skjønner. Men ser vitterlig ut som en person med bein og armer!!!

Skrevet

HVor i landet bor du? Tør nesten ikke lufte hunden selv her.

Skrevet

Får gåsehud jeg altså......kan jo ha klatra opp i dette treet da og så ålt seg ut på greina hvis greina er tykk nok da....

usj....

Skrevet

Skulle legge meg jeg.. Men er jo nysjerig så kan ikke nå før jeg får svar..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gustebarn: Bor i Vestfold..

Livredd mørket jeg, uansett om det henger ting i trærne eller ikke... :(

Skrevet

signerer. skulle ntp til å legge mg jg også.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Blekkspruten: Jeg skulle og legge meg, skulle bare ut og ta en røyk først... Han er på vei ut nå, så jeg får gå ut på terassen og følge med.

Håper, og har inbillt meg selv, at det BARE er en eller annen rar ting som henger der, og ikke noe menneske

Skrevet

Jeg klarer ikke å legge meg før mysteriet er løst så ikke våg å logge av! Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...