Gjest Skrevet 19. januar 2008 #26 Skrevet 19. januar 2008 Hæ? Vi lærer engelsk fordi det er et land vi har mye historisk kontakt med blant annet. Muntlig amerikansk har ikke noe med saken å gjøre. Det skiftlige er mer eller mindre likt.
*betty*spaghetti* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 19. januar 2008 Orker ikke lese engelsk i beruset tilstand... hehe får ta det i mårra!
Gjest ->>- Skrevet 19. januar 2008 #29 Skrevet 19. januar 2008 Det du spør om i hovedinnlegget. Nei, det er ikke sant at engelsk og "amerikansk" er to ulike språk. (Det er ikke sant at området hvor de snakker "amerikansk" er et eget kontinent heller, forresten).
Sånn kan det gå Skrevet 19. januar 2008 #31 Skrevet 19. januar 2008 Ville jo vært vanskelig å lære "amerikansk" på skolen siden det _ikke_ er et eget språk...
*betty*spaghetti* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 19. januar 2008 Da må jeg bare bøye meg i støvet, jeg orker ikke diskutere mer! Er virkelig lite smart, nå var det først katolikker og nå dette orker ikke mer nå hahahahahahahahahahahah nå sdkal jeg kose meg ! Uff uff' Natta klem til alle dere søte damer:P
Kosel Skrevet 19. januar 2008 #33 Skrevet 19. januar 2008 Gjør de ikke det?? Nei, gikk jeg rundt å inbilte meg det når jeg bodde der jeg da?? Engelsk og Afrikaans er offesiellespråk. I tillegg til 10 stammespråk
Sånn kan det gå Skrevet 19. januar 2008 #34 Skrevet 19. januar 2008 Er over dobbelt så mange i Sør-Afrika som har Afrikaans som førstespråk, så å ta med "Sør-Afrikansk" som et eventuelt delspråk av engelsk blir jo ganske pussig.
Kosel Skrevet 19. januar 2008 #35 Skrevet 19. januar 2008 Hele poenget var vel bare å få frem at engelsk og amerikansk ikke er to forskjellige språk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå