Gå til innhold

OSS OVER 30


Skrekkblanda fryd *mamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Godt å se det er fler her. Fylte 30 i november, og venter førstemann i september. (10. foreløpig) Vi ble skikkelig tatt på senga, men nå gleder vi oss!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er 35 år og venter mitt andre barn, Har en gutt på 10 fra før.

Er11+4 nå og gleder meg når jeg er over uke 12,kan slappe litt mere av.

Noen av dere som skal føde på A-hus?

Skrevet

D&G: joda, vondtene er over. Ikke mye som minner om graviditet her, utenom uteblitt mens, ØMME pupper og null energi. *zzz*

 

hugolina: jeg hører vel til Ahus, men har ikke bestemt meg for om jeg vil føde der. Er bare 7+1 så har god tid.

 

Dette er første barnet vårt og vi gleder oss. Tror ikke vi helt vet hva vi går til, men det blir stor stas!

Skrevet

Hei hei! Sniker innom fra bligravid, og suger til meg masse babystøv :) Forhåpentligvis blir jeg en del av gjengen i slutten av uka *S* Til det så holder jeg stand i tråden vi har inne på bligravid.

Så moro at det er så mange voksne jenter her inne. Gratulerer til alle nygravide, og lykke til alle sammen. Send meg litt babystøv da jenter :))

Skrevet

Hei!

Jeg kommer ikke fra BliGravid men jeg har vært inne og sneket litt på dere der. Jeg og sambo hadde prøvd ca ett år da spiren satt i desember. På grunn av litt blødninger har jeg vært inne til to ul og har fått bekreftet at jeg virkelig er gravid, selv om det er vanskelig å fatte.

 

Jeg er 31 år og venter min første ca. 30 august. Er vel 8+6 i dag.

 

Kjekt med noen andre voksne damer her inne :o)

Skrevet

Jeg venter nr 2 23.08.... Datteren min blir 7 år så det er på tide med en liten søster eller bror. Jeg er 33 og gleder meg masse:-)

Skrevet

Hei. Jeg er 31 år og venter nr 2 i begynnelsen av august. Har en gutt på 8 år. Så gøy å se at vi er mange over 30:)

Skrevet

God morgen jenter:)

 

Nå har jeg kost meg med min første koffeinfrie kaffe. Merker ikke noe forskjell, men d er kansje fordi jeg alltid lager meg latte...hi-hi

Kjøpte den grønne posen til friele etter tips her inne:)

 

Skrekkbl: lagt igjen en liten hilsen inne på bli gravid ang spania:)

 

Mamma til 1stor: Kan vi få være med til cran canari....*misunne* Håper du finner noen behandlinger som også gravide kan ta!

 

Tideli bom: oi-oi-oi kansje du kan tittelere deg som første "vi over 30" tvillingmamma:) d hadde jo vært innmari gøy!

 

Romjulskos: hi-hi-ikke lettå holde tett en slik fantastisk nyhet vi bærer på:) Fortalte d selv til mamma i går, hun ble helt rørt stakkar!

Da smbo kom hjem etter jobb hadde han fortalt d til sin mamma og noen kollegaer:) Vi mistet i ma i nov i fjor i uke 8-9. hadde også fortalt d til mange da, selv om d var tøfft å informere om den triste nyheten var d godt med all støtten vi fikk osgå:)

 

Sp-på tjukka: Lykke til hos spesialisten! Jeg jobber selv med barn fra 1-2 år og ja, d blir jo en del løft. Håper d går bedre med å bytte til en avd med større barn:)

 

Mini micro: Jøss, du har viskelig stått på:):) Tar av meg hatten for deg altså! Hvordan har d slitt på kroppen forresten? Selv om d sikkert er tøfft nå, har jo barna bare så stor glede av hverandre:)

 

Nina 38: Vi ønsker også tidlig ul, ønsker deg lykke til!

 

Kriss 77: Ikke godt når en blør, blir jo fort usikker på om allt står bra til. Men så langt virker d jo som at allt er tipp topp! Hadde brun utflod og små-bl med Turbo. Han er en sjarmerende aktiv gutt som blir 2 år i april:)

 

Kjempegøy å se at vi er så mange her inne! ønsker alle sammen en riktig super dag! Her i tigerstaden er d blå himmel og noen minus C.

 

 

Skrevet

Hei, hei. Jeg er 34 år og vi venter vårt første barn ca. 22 august. Er 9+6 i dag og vi var og så hjertet til den lille knøtten da vi var 8+6. DET var herlig.

Skrevet

Hei på dere :)

Jeg er 32 år og venter nr 2. 4 september, har en jente på 3 fra før av.

Jeg rekker sannsynlig og bli 33 før nr 2 ankommer :)

Skrevet

Hei skrekkblanda, D&G og alle andre her inne...

Her kommer omsider jeg også sigende fra bli gravid.

Vært lite inne på sidene siste to dager. No har mannen reist vekk på jobb i to uker så blir vel sittende å chatte hele kveldene etter gutta har lagt seg.

 

De dagene jeg ikke har vært innom BIM er det liksom noe som mangler... Blir litt hekta av desse sidene tror jeg.

 

No håper jeg at spiren sitter godt og at det blir septemberbarn på oss.

Etter MA i oktober er jeg ikke lysten på den omgangen igjen.

 

Har dere symptomer????? Ingenting her...-men må vel bare banke i bordet og håpe at det fortsetter....

Skrevet

Hei alle sammen - slenger meg med her jeg også! Er 33 (vel.. nærmere 34 da jeg har bursdag i mars..) og venter nr.2 i slutten av mai!

 

Så fint at det er flere over 30 her inne da!

 

Skrevet

Hei :-)

Var aldri innpå denne tråden i Bli Gravid, rakk bare å lese litt i den!

Men testet positivt tre dager før jul så så er jeg 8+2. Er frytelig trøtt og sliten men ikke så kvalm egentlig. Det kommer og går...

Har allerede vært på 2 ul pga blødning, men begge gangene så jeg et bankende hjerte:-) Fikk med bilde, men man skjønner jo ikke så mye av det enda, annet enn at den flekken på bildet faktisk skal vokse seg stor!

Jeg har 2 barn fra før, ei på snart 6 og ei som nettopp fylte 3, begge venter på at magen min skal bli stor, he he :-) Blir nok lenge for dem å vente, spesielt siden pappaen fortalte om spiren til eldstejenta allerede samme dagen testen ble tatt!!! Det var nok i et svakt øyeblikk, for jeg hadde ikke tenkt å fortelle dem det så tidlig! Men pappaer er pappaer....

 

Ønsker oss alle lykke til her inne, til høsten går vi og triller, tenk på det dere!!

Skrevet

morsomt å se at tråden har blitt flyttet over hit. Bra initativ ja. Trodde ikke den skulle bli så stor som når jeg startet den på bli gravid.. he he he..Jeg har termin 31 august. Ser faktsik bare frem til å komme meg over 12 uker. Er nervøs. Veldig nervøs. Jeg blir 32 år i sommer, og dette er vårt første barn. Spennende, men jeg har ikke peiling hva vi går til. Ganske nifst også. Skal på ultralyd 31 januar. Ser frem til det. Synes tiden går ganske så tregt.

Skrevet

Jeg er ny i dette, og melder meg på lista.

Vi har holdt på i 3 1/2 år, og vært gjennom 4 prøverør-forsøk med knall harde hormonkurer. Holdt på å gi opp trua, men ville ikke gi meg.

Spiren satt i jula, etter en negativ og positiv test - snakk om himmel og helvete!!

 

Jeg er 38 år, førstegangsgravid! Vi bor på en gård rett utenfor Trondheim, og synest det hadde vært kjekt å bli kjent med andre lignende situasjon.

 

De beste gratulasjoner til dere alle og hjertlig til lykke med nurkene deres. Det kommer til å gå oss alle godt.

Tro KAN flytte fjell.

 

Steinbukk 70 :)

Skrevet

hei:)

Melder meg inn her jeg:)

Blir 31 til sommeren og venter nr 3:) har ei jente på 9,gutt på 5 og venter nr 3 i august(16ayg termin)..

gleder oss masse..kjekt med sånne forum..noen fra buskerud/vestfold her:)

 

gratulerer til alle som venter:)

Skrevet

blir 32 år.. bor i trondheim, termin i slutten av august..hyggelig med denne tråden

Skrevet

Jeg er 32 år og kommer til å 33 når barnet blir født i august. Er 9+2 nå. Har ei jente på 14 mnd fra før så her blir det texas etterhvert... ;-)

Skrevet

Er 35 år og venter nr 3 i slutten av august!

Godt å se at det er så mange "voksene" damer her inne!!

Skrevet

Hei.

Det er noen fine tråder inne på "gravid-moden alder" også.

Der er det bare oss "voksne" damer. Kan føle oss litt gamle på noen tråder her... Selv om jeg egentig ikke føler meg sååå veldig gammel da...! Åra går fryktelig fort. Synes nettopp jeg bikka 30 men blei jaggu 36 i år...

Skrevet

Jeg blir 30 dette året, så jeg melder meg inn her. Jeg har tre gutter på 12,8 og 4 år, og seks uker på veien med min fjerde baby!

Skrevet

Hei,

 

Jeg er 33 år, bosatt på Nedre Romerike, og venter nr. 2 i slutten av august, hvis alt går bra.

 

Jeg skal til legen 1.februar og har tenkt å søke om fødeplass på A-hus.

 

Hyggelig at det er så mange som har passert 30 år.........

 

Lykke til damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...