Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Da er vi flere her fra tråden vår på BliGravid. Så utrolig kjekt! Vi tar opp tråden her, og dere andre over 30 som ikke har vært med før er selvsagt hjertelig velkomne. Benytter anledningen til å gratulere Anki og D&G igjen jeg. Denne gang sitter spiren, og i høst blir det babyboom!
kattungen Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hei, så moro! Gratulerer alle sammen:) Testet positivt i går, håper spiren sitter denne gangen! Ja, for oss alle selvsagt. 32 (33 denne mnd), har 1 barn på 17 mnd fra før. Det r så moro at så mange kjente nick kom over på 1. tri på likt!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Gratulerer til deg også kattungen! Skal si det strømmer på med positive tester nå Jeg blir 30 om to-tre uker, dagen blir feiret på SPA-ferie i Budapest! Deilig deilig.
kattungen Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Heldige deg! Skulle ønske min bursdag også ble feiret sånn, men her blir det vel bare en kake. Har bare vært på SPA en gang før, må si at det er fantastisk! Bare tenke på seg selv og slappe av....mmmmm. Du må kose deg masse og fortelle om hvord du hadde d!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er 38 år,har en stor jente på 18 en liten gutt på snart 14 mnd og går over i uke 12 på onsdag. Gleder meg veldig til å få en liten til,men regner med at det blir den siste. Ville gjeren ha begynte å prøve et par månder før,men jeg hadde så dårlig blodprosent og jernlageret at legen mente hun måtte gi meg jernsprøyter for å få de opp før jeg prøvde på å bli graivd. Reiser på lørdag til Grand Canria,skal da ligge på et spa hotell,men vet ikke hvor mye jeg tørr ta,da det er masse innen spa en ikke bør ta når en er gravid og jeg vet ikke hvor god greie de har på det,der nede.
Pysjen Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Er ikke 30 enda men måtte bare stikke innom og gratulere deg Skrekkblanda fryd=) Moro å se at flere fra "Bli gravid" kommer over hit=)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er også litt bekymret over om de kan nok i Budapest ang spa og svangerskap. Men det er et flott hotell som driver med helsereiser, har både lege og sykepleier så de burde jo vite..Men kommer nok mest til å bade og ordne hender og føtter og sikkert en tur til frisøren. Ansiktsbehandlinger bør jo være trygt bare man unngår feks ultralydbehandling. Trodde jeg var 8+5 jeg også, men en ul satte meg tilbake til 7+0.
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 jeg ble 33 i jula, har ei på 2 år og er 8 + 5 nå.
mama73 m/tre søte små Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er 34, og venter min første 13.09:-) Er 35 når barnet blir født.
tigergutt<3 Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er 30 år og har en jente på 3 år. Gleder meg noe sinnsykt til å komme på ultralyd den 1 februar. Da vil jeg være 6 uker og håper å få se fine hjertslag. Kanskje fra to... Har tatt trippel pergo i julen og ingen oppfølging i forhold til hvor mange modne egg det ble. Jeg er vanvittig oppblåst og føler at magen er synlig allerede. Er jo litt overvektig og blubben så det hjelper jo ikke. Gratulere til alle og lykke til videre fremover.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 Det blir jo spennden å høre hvor mange du har i magen din da (ser jeg fik skrevet med store bokstaver over her,sorry,ikke meningen) Ja,jeg må også ønske alle lykke til videre,håper vi alle får følge på veien nå. Gleder meg bare så sinnsykt til å få en liten til.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 19. januar 2008 #14 Skrevet 19. januar 2008 hei. er snart 33 og venter nr 1 21.sept. kom fra bli gravid forrige torsdag.. gratulere til alle som har kommet til 1.trim etter d. d har enda ikkje gått opp for meg at jeg er gravid.. klarte ikkje å holde dette for meg selv, så på torsdag da jeg var 5 uker på vei fortalte jeg d til moren min. hun ville sprette sjampagne og begynne å strikke babyklær.. jeg måtte bremse henne ned litt å si at ting kunne jo fotsatt gå galt... jeg er veldig oppblåst og har av og til veldig sterke smerter i magen, fryser noen helt vanvitti til tider, litt ømme pupper, men ellers så går ting veldig greit.. lykke til alle her inne...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Heisann:-) Koselig å endelig komme seg inn igjen i 1.tri igjen:-) Var i min 4 aktive pp etter MA i uke 19 i August. Håper på bedre lykke denne gang. Fikk positiv test i går 4 dager før IKM, fikk enda en svak test i dag og symptomene begynner å komme for fullt..Nesten litt deilig med alle symptomene for ny spire var veldig etterlengta nå! Er 31 år og har en sønn på 2 år:-) Gratulerer med spire alle sammen:-)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 Hallo!! Jeg er 33 år og har en jente på 14 mnd fra før, og jeg er 10+6 idag.. Har vært ekstremt kvalm til nå, men nå har det begynt å avta, noe jeg er utrolig glad for.. Har vært på UL to ganger pga småblødninger, men alt har heldigvis sett veldig bra ut! (skal på oppfølgingsUL 8.februar, det blir stor stas!!) Gratulerer til alle nygraverte!!!
rmm Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Hallo!! Jeg blir 35 år i år, og jeg skal ha mitt første barn, foreløpig termin 1.september! Spennende tider! Måtte bare fortelle det til de vordende besteforeldre i går, som ble rørt til gangs....!
LivetErEnLek Skrevet 20. januar 2008 #18 Skrevet 20. januar 2008 hei :-) Jeg er 34 år og venter nå mitt tredje barn. Har en stor gutt på snart 12 år og ei lita jente på 18 mnd fra før. Mellom jenta og denne graviditeten har jeg hatt to sponanaborter og en konisering, så er ganske nervøs i forhold til dette. Skal til en privat spesialist på feltet til torsdag og håper han kan roe meg noe ned ;-) Ellers er jeg pedagogisk leder i en barnehage, har etter at jeg fant ut at jeg var gravid gått over fra å jobbe med 8 mnd-18 mnd til 2-4 år. Håper det gjør hverdagen litt mindre fysisk krevende og at jeg kan holde meg i jobb så lenge som overhode mulig.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #19 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Jeg henger meg på her jeg også! Er snart 32 og venter nummer 2 i sept! Gleder med veldig til å bli mamma til 2!!!
bolleriovnen Skrevet 20. januar 2008 #20 Skrevet 20. januar 2008 31 år og venter nr 2, foreløpig termin 16.sept...
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. januar 2008 #21 Skrevet 20. januar 2008 Tjohei.....her kommer jeg også sigende:) IKM i morra, men testet positiv i går:) Velkommen til alle nye, jeg kommer fra bli gravid-tråden:) Hvordan er formen skrekkblanda? vondtene gått helt over?
ormeynglet Skrevet 20. januar 2008 #22 Skrevet 20. januar 2008 Heisan! Her hører jeg hjemme også. Jeg er 34 år og er gravid med nr. 3. Ble gravid med første i samme måned som jeg fyllte 32, så her har det gått fort i svingene kan man si. Det blir 3 stk på 3 år og 2 mnd! Er heldigvis 12 uker i morgen, og det er bestandig en stor lettelse, termin 6. aug foreløpig. Skal på ul når jeg er 13+3 og er veldig spent på det. Morsomt at vi er såpass mange voksne damer her da:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 20. januar 2008 #23 Skrevet 20. januar 2008 31 år og venter altså nr.5 i september......
dille30 Skrevet 20. januar 2008 #24 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Blir 31 i år og venter nr. 3 i begynnelsen av september. Har to jenter på 4,5 og 3,5 fra tidligere.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. januar 2008 #25 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Er 38 år og venter nr. 2. Førstemann er 16 år, så det blir som å begynne på nytt. Termin 28.08, så det er mange spennende uker igjen før eg føler meg helt trygg. Skal på Duo-test neste uke. Gruer meg litt til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå