ALIICE Skrevet 19. januar 2008 #26 Skrevet 19. januar 2008 Virker ikke sånn på meg akkurat, altså, at du har brukt opp all den negative energien din. Tror du har en god del inni deg, siden du klarer å komme med så utrolig mye oppgulp, etter en liten ferie=0) God bedring.
Dronningen! Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 19. januar 2008 Takk, trenger nok det i morgen etter at jeg har observert alle i hovedstaden:o) Man kommer lengre med et smil.... Nå må finne noen andre å kverulere med, sikkert noen anonyme som gidder å pjatte med deg på kranglesiden. Lykke til!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 19. januar 2008 #28 Skrevet 19. januar 2008 Når vi var på ferie i thailand i fjord så merket jeg at ho ene som var med fly ho var vist flyvertinne, eller noe, ho kjente i alle fall alle sammen der. alle flyvertinnene om bord på flyet var borte hos ho og snakket lenge. vi satt ikke så langt unna og hørte jo alt som ble sagt. la merke til hva ho ene sa, uff nå ringer de på oss igjen, (når man trykker på lyset for betjening) og så la ho til en sur mine. Merket at jeg ble overrasket. Men der også hadde folk det travelt med å komme av fly, enda man måtte stå i nesten 1.5 time for å få bagasje, må igjennom visum kontroll. og det er varm merk at at mange klaget. Folkeskikk er tingen, det glemmer man når man drar på ferie. vi hadde en kjempe topp ferie, var uten barn, blir for varmt i thailand for barn under 6 -7 år synes jeg. bør være litt større når man er der.
mammamamut Skrevet 19. januar 2008 #29 Skrevet 19. januar 2008 HKH! Har observert det samme som deg og jeg og sambo har ofte vekslet noen smil og ristet på hodet av det samme som deg! Når vi er på ferie så er vi på ferie! Da slapper vi av, men man kan jo liksom ikke unngå disse som stresser og stresser og skal være først i køen og springer frem og tilbake ved bagasjebåndet for å finne sin koffert! hihi... er jo bare morsomt. Det jeg synes er trist er det du nevner med foreldre som er i syden på sine premisser med unga på slep liksom. Det synes jeg er utrolig trist, men resten er bare til å le av som du sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå