(0_o) Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 18. januar 2008 tusen takk for linker, de skal sjekkes og testes ut =)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #27 Skrevet 18. januar 2008 Det er jo veldig forskjellig fra barn til barn. Jeg måtte visst grine et par min før jeg ville sove når jeg var lita
Frk. Vable Skrevet 18. januar 2008 #28 Skrevet 18. januar 2008 Hihihi, kanskje det er veien å gå? Vente med driten til ungen våkner, så kan man rett og slett ikke gå inn på en stund??? Hehe
Kosel Skrevet 18. januar 2008 #29 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har begynt på dette prosjektet i dag:) Mini er 6mnd. Gjorde unna kveldsstell og la ham, våken i sengen, satte med i gyngestolen, sang natta sang. Så satt jeg med ene hånden gjennom sprinklene slik at han kunne kose på den, selv satt jeg å leste i en bok og "overså" ham. Han sovnet etter en snau time, noe skravling, noe sutring. Sov da 30min.... våknet, jeg gikk inn (har på nattlys forresten, slik at han kjenner seg igjen når han våkner) satte meg i stolen, strøk han over kinnet satt til han roet seg-gikk så ut igjen, om han da begynner å gråte med en gang venter jeg 3 min før jeg går tilbake, om han begynner etter en stund så venter jeg ikke så lenge. (vurderer lydene/gråtingen) Tar han konsekvent ikke opp med mindre han er på grensen til å bli hysterisk, prøver meg heller med å stryke på, lene meg over sengen slik at ansiktet mitt og hele overkroppen kommer nedttil akkurat som om han skulle ligge intill meg i sengen min. Tok i dag drøyt 3 timer for han å sovne - ble ammet engagn (på tross av at dette egentlig er nattavvenning og) men han nektet å spise grøt til kvelds så det var rett og slett behov for ett måltid før han tok kvelden for i dag. Ble tatt opp to ganger, fordi je mistenkte at skrikingen var fordi han måtte rape, det var det. Våknet så vidt en times tid etter at han hadde sovnet, men da holde det å gi ham smokken, som han KUN får når han skal sove. Gråt forresten heller ikke i tre timer, ene timen lå han å gymmet i sengen, jeg satt ved siden av sengen, så ikke på ham, kun gav han smokken om det var behov og tilslutt snudde han seg bare rundt å sovnet. Tror som andre nevner her at man må finne sin egen lille metode, hva som funker for dere. Jeg vil heller ikke la ham hyle i vei, men man hører jo veldig forskjell på gråtingen. Og han holder helt fred og ler seg skakk med en gang jeg kommer inn i rommet...utspekulert liten rakker jeg har:) Har også flyttet meg selv til stuen i perioden med avvenning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå