Gå til innhold

Hvor er vanlige folka hen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm. Skal innømme at jeg tok feil av spillet der. Det virker jo gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er faktisk ganske gøy. Og et ekstra pluss er at det er utrolig mange kjenne menn i to skøyter som spiller og. Makan til flotte rumper!

Skrevet

Litt overivrig med bruk av 'og' der der jeg.

Skrevet

Jeg finner ingen kommafeil i setningen "Tja, lære kommareglene, kanskje?". Du kan jo kanskje være så elskverdig å opplyse meg? *knegg*

 

Spent hilsen,

Skrevet

"Ingen veldreide her inne som klarte å provosere deg til å miste besinnelsen? Hva er det som skal til!!!!?"

 

Jeg vet ikke helt hva 'veldreide' skal bety i denne sammenhengen?

Skrevet

:-) Ja, da strekker til og med jeg meg langt når det gjelder å få intereresse for hva det enn skulle være. Er nokså enkel der ja!

Skrevet

Ta deg en tur i nærmeste ishall på søndag klokken 17. Aner ikke hvor du bor da, men har du ishall i nærheten så er det nok ganske sikkert en kamp på gang.

Skrevet

Kanskje det, for avvekslingens skyld. Aldri vært på en kamp, så det hadde jo vært kult å prøve noe nytt!

Synd det er så få godbiter i svømmehaller etc, der man har anledning til å ta inn synsinntrykkene i litt nærmere åsyn. Bare gæmliser der..

Skrevet

Vet om flere hunk's som er badevakter i svømmehaller jeg. I alle fall her :) Kanskje jeg skulle tatt meg en tur i svømmehallen snart?

Skrevet

Å lage liv er jeg nok ikke kjent for, men har vært her siden januar 2007... hei hei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...