Gå til innhold

Hvor er vanlige folka hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så stille og kjedelig her for tida. Hvor har det blitt av Bærkorg og de andre som pleier å lage litt liv. Kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist når folk er avhengige av andre for å ha det kjekt i hverdagen...

Men når det samme gjelder på internett, da er det tragisk og på grensa til å være sykelig...

Få deg et liv!!

Skrevet

De har vel skaffet seg en annen hobby. Kansje konsentrert seg på å ta seg av barna istede for å sitte å krangle på nettet hele tiden.

Skrevet

"Kansje konsentrert seg på å ta seg av barna istede for å sitte å krangle på nettet hele tiden."

Mhm, gutten min lider nok stort fordi jeg sitter på nettet når han sover...

Skrevet

Noen av oss er i stand til å gjøre begge dele, NN 16:36, men hvis du selv har vansker med å mestre dette så kan jeg forstå din skepsis.

Skrevet

Jeg tror det har vært et hemmelig møte på gang. Plutselig var alle borte, nå er de her igjen. Hvor var dere i går? SVAR!

Skrevet

I går så jeg containerunga fra Oslos østkant bli sendt hjem fra fasjonable Asker med 5-1 tap i bagen. Herlig følelse vil jeg si!

Skrevet

Jeg var i rompehullet på en ku, du da?

Skrevet

Jeg må si at du virker en smule usympatisk når du hygger deg. *humre*

Skrevet

Hemmelig møte ja, i regi av en udugelig internettdings som sluttet å fungere helt uten forvarsel for noen dager siden, den jævla dritten. (Beklager, jeg fikk ikke bannet fra meg da den ulykksalige hendelsen inntraff).

Skrevet

Bare se, dritten fikk meg til å si 'dings'!

Skrevet

Trodde du bare likte sportsgrener som egentlig er kamuflert vold jeg, Hockey?

Skrevet

Ja, det er fint du vet hva du snakker om :)

Skrevet

Dette er krise Bærkorg. Hva skal vi gjøre med det da??

Skrevet

Ja, det vet kanskje du? Hockey i betydning lys hochey-sveis, utslått tann og voldelige tendenser? Eller hockey i betydning 80-tallsstil?

Skrevet

Godt å se at du har kommet deg på nett igjen; Bærkorga. Og styr nå endelig hormonene neste gang de overmanner deg, sørg for at du slenger noe annet enn musa i bakken.

Skrevet

Tja, lære kommareglene, kanskje?

Skrevet

Nåh, det var nok ikke hormonene som fikk meg til å slenge med musa denne gangen, NN 23:12.

Skrevet

Ja det synes jeg virkelig er en god begynnelse for deg BM. Les setningen du skrev en gang til og gi beskjed når du finner feilen ;)

Skrevet

Ingen veldreide her inne som klarte å provosere deg til å miste besinnelsen? Hva er det som skal til!!!!?

Skrevet

Ingen veldreide innlegg?

Jeg fant feilen! Det er et komma-feil mellom "ja" og "det synes jeg... " Var det riktig? Var det riktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...