Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Det er så stille og kjedelig her for tida. Hvor har det blitt av Bærkorg og de andre som pleier å lage litt liv. Kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Trist når folk er avhengige av andre for å ha det kjekt i hverdagen... Men når det samme gjelder på internett, da er det tragisk og på grensa til å være sykelig... Få deg et liv!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 De har vel skaffet seg en annen hobby. Kansje konsentrert seg på å ta seg av barna istede for å sitte å krangle på nettet hele tiden.
Turid Laila Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 "Kansje konsentrert seg på å ta seg av barna istede for å sitte å krangle på nettet hele tiden." Mhm, gutten min lider nok stort fordi jeg sitter på nettet når han sover...
Ikkelektuell Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Noen av oss er i stand til å gjøre begge dele, NN 16:36, men hvis du selv har vansker med å mestre dette så kan jeg forstå din skepsis.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Jeg tror det har vært et hemmelig møte på gang. Plutselig var alle borte, nå er de her igjen. Hvor var dere i går? SVAR!
Turid Laila Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 I går så jeg containerunga fra Oslos østkant bli sendt hjem fra fasjonable Asker med 5-1 tap i bagen. Herlig følelse vil jeg si!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg var i rompehullet på en ku, du da?
Ikkelektuell Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Jeg må si at du virker en smule usympatisk når du hygger deg. *humre*
Ikkelektuell Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Hemmelig møte ja, i regi av en udugelig internettdings som sluttet å fungere helt uten forvarsel for noen dager siden, den jævla dritten. (Beklager, jeg fikk ikke bannet fra meg da den ulykksalige hendelsen inntraff).
Ikkelektuell Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Bare se, dritten fikk meg til å si 'dings'!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Trodde du bare likte sportsgrener som egentlig er kamuflert vold jeg, Hockey?
Turid Laila Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Ja, det er fint du vet hva du snakker om
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #16 Skrevet 18. januar 2008 Dette er krise Bærkorg. Hva skal vi gjøre med det da??
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #17 Skrevet 18. januar 2008 Ja, det vet kanskje du? Hockey i betydning lys hochey-sveis, utslått tann og voldelige tendenser? Eller hockey i betydning 80-tallsstil?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #18 Skrevet 18. januar 2008 Godt å se at du har kommet deg på nett igjen; Bærkorga. Og styr nå endelig hormonene neste gang de overmanner deg, sørg for at du slenger noe annet enn musa i bakken.
Ikkelektuell Skrevet 18. januar 2008 #20 Skrevet 18. januar 2008 Nåh, det var nok ikke hormonene som fikk meg til å slenge med musa denne gangen, NN 23:12.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #22 Skrevet 18. januar 2008 Ja det synes jeg virkelig er en god begynnelse for deg BM. Les setningen du skrev en gang til og gi beskjed når du finner feilen
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #23 Skrevet 18. januar 2008 Ingen veldreide her inne som klarte å provosere deg til å miste besinnelsen? Hva er det som skal til!!!!?
Turid Laila Skrevet 18. januar 2008 #24 Skrevet 18. januar 2008 Her kan du finne, i forenklet form, hva ishockey er : http://no.wikipedia.org/wiki/Ishockey
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #25 Skrevet 18. januar 2008 Ingen veldreide innlegg? Jeg fant feilen! Det er et komma-feil mellom "ja" og "det synes jeg... " Var det riktig? Var det riktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå