Frk. Vable Skrevet 18. januar 2008 #26 Skrevet 18. januar 2008 Hehehe... Må bare le litt... Samboeren min jobber offshore, så jeg er alene to uker hver mnd. med 2 barn. Det går kjempefint!!! Og en uke går sinnsykt fort!! Tenk heller på alt det deilige du kan gjøre alene... Tenne stearinlys om kvelden, ta et fotbad, ansiktsmaske, lese en god bok, høre på behagelig musikk, og alt dette uten å høre på maset hans!! Og når han kommer hjem, så er det en skikkelig god følelse, for da har du fått kjent hvordan det er å savne han!!
solstråle69 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 18. januar 2008 He, he, he... Ja, jeg skjønner at det kan høres veldig rart ut, når hverdagen er som din. :-) Men dere får det jo til å høres ut som det kan bli en fin uke, så hvis jeg følger rådene deres, tror jeg det kan bli ganske bra! :-)
solstråle69 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #28 Skrevet 18. januar 2008 Au-Pair jobb med kun håndtering av dine to englebarn, hadde gått helt greit! Bare kos! :-) Men jeg trodde jobben innebar middagslaging også, og da vil jeg jo være helt på jordet... Svogeren din har faktisk kjøpt inn div Fjordland-retter, med håp om at jeg kan klare å varme disse... Det positive må jo være at jeg er nødt for å gå ned noen kilo! :-) Skjønner forresten ikke hvorfor du somla deg ut i jobb igjen... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå