tuppen og lillemor Skrevet 19. januar 2008 #26 Skrevet 19. januar 2008 min lille tulle er snart 11 mnd, og jeg vil ha henne på rommet litt til.... er jo kjekt å ha henne der også... men hun må jo bli vant til eget rom også...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #27 Skrevet 19. januar 2008 vår jente har lagt på eget rom og i egen seng fra dag 1. Det har gått veldig fint. Tror ikke det er noen regel for når babyer kan ligge på eget rom. Dette er nok opp til de enkelte å bestemme.
VinterSol+2 Skrevet 19. januar 2008 #28 Skrevet 19. januar 2008 vi regner med rundt ettårsalder. men rommet vårt og senga vår er der alltid for henne, om hun skulle være utrygg.
aanonym Skrevet 19. januar 2008 #29 Skrevet 19. januar 2008 Mht krybbedød anbefales ett år. Vi tror imidlertid vi kommer til å flytte ham utpå våren en gang, når han er sånn ca 7-8 mnd.
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 19. januar 2008 #30 Skrevet 19. januar 2008 syns det er betryggende å ha lillemor på vårt rom jeg, hun er bare vel 4 mnd da også får hun jo pupp om natten, men fordi om; er redd hun skal fryse, bli redd, problemer med å puste osv.... kommer nok til å ligge inne med oss til hun er året MINST... =)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 19. januar 2008 #31 Skrevet 19. januar 2008 I morra:) he he, da skal rommet hennes være klart! Hun vil da være 6.5 mnd:) Har merket at hun sover urolig om natta og at hun veldig ofte begynner å vri seg i senga si etter at jeg eller faren hennes har beveget oss eller hvis faren hennes snorker;) Så jeg tror det vil være godt for oss alle....litt mer pes å måtte gå så langt for å gi henne smokk, men er vel en vanesak:) Tror forresten ikke barnet har vondt av verken det ene eller det andre...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #32 Skrevet 20. januar 2008 Gutten vår har sovet på eget rom siden han var 6 uker gammel, og det har fungert veldig bra! Har sovet hele natta siden han var 3 1/2 måned. Når vi har vært på helgebesøk hos besteforeldrene hans, så har vi delt rom, men da har vi begge sovet urolig og dårlig! Tror alikevel at dette er en avgjørelse foreldrene må ta alt etter som hvordan babyen er. Fins nok ingen fasit på det!
Tia med 2 ♀ Skrevet 20. januar 2008 #33 Skrevet 20. januar 2008 Må vel komme ann på barnet og foreldrene, noen har barnet på eget rom fra dag en andre venter 1-2-3-4-5-6-7-8 mnd. Allt etter når de er klar til det. Jenta vår vil ligge på vårt rom ut august neste år ihvertfall. Da håper jeg vi flytter til noe større. Nå har vi nemelig ikke mer en et soverom. Hadde vi hatt 2 rom så hadde vi bytta nå, for ho kan våkne å ligge å prate i 1-2 timer om natta. Og selv om jeg ikke trenger å gjøre noe så holder ho meg våken. Faren derimot sover gjennom allt som er.
oblix Skrevet 20. januar 2008 #34 Skrevet 20. januar 2008 Lillegutt sov på eget rom da han var 2 uker gammel. Vi fikk han aldri til å sove noe særlig, men en kveld ville vi for moro skyld prøve å legge han på eget rom, da sov han veldig godt. Etter det, har vi alltid lagt han på eget rom, har prøvd å ha han med i senga vår( fordi jeg vil ha han inntil meg), men det vil han ikke... Men hvis barnet føler seg utrygg alene, skal man jo ikke tvinge det til å ligge alene synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå