Gjest Skrevet 18. januar 2008 #26 Skrevet 18. januar 2008 Kjempefint om du er fornøyd, men mange er det ikke. Synes denne tråden er fin for å vise at det finnes alternativer, ikke for å henge ut de som er fornøyd med babybjørn!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #27 Skrevet 18. januar 2008 Jeg brukte babybjørn sist, fikk vondt i ryggen av å bruke den. Men skal ikke kjøpe noe annet, får bruke den denne gangen og. Er ikke ofte man har bruk for den, iallefall ikke jeg da. Best å bruke vogna syns jeg, uansett hva jeg skal ut på. Babyen skal jo ikke ligge lenge i de bæresjalene læll, best med vogn
sydilla Skrevet 18. januar 2008 #28 Skrevet 18. januar 2008 Syns Baby Bjørn har funka helt fint jeg bortsett fra at jeg har problemer med nakke og rygg og da har belastningen etterhvert blitt for stor. Men mannen min er kjempe fornøyd. Har ungen har blitt for stor har vi gått over til bæremeis. Pga. nakken og at jeg er avhengig av å bære ungen på magen fordi jeg må bruke krykker etter fødselen har jeg nå kjøpt en Moby Wrap. Ser helt klart at den fordeler trykket på rygg og nakke bedre en BB( men den er da utrolig mye vanskeligere å få på!) Dessuten kan den brukes fra dag 1. Folk får nå kjøpe det de tror er best for dem :-) Vi kommer til å bruke begge deler tror jeg. BB'en virker mer praktisk f.eks. hvis en bare skal en kjapp tur på butikken.. Dessuten tror jeg det skal holde hardt å få gubben til å knyte på seg det sjalet ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #29 Skrevet 18. januar 2008 Eh, jo, babyen kan ligge i timesvis i sjalene!!! Det er jo det som er halve poenget!!!!!!!!!
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 18. januar 2008 #30 Skrevet 18. januar 2008 Vi brukte babybjørn til vesla var over ett år.. så den kan brukes lenger enn de første månedene. kjempefornøyd! hadde vanlig sist, skal kjøpe activ denna gangen.
VeslePhreaken Skrevet 19. januar 2008 #31 Skrevet 19. januar 2008 mphs skriver: "Nei men det var så mange som sa at DE fikk vondt i ryggen av den. Om ungen får noen skader på rygg kommer ann på hvor ofte og lenge man bruker den." Det er jo nettopp derfor det er bedre å velge noe som ikke setter noen begrensninger for hvor ofte og hvor lenge man bærer..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #32 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har brukt babybjørnen vår kjempemye, og er superfornøyd :-) Trebarns-mamma....
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 19. januar 2008 #33 Skrevet 19. januar 2008 til alle somønsker å bære babyen sin, men ikke vil bruke babybjørn... sjekk dotedot.com det er storesøstra mi sin nettbutikk. ho har masse flott der. alt fra mei tai til bæresjal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå