Gå til innhold

Pila!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var jo derfor jeg tenkte at hovedinnlegget var teit da, fordi jeg ikke tenkte hun var lesbisk sånn at det da var et dumt spørsmål om hun hadde barn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes bare det er rart å se dere "Vi hater dib hetsere" svare så mobbende på et slikt (sorry Leila) dumt innlegg....

Skrevet

Det var verdt det! Tar bort den flaue smaken og!

Skrevet

Jeg er helt enig, drittkjærringer altså!

Skrevet

Konspirasjonsteori: Leila Lou er egentli Sug Lut som vil ha det litt festlig i aften. Det er nesten litt for genialt dumt på et vis.

Skrevet

Hehe, nesten; Kjedsomhet/dårlig humor og overtrøtthet combined!

Skrevet

når vi først er inne på det.. er det lesbe-barer i oslo?

Skrevet

Aha, I was right! Hvem er du, da? Avsløre?

Skrevet

Spør du seriøst? Potta eksisterer vel enda..? Og det er den enste som jeg vet om.

Men et mye mer interessant spørsmål er, finnes det lespebarer noen steder?

Skrevet

DET lurer jeg på!

Og jeg tror egentlig ikke det er luten, luten kan jo norsk.

Skrevet

Jeg tror heller ikke det er Luten, men ser ikke bort fra at det er noen vi kjenner, og sikkert kjenner godt..

Det må det jo være. Ingen er jo sånn på ordentlig..?

Skrevet

At den leila dama svarer som hun gjør, og dere får en negativ oppfatning av henne, så trenger dere vel ikke å trykke det nedover henne.

Jeg synes det er dårlig gjort av dere, hvordan tror dere at "leiladama" får det når dere er så ekle?

Sikkert ikke godt.

Skrevet

Jeg lesper hele tiden, hvertfall hver dag. C og z uttales som lespe-s paa spansk (med mindre c er foran a, u og o da). Saa jeg hadde vaert Dronningen av lespebaren.

Skrevet

Siden hun skulle ta på seg ny kledning så tror jeg ikke hun akkurat var en ny og sart bruker.

Skal se at personen bak leilanicket ikke sitter å hulker over denne tråden her.

Men fint at du engasjerer deg anonym. Man skal ta vare på hverandre i en kald verden.

Skrevet

Det burde du jo vite, siden dere er samme person!

Skrevet

Nei, egentlig ikke akkurat. Etter at Potta gikk fyken pga øh - interne problemer dukke det opp en haug nye steder i tur og orden. De gikk også på dunken i tur og orden. Nå har man en homsekafe som til nød slipper damene innenfor, et litt jalla homoutested med dameaftener og en del helt ordinære steder som er i ferd med å erobres, Mono og slikt.

Skrevet

Uansett hvordan du måtte definere "sammen," så blir poenget at jeg er litt som jomfru Maria når det gjelder sammenhengen kopulering og barneproduksjon. Jeg er nok i grunn litt som jomfru Maria sånn generelt.

Skrevet

Faen, så ivrig du er etter titler for tiden, Balja?

Jeg er forresten litt sur over at jeg aldri ble tilbudt noen posisjon i BIM-monarkiet. (Dersom noen revurderer saken, vil jeg gjerne være riksbimbo. Mener også at nasjonalsangen bør være "My boobs are ok".)

Skrevet

Evt "sur for". Herregud.

(Jeg har ikke sovet på tre måneder. Send hjelp.)

Skrevet

Turde du ikke svare som "Leila lou" lenger og gikk tilbake til "Sod off" igjen??

Hehehe

Skrevet

Humre....dette var gøy, men på kanten til mobbing en lliten stund synes jeg.

Jaja.....pila er sjefslesba på DIB og alle hjerter gleder seg....og klare svar er visst umulig å få så man er naiv og spør "dumt".

Jeg har forøvrig aldri fått barn med noen jeg har romantiske tanker om....hverken den ene på utsiden eller den lille som venter spent på innsiden for å komme ut.

Skrevet

Jeg mobber sjelden folk som ikke ser ut til å tåle det. Antagelsen var dum, klare svar ble forsåvidt gitt og sjefslesbe vil jeg ha meg frabedt - jeg liker ikke sist halvdelen av ordet. Du kvalifiserer vel minst like godt, forresten? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...