Gå til innhold

Pila!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet ikke jeg om du har vært gift eller noe med en mann før, men har du noen gang følt deg tiltrukket av en mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg ikke noe lyst til å svare på her, en smule av en prinsippsak. Send meg en pm, så utbroderer jeg gjerne.

Skrevet

Ehhh hun er jo på en babyside da, så da har hun sikkert baby. Da var hun sikkert forelsket i pappaen! Eller ihvertfall tiltrukket, siden de hadde sex liksom. Men hvorfor spør du et så teit spørsmål da egentlig?

Skrevet

Svaret ditt er betydelig mer presumptivt, og forsåvidt teit, enn spørsmålet til hovedinnleggeren. Altså.

Skrevet

Det er vel ikke så rart at jeg tror du har barn da? Hvorfor skulle du ellers være på denne siden da?

Skrevet

Det var de tre andre påstandene i innlegget ditt som var litt forhastede.

Skrevet

Ja kanskje men de fleste er ihvertfall forelsket eller glad i dem de får barn med. og om det er one night stand eller noe sånt så er man jo som oftest tilltrukket av personen.

Skrevet

Hehehe... Atter litt underholdning på kveldingen..

Skrevet

Ja, det kan godt hende. Men nå var det meg HI spurte om, ikke de fleste. Ingen av antagelsene du gjorde om min barneproduksjon stemmer.

Skrevet

Nei men da er det jo du som er litt rar da, når du får barn med noen du ikke liker liksom! Kjempe gøy for barna når de blir så store da!

Skrevet

har jeg komt til steinalderen?? sist jeg sjekka kunne lesbiske ha barn sammen

Skrevet

Sensor påpekte forresten at jeg var noe arrogant og kverulerende i min retorikk her om dagen.

Skrevet

Kan det være at sensor har tilhold inne på DiB og kjente deg igjen?

Skrevet

Ååååååja, er du lespisk? Da må du jo si det da det kunne jeg ikke vite!

Skrevet

Nei, jeg er på ingen måte lespisk.

Og det var vel gjerne det jeg mente med at du trakk forhastede konklusjoner; du kunne ikke vite, og antok dermed at du visste bedre enn HI. Snodig retorikk.

Skrevet

Næh, tror ikke Yppert er sensor på noen måte. Og det spørs om han hadde klart å koble retorikk og kverulering i samme setning..

Og denne tråden blir jo ikke dårligere.. Sikker på du ikke lesper?

Skrevet

Du har et poeng. Fin sensor i alle fall. Det er helt greit med dannet påpakning når konklusjonen må bli at han egentlig elsket meg.

Aldeles sikker, men jeg var visst i nærheten i fireårsalderen. Kan det være en sammenheng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...