Gå til innhold

flere som har funnet ut hva nestemann skal hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp, både jente og gutt... =)) Men det blir ikke noe nestemann på tidligst to år....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente: Aela eller Leah

Gutt: Leon eller Adrian Nathaniel

Skrevet

Jeg så intervju med Linde Hagerup og falt pladask for det navnet. Ellers liker jeg Sol (angrer fortsatt litt på at jeg ikke kalte vesla det, hun er så blid hele tiden). Hvis det blir gutt vurderer jeg Viljar eller Vetle. Først må jeg finne en mann, og finner jeg en kan jeg vel ikke bestemme navnet selv slik som sist (har ei lita Linnéa Noor allerede). Og hvis snoen lurte; ja - jeg har forlest meg på Isfolket. Ikke topp kvalitet når det gjelder lesestoff kanskje, men mange fine navn.

Skrevet

Hmm, kjenner ei som har en datter ved navn Sol. Ho lure på å kalle den neste for Storm om det blir en gutt. Men hva i alle dager skal da en evt nr 3 hete??? Regn?? Varg har også vært et alternativ om edt blir en gutt. Eller Måne, men er usikker på om det er jente eller guttenavn?

Skrevet

Gutt: Noah, d skulle småen hete hvis hun var gutt :)

Jente: Sarah, Hannah, Maja, Mina eller Mia tror jeg...får se om jeg får sambo m på et av de... :)

Skrevet

Ja hvis det blir gutt er det klart :)

Skrevet

jente: Ella

gutt: Brage, Jonas eller Olve

Skrevet

Jente: Ada Evelina (sambo er i mot men jeg har tid på meg til å overtale han)

Gutt: Theodor + mellomnavn

Skrevet

nei ikke enda..men har 15 uker å finne det ut på

Skrevet

Jente: Hedda Kirstine (Kirstine, ikke Kristine) TViler jeg får sambo med på det, men har hatt navnet klart i maaaange år

Gutt: Tobias

Skrevet

Ada Elisabeth, Ellinor eller Elida

Peder, Erland eller Abel

Skrevet

Gutt: Leo Nicolai

Jente: Luna Elisabeth

Skrevet

Theo om det blir gutt..

Liker Mina veldig godt,men det blir kanskje litt for nært Tomine...

Ellers vet jeg ikke..

Skrevet

Blir det gutt skal han hete Thorvald.

Blir det jente skal hun hete Tora eller Signe.

Skrevet

Jente: Tiril eller Villemo

Gutt: Theodor...litt usikker der gitt.

Skrevet

Gutt: Emil eller Kittil André

Jente: Jenny Victoria

Skrevet

Er ikke sikkert det blir flere barn her, men om det blir, så er det så mange navn jeg liker...

Jente: Athina, Leandra

Gutt: Felix, Emrik, Emil

Skrevet

Er i uke 30 med nr 2 nå, og vet enda ikke hva han/hun skal hete...blir ikke helt enige:)

Alternativer:

Jente: Sara, Emma, Susanne, Maria, Kamilla...

Gutt: Tobias, Elias, Andreas...

Hadde vært litt lettere hvis vi hadde visst kjønnet, men har valgt å ikke vite det..:)

Skrevet

vist vi får en gutt neste gang så blir det en Leander eller Levin Andre, og jente er vi ikkr sikker på, men jeg liker Tuva, Mathea eller Nathalie så får vi se;) har ei Thea Imilie fra før;)

Skrevet

Jente: Julie eller Vilde. jeg liker anikken også.

Gutt: Mathis (Mattis)

Skrevet

Nå skal vi sannsynligvis ikke ha fler fodi kroppen min ikke vil klare et svangerskap.

Men.. *drømme drømme*

Har hatt Filip og Noah på listen hver gang, jentenavn er litt vanskeligere..

Men vi får se, kanskje jeg blir frisk og vi kan få et barn til eller kanskje adoptere for å ikke sette liv og helse på spill igjen.

På en annen side er det veldig greit slik det er nå. Skikkelig A4 familie.

Skrevet

Jepp:p

Jente: Michelle

Gutt: Jonas

=)

Skrevet

Ho i magen skal hete Mathea. Har egentlig bestemt oss for at det er stopp etter nr 2 nå, men om det skulle bli flere så liker jeg disse navnene:

Gutt: Nathaniel, Noah eller Nicolas

Jente: Johanne, Sofie eller Nathalie

Skrevet

hehe...jepåp..gubben har..jeg er IKKE helt enig da..han vil at neste skal hete Cornelius eller Cornelia...ikke akkurat hva jeg vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...