Gå til innhold

flere som har funnet ut hva nestemann skal hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det enten lisa, aminah, amalie, martine

gutt: jakob, emil, mathias

kommer sikkert flere alternativer etterhvert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det blir en jente, det samme som mormor. Ikke så mye brukt lenger, men et navn som de fleste har hørt før.

Blir det en gutt skal han vel hete Erland, Yngve eller Trygve om vi skal kalle opp på faren sin side. Har vel sagt at vi kaller opp et familienavn, så håper det blir en jente.

Skrevet

Dersom jeg får keisersnitt og det virkelig blir en til - blir det en jente skal hun hete Oda. Blir det en gutt så ANER jeg ikke....vi brukte 9 mndr på å bli enige denne gangen....guttenavn er vanskelig;-)

Skrevet

Ella Sophie (uttales sofi) eller muligens Sophia. Eller Adele Kristin (Kristin etter min svigerinne som er så søt) om det blir jente

Om det blir gutt så har vi snakket om Jacob Emil hahaha :)

Liker også Peter Emil (må ha emil etter pappa vet du)

H synes Pelle er veldig fint da, men jeg er litt usikekr på den gitt..

Skrevet

vil ha jakob etter bestefar. glemte å nevne sofie, sofia og eva.

Skrevet

Oj liker du navnet Lisa:)

Jeg og min samboer er så uenige om navn så vår neste blir sikkert navnløs.

Skrevet

i utgangspunktet vil vi ikke ha flere barn, meeen man vet jo aldri om noen år..hehe

vet ikke om noe guttenavn, men vi liker begge Christina hvis jente

Skrevet

Hehe, får håpe at ikke begge to får sønner da ;)

Tusen takk for koselig feiring på søndag foresten! Talie snakker fortsatt om "bjursta" ;)

Skrevet

ja, det er nydelig:)

Skrevet

Melina eller Marina

Adrian eller Elias

Men først må jeg finne meg en mann som er enig! ;)

Skrevet

Skal ikke ha flere, men hvis vi skulle hatt flere så holder jeg en knapp på Mathias og Sina. :o)

Skrevet

hehe, ja det skulle tatt seg ut, førstemann til mølla da vettu:) hehe. var veldig hyggelig, talie er jo så skjønn!

Skrevet

Her er det Melizza vist det er jente og Sebastian vist det blir gutt :)

Skrevet

Han skal hete Linus, om jeg får overtalt mannen.

Skrevet

Vi fant ut navn på barn lenge før vi fikk den første vi:p

Og da var det Embla om jente og Balder om det ble gutt.

Det ble en Embla.

Så sa vi at barn nr to bal enten Eira eller Balder.

Det blir visst en Eira!

Og da håper vi jo at det blir gutt neste gangen:)

Utover det har vi et backupnavn på jente og et på gutt, Eydgun og Brage:)

Skrevet

hvis vi skla ha en til så blir det:

jente: eline, eller noe annet.. hihihih liker godt sofia ( var et av valgene på nr 1, men nå har vi jo Mie sofie, så blir jo litt teit å ha en sofia da.. hihi, mia sofia... neida:) hihi

nei vet sannelig ikke da.

gutt: Lurer på om det da blir en Adrian, Phillip/Filip/Philip,

liker veldig godt Oliver jeg ( har alltid sagt jeg skla ha en gutt som heter det, men V like rikke det).også liker jeg Leon men det har et vennepar av oss kalt sin sønn.

kommer ikke på flere, men er flere da. hihi. står bare litt stille for øyeblikket.

Skrevet

Vittig! Gullungene til min kusine heter Mathias og Sina! Nyyydelige navn på noen nyyydelige barn! :-)

Blir det noengang en gutt på oss så skal han hete Samuel. Litt mer usikker på jentenavn, men liker Hannah veldig godt for tiden. :-)

Skrevet

Hvis jeg får det som jeg vil blir det Maja eller Didrik. Hvis ikke jeg får det som jeg vil er valgmulighetene mange!

Skrevet

Melina?? Håper inen tar feil å skriver Melena som betyr blodig bæsj(diarè)

Skrevet

Hohoho ja :)

Var så kos å se dere alle igjen altså! Lykketrollet har jo blitt sååå stor, hun er så gosen Nora! Tasset rundt der med vesken min haha..

Tipper hun sloknet rimelig greit den kvelden eller?

Skrevet

Hehe....artig. Falt for det navnet da jeg traff venninnen til min lille kusine på 8 år, hun passer så godt til det navnet også, ser ut som en liten alv. Bor ikke tilfeldigvis på Lillestrøm disse gullungene dine? ;o)

Skrevet

Først må jeg finne meg en mann da... Meeen, jeg vil jo helt klart ha flere barn etterhvert, og jeg vil ha ei lita Tuva en gang :)

Alternativer er Ella etter min farmor eller Anna etter min bestevenninne som heter nesten det samme ;)

På guttesiden tror jeg nok det heller litt mot Jonas. Synes Fredrik er fint, men siden jeg har Henrik blir det kanskje litt likt...

Men altså, først en mann... :)

Skrevet

Nei, de gjør ikke det. Bor i Molde vi. :-) Lille Sina her er en liten søt bøllefrøken, passer perfekt til navnet sitt. :-) Og Mathias passer godt til en stødig liten kar synest jeg. :-)

Skrevet

ja hun er så nydelig. tar etter mamma vettu, veske og greier. tørket støv og vasket litt i dag, kastet kluten i skittentøyet etterpå, gjett hvem som tar den opp, går til kommoden og begynner å vaske. holdt på å le meg i hjel:) skjedde mer i dag og. hadde badet henne og tatt på pysj, men snuppa var visst ikke helt ferdig med å bade, snudde ryggen til i to sek og gjett hvem som satt førnøyd i badekaret igjen:) hehe, kliss våt, så da var det bare å begynne på nytt igjen. er så utrolig gøy å se de utvikle seg!

Skrevet

Jente: Venja

Gutt: Henri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...