Gå til innhold

Homo idioter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar til Digre mugger.Eller vil du heller bli kalt lesbiske fjellape?hehe!

Det eneste jeg vil si er at kan ikke du daske meg litt i ansiktet også med de jævlig store muggene dine?Vil helst ha bind for øynene for de er sikkert så satans stygge,så jeg ønsker å bli spart for det synet.

Blir så kåt av det!

Og for det andre er du forsatt ei dum nepe som kommer med mye viss vass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søte dere er:) Jeg håper at en dag får homofile og lesbiske de samme rettighetene som oss heterofile, med tanke på barn og ekteskap. Eneste forskjellen på dem og oss er legningen. Men menneskeverdien er akkurat den samme-sruller or not.Hvorvidt mine unger kommer hjem med damer eller typer er meg revnende likegyldig, så lenge de har det bra.

Skrevet

Holder det ikke med én fabelaktig hypotese pr dag? Du ser ikke ut til å være velsignet med all verdens intelligens, så det er best du sparer på det lille du har. Bruk det til noe mer matnyttig. Rensing av kaffetraktere, for eksempel.

Skrevet

- og for å unngå misforståelser så er det vel best å understreke at den går til NN 05:43.

Skrevet

du liker egentlig ikke menn i det hele tatt? ikke homser, og ikke "ekte" mannfolk. Hm.... Greit med en mellomting da, som er både følsomme og tøffe. Da blir du fornøyd. Og trekk for faen ikke alle homoer under samme kam. De er forskjellige, sånn som du og jeg og alle hetrofile.

Du er ett perfekt menneske du da? uten noen fakter? Det er ingen som irriterer seg over deg eller hva du gjør? Så bra!!

Skrevet

Det er da ikke noe på denne planeten som er værre en de puddertryna med bleika løshår, falske negler og overdreven gange og talemåte.. som går å vifter med silikon puppene sine.

Gi meg en homo i steden. Og han kan skrulle hele dagen, bare jeg slipper ett bimbo tryne.

Skrevet

Helt enig!Disse stygge tilgjorte bimbo trynene er faktisk verre enn homo skrullene.

homo`n ser jo bare latterlig dum ut,så er til å le av ,mens disse bimbo trynene får jeg lyst til å banke opp.

Skrevet

Bank i vei, og gi dem inn en fra meg også. Så sitter jeg her sammen med homoskrullingene og spiser popcorn og heier på deg. Mens vi griner over avlivning av katteskinn og knekker på håndleddene.

Bimbo tryner overdriver bevist mer enn homoer. ugh! grøsser!

Skrevet

Dere som hater homser... dere er sikkert bare bønder.....

Skrevet

Du unnskyld meg,men det finnes homoer på landet også altså.

Så det utsagnet der henger vel ikke helt på greip..

Skrevet

ja også er egentlig drømmen til HI å ha en sånn kul homobestis sånn som de på sex og singellivserien som kan alt om hår og mote og sladder osv ha ha bitter kjerring gitt

Skrevet

Du er litt av en tullekopp,din brøleape!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...