Gå til innhold

Homo idioter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du hadde lest innlegget mitt, hadde du skjønt hvilke heteroer som irriterer meg. hvis du må ha det inn med teskje: sånne som deg.

vær så snill å finn noe annet å irritere deg over enn hvordan en person velger å leve livet sitt. krig og sult og terra-rådgivere, for eksempel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til HI: Hva gjør du hvis barnet ditt blir en av disse homofile skrullene?

Skrevet

syns de kan adoptere,bruke surrugatmødre,gifte seg.det at de ikke liker det andre kjønn betyr ikke at de er freaks.

Skrevet

Jeg har kunn ei datter og ho er veldig-jålete prinsesse jente-så jeg tror ikke det skulle bli noe problem.

Om ho plutselig en dag skulle bli "skrullete"(noe jeg ikke trur)så vil nok det irritere en helt vanlig A4 mor som meg.

Ser jo for meg at min datter finner en snill og kjekk mann som hun vil gifte seg med og få barn med.

Men selfølgelig,hun er og vil alltid være min datter uansett hva hun måtte finne på av "sprell"

Skrevet

Før de komme ud av skape, så blir de kalt skaphomser..og d e jo alle homser før de virkelig komme ud av nøtteskallet sitt. Skap..altså, de skape seg! Det seie seg sjøl, homser skape seg, mens lesber som blir kalt for skuffe lesber før de komme ut av nøtteskallet, skuffe alle ALLTID!

Hahaha..

Skrevet

Du kværter ikke en sommerfulgl fordi den flyr så virrete og rart.

Skrevet

Når ble skrullete homse automatisk synonymt med person som er seg selv?

Påtatt oppførsel kan jo vel så gjerne fungere som en maske.

Skrevet

Applaus!

Faktisk: Da Capo Da Capo!!

Blir så glad når verden viser at det finnes dfolk som deg, også på kranglesiden.

Skrevet

Tror skrulle-homser har litt av begge deler i seg.

På den ene siden bryter de ut av en norm, og symboliserer sin avvikende seksualitet ved å oppføre seg avvikende. Det kan sikkert være befriende, men på en annen måte blir man enda mer selskreven deltaker i en gruppe Homser (større trygghet), jo mer ekstremt man viser at man tilhører grupppen (ekstrem homo-atferd).

Derfor blir det nok ikke helt riktig å si at alle homse-skruller er seg selv

Skrevet

Ok, det innlegget der hang overhodet ikke på greip.

Vet ikke hvilken planet du bor på, men her nede betyr "skrullete" som regel noe i nærheten av "overdrevent feminin". "Overdrevent feminin" har dessuten merkelig nok flere likhetstrekk med "veldig-jålete prinsesse jente-" (dine ord).

Ergo er datteren din tilsynelatende allerede nokså _skrullete_, beklager å måtte si det.

Dersom du derimot mente at det er høyst usannsynlig at datteren din vil vise seg å være _homofil_ (dette er nok sjelden noe man "plutselig blir", for øvrig), og begrunner dette med at hun er "veldig-jålete prinsesse jente-", må jeg dessverre bryte inn i boblen din, og komme med følgende informasjonsbulletin:

Jeg insinuerer på ingen måte at datteren din faktisk er homo, for det mest sannsynlige, rent statistisk sett, er at hun ikke er det - men jålete prinsesser kan da fader meg lesbiske jenter også være. Det er ikke alle mini-lesbos som protesterer mot rosa kjoler, langt hår og Barbie-dukker, for deretter å kjøre traktor til løkka så de kan spille fotball og gjørmebryte med gutta boys, lizm.

Newsflash!

Nå over til sporten og været.

Skrevet

Rull inn muggene dine du`a de digre nepe.

Du skremmer ikke meg med det viss vasset der.

kan ikke du bar holde deg i din egen boble og la oss andre være?

Skrevet

Synes de er søte jeg :) Det som blir litt for mye for meg er når noen av dem skal demonstrere hvor naturlig det er å være homofil at de går langt over streken med hva som sømmer seg i offentlighet. Har ikke noe imot å se to gutter kysse, men de trenger ikke gå så langt at de nesten homper offentlig. Det gjør ikke hetrofile heller...

Skrevet

Kjære pansernek, aka NN 10:53.

Det er frustrerende kjedelige fornærmelser du her kommer med, og når du i tillegg formulerer deg så fette dårlig som du gjør, fortjener du i bunn og grunn ikke noe svar i det hele tatt. (Uansett må jeg ærlig talt innrømme at jeg tviler litt på at du egentlig kan lese.) Men - siden alternativet mitt for øyeblikket er å ta oppvasken, vil jeg nå kommentere det totalt mislykka lille hatinnlegget ditt allikevel:

1. Uttrykket du nå forsøksvis harselerer med lyder opprinnelig "rull inn puppen 'a, mor". (Vet du hvor det kommer fra, forresten? 10 poeng om du greier å finne det ut.)

Dersom du ønsket å få litt snert over det tøysete innlegget ditt, kunne du i det minste skrevet "Rull inn de digre muggene dine 'a, mor!" og siden fulgt opp med påstander om at jeg er en grønnsak. Da ville jeg i det minste vurdert å nesten respektere deg.

2. Du hadde muligens virket litt kulere dersom du hadde latt være å feilstave "di", evt "din" (avhengig av hvilket eiendomspronomen du egentlig forsøkte deg på i forbindelse med påstanden om at jeg er en grønnsak). Men, som du kanskje vet - 0 ganger 0 er jo fremdeles 0, så jeg kan ikke si det for sikkert.

3. Hva i huleste har jeg forsøkt å skremme deg med? Ble det feil at datteren din sannsynligvis IKKE er homo også nå, da? Jesus. Noen mennesker blir liksom aldri helt fornøyde.

3. "De kjennsgjerningene" skrives ikke "det viss vasset". (Det gjør for øvrig ikke "det visvaset" heller.)

4. Hvis alternativet til å holde meg i min egen boble og la "dere andre" (dvs deg, NN - er du personlighetsspaltet, stakkars?) være, er å slå trangsynte nek som deg - som åpenbart er den stolte eier av høyere antall fordommer enn faktiske IQ-poeng - i huet med fakta fra virkelighetens verden, så vet jeg hva jeg velger. Lett.

Sånn. Og dersom du nå brenner inne med tanker om å "fornærme" meg igjen, får du jaggu jobbe litt hardere.

Skrevet

Før noen føler at de må:

1, 2, 3, 4, 5.

Joda, jeg kan telle.

Skrevet

Tusen hjertelig takk Digre Mugger!! Flott å se at noen inne på denne siden faktisk har en hjerne her! Innlegget ditt fikk meg virkelig til å smile:)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Meg også. Jeg liker tydligvis Digre Mugger bedre enn jeg ante.

Skrevet

homo idioter?

alle er forskjellig, og mange "homo idioter" vrikker kanskje på ræva osv, men d gjør også mange damer, det er like irriterende å se de gå rundt å tro de er guds gave til verden! jeg kjenner mange homofile menn som du ikke kunne sett d på en gang at de var "homo idioter".

Skrevet

Har Digre Mugger digre mugger?

Skrevet

Ikke store nok til at jeg kan bruke dem som slagvåpen.

Det burde de egentlig ha vært, når jeg tenker etter. Da skulle jeg sannelig kommet og straffedasket deg litt, kjære anonym, fordi du stiller så teite spørsmål.

Skrevet

Hvis du lever opp til ditt nye nick, jfr. æøå-tråden, så vil vel dette kunne gjennomføres?

Skrevet

Selvfølgelig, skatt. Men jeg tror kanskje jeg har mer lyst til å se en reprise av "Hotel Cæsar". Kan du klandre meg?

Skrevet

Ja, litt. Jeg tar puppedasking fremfor Hotel Cæsar any day.

Skrevet

En god dag kan da fint involvere begge, jeg er så flink til å multitaske, forstår De. (For ikke å snakke om å multidaske.)

Skrevet

Ah, endelig, jeg har møtt mitt hjems bedre halvdel. Kan jeg leie deg inn til å gjøre unna diverse forefallende på hjemmebane så vil det settes umåtelig stor pris på. Du vil selvsagt motta vederlag. (Du kan for eksempel få se Hotel Cæsar - hver eneste dag, om du vil).

Med ønsker om en Gedaskent Nacht,

Skrevet

BM og DM, er dere samme person? Tydeligvis er DM en bløff ettersom at jeg har lest profilen. Skrivemåten deres er så og si identisk og dere svarer hverandre med noen minutters mellomrom. Hmm, ganske mystisk. Slik jeg kjenner BM, liker hun å svare så raskt som mulig etter at noen har skrevet på samme tråd som henne. Men BM, det tar vel rundt et minutt eller litt mer å logge seg inn med ny bruker? Eller hva?

And by the way: Det er ikke nødvendig å klikke, det er bare et spørsmål.

Åh, ja slik at det er sagt, jeg er ikke en nepe. -Eller en nepeåker. -Eller en grønnsak i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...