Gå til innhold

Venninne som kopierer ALT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra de andre forstår da.. Skjønner ikke hvordan folk kan holde på slik jeg... Det må jo være flaut, når andre ser at man har kopiert livet til venninna si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borti ei slik ei jeg også. Tre venninner har hun mistet på rad og rekke fordi det bare blir for ekkelt etterhvert. Ikke noe moro heller å si ting som man sparte til/ønsket seg etc for da løp hun ut å kjøpte i full fart.... Slitsomme og usikre menneske stakkars, men når man forsøker å prate til henne og det ikke når inn orker man ikke mer.

Skrevet

Jo, tror det er flaut, for hun prøver å skjule det når hun har kopiert noe nytt. Og hun inviterer meg "aldri" over til henne, det passer henne så bra å stikke innom til meg.

Men da jeg klaga min nød til mannen hennes, sa han at han hadde lagt merke til dette også, og hadde snakket med henne. Da hadde hun svart at det spilte ingen rolle, fordi deres venner skulle ikke til oss uansett, og motsatt! Utrolig frekt.

Men: dette er bare en ting med henne, hun har nok store problemer med diverse andre ting,- så jeg gidder ikke å pese henne noe mer:)

Skrevet

En slik en har jeg også, dette mennesket viste seg å ha antisosial personlighetsforstyrrelse, altså på folkemunn psykopat.

Dette kommer bare til å gå lenger, og de er VANSKELIG å bli kvitt.

Stakkars venninnen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...