Gå til innhold

Mye rart her nå. Snakke litt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er midt i uke 29 så dere andre ligger litt lenger an i løypa enn meg. Til nå har alt gått strålende og håper at det fortsetter sånn. Dette er min første og jeg er 27 år. I følge mamma og tante hadde de også svangerskap uten noen form for plager så jeg satser på at jeg slekter på de :) Vi fikk vite at vi får en jente, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med det. Så jeg tør ikke gå på for bare rosa, selv om jm sa hun var sikker på at det var en jente. Av utstyr har vi kjøpt vogn og bilsete + en kommode til alle klærne og jeg har begynt å vaske og ordne litt klær og sengetøy. Har funnet frem det mamma hadde av mitt gamle tøy så noe rosa og rødt er i kommoden, ellers er det mer nøytrale farger på det andre jeg har turt å ta av prislappen på. Til helgen blir det en tur på IKEA for å kjøpe inn seng og stellebord, jeg føler meg veldig i rute med alt det materielle, men har kanskje ikke rukket å ta det inn over meg at vi snart blir tre og at alt blir annerledes. Er veldig hektisk på jobb og jeg har mye å få gjort før jeg går ut i permisjon 20. mars. Prøver å roe litt ned de ettermiddagene jeg ikke trener eller har noe annet på programmet...

Skrevet

Så koselig :-)

Jeg var moden for 3. trimester i dag :-) Så nå starter den store nedtellingen for alvor! Gleder meg veldig masse til å møte lillegutt!! Men det er fremdeles litt uvirkelig at det ligger et lite menneske inni magen min :-D Selv om han sparker og snur seg hver gang jeg setter meg ned.

Ellers er jeg 26 år, og venter førstemann :-) Skal føde i Tyskland (gulp), pga at mannen min sin jobb. Det er litt skummelt fordi jeg ikke ennå behersker språket 100%, men legene her er kjempenøye (nesten i overkant) og sykehusutvalget er mye større. Er veldig glad for at denne siden finnes :-) sånn at jeg får lest litt om andre norske gravide.

Nå har jeg nettopp meldt meg på vanntrening for gravide her nede :-D Det blir kult! Håper jeg plukker opp litt tysk, og blir kjent med noen andre gravide! I tillegg har jeg bestilt dayspatime for gravide :-) det må bli bra :-D Ventelista var kjempelang, så jeg fikk ikke avtalt noe før i februar. Men da er jeg vel blitt så stor at avslapning i basseng og gravidemassasje er helt prikken over ien :-)

Dette ble litt langt :-D jeg er vel en smule skravlesjuk...

Skrevet

Fin tråd syntes jeg, koselig å lese litt om dere andre som er her uten at det er krangling.

Jeg er 30, samboer er 33. Vi har vært sammen i drøyt 11 år, og skal gifte oss til sommeren.

I juli 2006 fikk vi en nydelig sønn, som nå er helt turbo. I slutten av mars skal han bli storebror - har termin 27. mars. Da er det enda en gutt på vei.

Formen har vært helt topp i begge svangerskap, men denne gangen har jeg slitt endel med forkjølelse. Det blir jo litt slitsomt i lengden, men skal vel egentlig ikke klage. Jobber fortsatt 100%, jobber innenfor reiseliv. Satser på å jobbe fram til permisjonen starter i begynnelsen av mars.

Syntes dette svangerskapet har gått veldig fort, snart er vi snart 4 i familien!!

Skrevet

Syns dette var en flott tråd jeg :)

Jeg ble overtalt til en liten sykemelding igår jeg, fulltsykemeldt ut uka og 50%neste, har så forferdelig myyye harde kynnere, og fikk beskjed om å tenke på barnet, det var best om fødselen ikke satte igang enda.

Så vi får nå se, skal jo øyestraks i permisjon og nå.

Ellers kan jeg opplyse om at jeg har gått til innkjøp av en skritt-teller (40kr på apoteket, måtte bare prøve) og har funnet ut det at iløpet av dagene som er gått har jeg gått ca 10000skritt hver dag(+++), eller ca 8km.. Jaja, ikke rart jeg ikke har lagt på meg så mye :)

Føler jo jeg er i farta hele veien.

Ellers har jeg etter maaange lange sorfulle år funnet mitt favorittpålegg til brødskiva, plutselig var den bare kommet tilbake så nå er jeg i lykkerus...Det er en kylling salat fra delikat... åååå kan tro jeg ble så glad da jeg fant den i butikken idag :DD

Neppe sundt, meeen...uansett.. god dag :)

Skrevet

dytter denne opp, syns den var så koselig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...