Gjest Skrevet 16. januar 2008 #26 Skrevet 16. januar 2008 Et innlegg fra ei sur gammel husmor på 25 her! *vinke pent til allesammen* Jeg er litt enig med nesten alle jeg tror jeg! Skjønner at to uker er kjipt, at lengen er litt rar og at gubben egentlig har vært litt dust OG at du kaller jenta for tøs:p Hihi... Meeen, jeg må si du har vært heldig, for den ene varianten av klamydia som har funnet veien til Norge de siste årene er usedvanlig hissig. Min venninne, stakkars, hadde endelig forelsket seg i en fyr, etter over 5 år som singel. De endte i senga etter en stund og fant ut i løpet av samme helgen at det ikke funka. Hun var knust. Og 2 mnd etterpå fikk hun akutte smerter i magen og rett på sykehuset, hun hadde fått hissigvarianten og måtte fjerne rubbel og bit der nede og kan aldri få barn. Det kan du tro hun synes var stilig i en alder av 23 år! Sånn, kjip husmor på 25 ut;)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #27 Skrevet 16. januar 2008 He he, å være så gammel og snakke om mongo, tøs, pule rundt osv er tyder jo på stor umodenhet. Er dere uenig i legens anbefalinger, så er det jo ikke verre enn å trosse dem. Du vet jo tydeligvis bedre enn ham, er jo ikke som om han har sanksjoner mot det eller kontrollerer det.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #28 Skrevet 16. januar 2008 Fytti...nei huffa meg... Håper folk blir flinkere til å bruke kondom/ eller teste seg før de hopper i bingen. Jeg traff samboeren min via internett og etter lang tids nettflørt og et par dater ( sexfrie) avtalte vi begge å gå til lege å sjekke oss for å være helt sikkre før vi tok forholdet et steg videre...ingen av oss hadde noe, men det var greit å vite helt sikkert. Hørt rykter om at både den nye klamydian og hiv er på frammasj blandt unge hetrofile, skremmende.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #29 Skrevet 16. januar 2008 Jepp... Jeg har (slå den liksom) tom i fylla, på onenightstand, krevd skriftlig dokumentasjon jeg:p Det ble heller lite på meg den kvelden... Kanke skjønne det:p *flire*
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 16. januar 2008 å hjelp så leit!!!!! gud bedre....det spredde seg fort..
Teltpluggen Skrevet 16. januar 2008 #32 Skrevet 16. januar 2008 To uker er INGENTING skal jeg si deg! Prøv seks uker!
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #33 Skrevet 16. januar 2008 hva jeg er utdannet som og mitt privatliv er da to vidt forskjellige ting! og leeeeenge sidej jeg var fjortis du, eller faktisk - var aldri det. kom etter min tid.
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #34 Skrevet 16. januar 2008 har vel heller med hvor jeg er vokst opp tenker jeg! kompisene jeg har vokst opp med har hatt en viss innflytelse på mitt språk - enkelt og greit. og hvis du ser litt over her - fikk kontrabeskjed fra annen lege pr tlf her istad. 2 uker uten og 5 uker med kondom var bare tøys og veldig gammeldags. fikk jeg beskjed om.
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #35 Skrevet 16. januar 2008 hehe, har jo vært single så gått mye lengre før - men lettere da for det er ikke rett ved siden av deg i sengen 6 uker er lenge når man har partner ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå