BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 men det har ikke jeg iallfall! sjekket oss samtidig i forrige uke, han hadde fått melding fra en tøs han pulte på før vi ble sammen igjen om at hun hadde det..... så vi har brukt kondom. men hadde samleie uten 2 ganger før han fikk beskjeden. jaja. moro. jeg hadde tydeligvis flaks. gir alltid et løft i sexlivet, haha!!! men den gammeldagse legen hans insisterte på at han ikke skulle ha sex nå i to uker for så å bruke dong i 5 uker etter det! dummeste jeg har hørt! har hatt det selv før. holder at man bruker dong i to-tre uker.... men tror ikke jeg får overtalt typen til å skjønne at legen hans er litt mongo...har sjekket det flere steder på nettet og ikke noe sted står det legen hans sier.... der røyk mitt sexliv de neste to ukene... FAEN!
balsam Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 du får skru på alt du har av sjarm å håpe at han ikke klarer å motstå deg=)
Zupermam Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 "røyk sexlivet ditt de neste to ukene " du liksom, herregud har dere ikke fantasi?!
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 oralsex er jo også utelukket da selvsagt....og for å være ærlig så er det ikke så interresant med andre ting... er lettere irritert.
En_av_hver Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Ja, huff. Det var jo det verste som kunne skje her i verden;-)
Snuppa! Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hadde det vært meg hadde jeg bare vært utrolig glad for at jeg ikke blei smitta. 2 uker uten sex er jo ingenting i forhold til hva du kunne endt opp med da.
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 vet ikke med deg, mem jeg pleier å ha god sex flere ganger i uken så ja huff!!!!!!!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Ja for det er fælere å leve i sølibat noen uker framfor å få klamydia..du burde også sjekke deg en gang til...for smitte påvises skjelden før det har gått en tid... Så viste du det... Synes det er litt frekt å kalle jenta tøs også..synes det virker som en ansvarig jente siden hun ga beskjed..er fåtallet som gjør det..
katlinka Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Jeg ville fått så avsmak at jeg gladelig hadde droppa sexlivet i et par mnd'ers tid uansett hvor god sex'en skulle vært... 2 uker går uansett fort... ikke så mye å irritere seg over mener nå jeg...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 hehehe hvis hun er en tøs så er gubben din en horebukk da eller?
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2008 jeg vet det. er utdannet sykepleier så vet litt om saken! og er det så vanskelig for folk å skjønne at JEG synes det er kjipt å ikke ha sex på to uker?!?!?!! uansett årsak!! har hatt klamydia selv, alltid gitt beskjed videre. og hvis jeg vil kalle henne tøs (aner ikke hvem hun er) så får da det være min business.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 He he, ble overrasket når jeg så på profilen hvor gammel du er ;-) Hadde tippet 17 ut fra dette innlegget..
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Og legger du det ut her så får du vel tåle å få noen kommentarer også... Uten sex i 2 uker KRISE!!! Du kan jo onanere for fanden og få litt hjelp??? Finnes jo hjelpemiddler...
Chiabatta Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Hvor lenge var det slutt mellom dere, egentlig? Har han for vane å "pule rundt" hvis det er pause i forholdet? Og hvis dere har hatt pause: Er du sikker på at dette er mannen du vil være sammen med? Jeg hadde syntes det var grusomt hvis mannen min hadde hatt klamydia. Hvis alt derimot er greit, kan du fint klare deg uten sex til han er frisk. Du vil vel ikke bli smittet når du er klar over at du kan bli det?
Zupermam Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 jaja, da får du glede deg til supermasse sex når han er kurert!
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. januar 2008 var slutt i 3 mnd. og nei, han har ikke for vane å pule rundt. kjent gutten siden vi var 16.... og ja, dette er mannen jeg vil være sammen med. klamydia eller ei! han var jo ikke utro, jeg hadde også sex med en annen mens det var slutt. er kanskje litt barnslig nå, men er ikke lenge siden vi ble sammen igjen og er fortsatt litt sånn "sex hele tiden" modus - inntil nå da. og onanering er for meg ikke akkurat det samme som sex ugla, men skjønner at jeg må ty til andre metoder de neste to ukene ja.... 17 år?! det t ar jeg som et kompliment - alltid ment at jeg er ung til sinns
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 16. januar 2008 #18 Skrevet 16. januar 2008 Jeg reagerer også på måten du skriver. Vær glad du slipper å få klamydia du. Og kalle en lege for mongo hørrest veldig umodent ut. Jeg trodde også du bare var tenåring på måten du skrev innlegget ditt på. Ser du er nesten 30 men kan ikke tro det altså. Og sex klarer du deg nok sikkert for uten noen uker.
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #19 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kan skjønne deg, jeg, he he. To uker sex her i gården hadde også vært nedtur :-) MEN jeg hadde likevel vært mest glad for at jeg ikke var smittet *puh* Tenk deg så fantastisk det blir når dere kan kaste dere over hverandre igjen! Pleier å bli eksplosivt av noen dager med avholdenhelt, he he
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 16. januar 2008 ringte klinikk for seksuell opplysning og fikk beskjed om at den legen jeg omtalte som mongo var på vidda...1 uke uten sex fra idag holdt i massevis.... hva så om jeg er umoden? bedre å være akkurat fylt 29 og sprek til sinns enn å være sur gammel husmor på 25.... klamydia er ikke verdens undergang, been there done that i min ungdom. det bare irriterer meg at en kar på 29 ikke klarer å tre på seg en kondom når han har sex med fremmed jente. han nevnte selvsagt ikke at han hadde hatt ubeskyttet sex mens det var slutt før han fikk den mld. og ja, jeg hadde beskyttet sex.
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 16. januar 2008 TAKK er nedtur ja, men alt går! jeg våknet opp til denne beskjeden og tok litt av på typen gitt.... hadde sikkert tatt det litt penere om jeg hadde fått ut søvnen av øynene først tror jeg...!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 16. januar 2008 #22 Skrevet 16. januar 2008 Å kalle seg sprek til sinns for å kalle noen mongo er litt ute på viddene, jeg er ikke sur gammel husmor, men jeg tenker ihvertfall litt før jeg buser ut med ting. OG du som er sykepleier burde vel vite bedre enn å kalle folk for mongo. At leger ikke bestandig holder seg oppdateret er en kjent sak men jeg kaller de ikke for mongo for det.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #23 Skrevet 16. januar 2008 Sprek til sinns...? Fjortis er ikke noe jeg vil være i hvertfall. Pinlig å være sykepleier og kalle folk mongo, spør du meg.
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #24 Skrevet 16. januar 2008 Skjønner jo at det er mer frustrasjon som ligger under, selvfølgelig. Får være måte på hvor sjokkert man skal bli av et utblåsningsinnlegg, kan jo nesten se og høre folk himle med øynene, klaske seg i pannen osv osv osv ha ha ha Tar litt lettere på det, jeg da.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #25 Skrevet 16. januar 2008 Rimelig fjollete og umoden ja...ung og sprek til sinns er vel og bra når man er 80 år :-DDDD *lol*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå