Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 16. januar 2008 #26 Skrevet 16. januar 2008 svaret var til himmel&hav ;-)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #27 Skrevet 16. januar 2008 Det er forøverig veldig enkelt å lære seg da, slett ingen heksekunst. Du løsner boltene, jekker opp bilen, skrur boltene helt av, tar av dekket, tar på det nye, srur fast boltene, jekker ned bilen igjen og så fester du boltene skikkelig. (jeg pleier å bruke foten til å løsne og feste boltene skikkelig). Verre er det ikke ;-)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 16. januar 2008 #28 Skrevet 16. januar 2008 selvfølgelig kan jeg skifte dekk.. det bør være en av basiskunnskapene av hva man kan, så lenge man kjører bil! Slik som å fylle olje, bensin, vann, spylervæske.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 16. januar 2008 #30 Skrevet 16. januar 2008 Ja jeg kan skifte dekk. men problemet er å få løsnet boltene kanskje, for akkurat nå er de festet med maskin.....urk
Alba44 Skrevet 16. januar 2008 #32 Skrevet 16. januar 2008 Nei. Men vet jo sånn ca hvordan man gjør det. Hehe... Har m.a.o. aldri gjort det før.
rødhette* Skrevet 16. januar 2008 #33 Skrevet 16. januar 2008 Ja, men kan slite med å løsne boltene... og jeg får ikke til å feste de godt nok. Så skifter aldri..... Lukeparkering er ikke noe problem
candyland Skrevet 16. januar 2008 #34 Skrevet 16. januar 2008 jeg kan det, men om jeg klarer pleier jeg heller å lure sambo til det, hehe....innmari kjedeli, ihvertfall å skifte til vinterdekk altfor sent mens snøen har begynt å lagt seg og det er isende kaldt ute....brrrr!!!
grå :) Skrevet 16. januar 2008 #35 Skrevet 16. januar 2008 nei, men det ser ikke akkurat avansert ut.
Etaner Skrevet 16. januar 2008 #36 Skrevet 16. januar 2008 Ja det kan jeg. Ikke alltid jeg får til å løsne boltene bare. Også ble mannen min litt bekymret en gang jeg glemte å sette på brekket så bilen gled av jekken.. hehe så han tar det frivillig han nå.. kremt.. Men hvis jeg skulle trenge det kan jeg.
*Vetlis* Skrevet 16. januar 2008 #37 Skrevet 16. januar 2008 JA for pokker! Er jo ikke alltid man har en mann lett tilgjengelig :-)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #38 Skrevet 16. januar 2008 Selvfølgelig kan jeg det. Hvis du kjører bil burde du absolutt lære deg det. Beklager om jeg fornærmer noen her, men det er vel et minimum å kunne det..? Det ser jo ikke direkte smart ut med damer langs veien som ringer etter hjelp bare fordi de har punktert. Skriver damer her, selv om det nok ser like dumt ut med menn i den situasjonen, fordi dere som gjør det står der og bekrefter alt som finnes av fordommer mot kvinnelige bilister.. Men det sier seg vel egentlig selv, ikke sant? løsne muttrene, bil opp, mutre av, hjul av, nytt hjul på, sette på og stramme mutrene, bil ned, kjørekjøre.
♥Snulder Skrevet 16. januar 2008 #39 Skrevet 16. januar 2008 Selve dekkskiftet er enkelt! Jeg synes det er vanskeligere å få jekken til å samarbeide:=/
lenej :o) Skrevet 16. januar 2008 #40 Skrevet 16. januar 2008 moahahahaaa!! ser d for meg jah..! hvor gammel er du egentlig? må bare spørre.. ja, eg kan bytte dekk. kan det meste ut å inn på en bil, så ingen problem verken å bytte dekk, eller pakninger, eller ledninger, lysrelé, gløderelé - ja .. det meste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå