Miss Foster Skrevet 16. januar 2008 #26 Skrevet 16. januar 2008 Grow up!!!! Hadde heller ikke klassifisert deg som venninne med den attituden der.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #27 Skrevet 16. januar 2008 Enig. Ta deg sammen, enkelt og greit.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #28 Skrevet 16. januar 2008 Tenker man fremdeles sånn etter en viss alder asså? Trodde dette var noe som gikk over når man passerte 20 og oppdaget det at uansett hvor rålekker en eller annen er treffer man mest sannsynlig en som, om ikke er penere, mer sexy, flottere etc får mer oppmerksomhet på byen? Man er aldri mer midtpunkt enn man gjør seg selv til! Og jeg må si at jeg har en drøss med pene venninner, og jeg er så stolt av dem! De er vakre på hver sin måte, veldig forskjellige, både i trekk, figur og personlighet og jeg digger å gå ut sammen med dem, for akkurat som jentene er forskjellige har gutta forskjellig smak!
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. januar 2008 #30 Skrevet 16. januar 2008 Først sa du at du ikke ville reise med henne fordi det da ble vanskelig å flørte, og nå sier du at det er fordi det blir vanskelig å snakke med henne. Du må vel bestemme deg for hva du egentlig mener... Er hun sånn at hun fullstendig overser deg når det kommer menn bort til henne da, siden du ikke får snakket med henne? At hun flørter like mye med alle og ikke har tid til venninnen sin? Det høres nå iallfall merkelig ut. Jeg ville tatt med meg en venninne som jeg kunne snakke med og ha det hyggelig med, uavhengig av ytre omstendigheter.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #31 Skrevet 16. januar 2008 Når jeg er ute sammen med venninner liker jeg å bruke tiden på å snakke med dem .Dersom noen flørter med oss er det hyggelig og smigrende inntil en viss grad. Det er morsomt å merke at man fortsatt har draget. Når jeg er ute med denne venninnen kommer det noen bort hele tiden for å snakke med henne, det gjør at vil alltid blir avbrutt i samtalen. Vankelig å holde samtalen "flytende" på denne måten. Hun er verdens høfligste og avviser dem alltid og prioriterer meg/ venninner, men det er det å hele tiden bli avbrutt. Det er også ubehagelig når tre menn sloss om hennes oppmerksomhet, mens ingen "ser" meg. Altså en kombinasjon av begge deler.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 16. januar 2008 #32 Skrevet 16. januar 2008 du får ivertfall oppmerksomheten her inne i denne tråden...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #33 Skrevet 17. januar 2008 Forstår deg godt, har en slik en i vennekretsen litt ute. Hun er egentlig ikke så pen, men har en kombinasjon av utseende og utstråling som er magnetisk. Skal sies at mange ofte blir skremt av hvrdan hun egentlig er å prate med, hun er litt grov men ser ikke slik ut;-) Jeg synes det er slitsomt fordi vi andre blir dyttet i og sølt øl på fordi alle mannfolk skal bort til henne, koste hva det koste vil. Siden vi ikke er nære veninner skjer det ikke så ofte, heldigvis. Uansett hvordan en snur og vender på det, så gjør det noe med selvtillitten min at menn faktisk er "voldelige" mot meg fordi jeg står i veien. Det gjør ikke permanent skade, men det gjør kvelden litt kjipere. Det handler ikke om at jeg vil ha oppmerksomhet heller, jeg liker ikke å bli sjekket på byen. Jeg vil bare ha minimalt med respekt, og når jeg er på byen med henne blir jeg bokstavelig talt tråkket på. Dette er ikke kritikk av henne, hun kan virkelig ikke hjelpe for det. Jeg foretrekker likevel å treffe henne i andre anledninger:-)
Gerd-Johan Skrevet 17. januar 2008 #34 Skrevet 17. januar 2008 Her har vi stein-gjengen igjen ja! Kanskje noen av dere burde vurdere å flytte dit hvor steining er lovlig? Så får dere ut aggressjonen over alle som gjør feil ved å kaste stein på dem? Dere er jo så perfekte selv. Jeg synes ikke du er smålig gitt. Vi er da bare mennesker.
Miss Foster Skrevet 17. januar 2008 #35 Skrevet 17. januar 2008 Litt vanlig omløp i hodet går det faktisk an å ha selv om vi bare er mennesker. Og har du tenkt å bruke den stein-gjengen-replikken på alle innlegg hvor du ikke er enig i svarene HI får eller?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #36 Skrevet 17. januar 2008 Herregud, lille måne. Vi er faktisk på en krangleside. Og når man legger ut noe sånt på en krangleside, og attpåtil ber om svar på følgende spørsmål "er jeg smålig?", så må man jo for f... regne med ærlige svar. Tåler man ikke det får man heller la være, og fortsette å leve med tullet sitt. Eller tenke seg om to ganger på egen hånd. "Skal jeg drite i å be med den pene venninna mi, og heller be med en som er mer alminnelig?" er hovedinnholdet i innlegget. Hvis du mener "ja", så er du kanskje menneske, men ikke et voksent menneske.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #37 Skrevet 17. januar 2008 Tipper at innlegget er fiktivt. Litt for teit og barnslig.
Loglady Skrevet 17. januar 2008 #38 Skrevet 17. januar 2008 Ikke usannsynlig. Men for the record: Siden mine dårlige og patetiske sider bare er menneskelige, skal jeg herved slutte å gjøre noe med dem. Jeg skal tvert imot handle helt i tråd med dem. Takk, lille måne, you saved my day.
Gerd-Johan Skrevet 18. januar 2008 #39 Skrevet 18. januar 2008 hehehe.. Det har ikke så mye med det å gjøre, sim69. Det jeg reagerer på, er måten enkelte voksne mennesker formulerer seg på. En ting er å ikke være enig, og ha sin egen mening om saken. Noe helt annet er å henge ut folk som spør om råd, kalle dem ting osv. Det liker jeg rett og slett ikke, og da må jeg få lov til å si ifra. Ingen er feilfri, og jeg synes rett og slett ikke at alle her inne har så veldig mye grunn til å uttale seg om hvem som er smålig, barnslig, dårlig mamma osv eller ikke. Mulig det er meg om det, men slik er det nå bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå