Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har lyst å reise på venninnetur. Har fire venninner som det er aktuelt å dra med et. Må innrømme at jeg tenker på at tre av dem har et "vanlig" utseende, mens en av dem er ekstremt pen. Når jeg er ute sammen med henne legger ingen merke til meg mens hun blir sjekket opp non stop. Det går litt på selvtilliten løs. Når jeg er ute med en av de andre tre er oppmerksomheten mer likt fordelt. Vi er alle i etablerte forhold og ikke ute etter noe, men litt artig å flørte litt likevel. Så, over til spørsmålet mitt. Er jeg smålig eller forstår dere meg?
blittmamma07 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 smålig ... litt misunnelig kanksje. men gutter som ser på venninnen din har jo som regel kompiser. Flørt med dem istedet for
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Du er litt patetisk, ettersom du er i et fast forhold og "ikke ute etter noe".
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Det hjelper jo ikke når alle er opptatt med å flørte med henne.
Huldretuss Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg forstår deg. Ikke stas å være usynelig, om man er eller ikke er i et forhold.
hårsår Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Du er smålig! Du er en meget dårlig venninne som ikke vil ha henne med på tur, for da skinner ikke du mest!! Pyton venninne er du!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Takk:) Sist jeg gikk i byen med henne var det faktisk en mann som nesten ble overkjørt fordi han glodde sånn på henne. Hun trenger heller aldri kjøpe noe å drikke, drinkene kommer bare fykende til bordet.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Problemet er ikke det at jeg ikke får oppmerksomhet, men at hun får det hele tiden og jeg føler meg utenfor. Får jo nesten ikke snakket med henne pga. alle mennene som står i kø.
ALIICE Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Er vel ingen venninne som oppfører seg på denne måten? Nei, det er utrolig smålig!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Det er nok sikkert ikke kjekt for henne heller. Visst ser hun at de andre bli sjalu, visst er det hun som blir utelukket fordi hun drar oppmerksomheten bort fra dere. Det er ikke bare bare å være den peneste. Det er ikke godt å bli beglodd og nedrent av idioter som skal sjekke deg opp konstant, når alt du vil er å ha en kveld med venninner. Det er nok mye mer ensomt for henne, enn det er for deg. Du får jo tross alt oppmerksomhet og ha gode venninner, det får ikke hun.
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Smålig nei, men sjalu ja. Prøv å snu tankegangen isteden. Isteden for å føle deg i skyggen av din pene veninne så var stolt av henne istedenfor og sol deg i glansen hennes!!! Jeg har ei slik veninne. Hun bare tar hele rommet når hun er med, men hun er så vakker og snill at også jeg blir blendet av hennes skjønnhet.;o))
hårsår Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Jeg vil gjerne kommentere noe vesentlig som du ser ut til å ha oversett. De pene jentene har ofte dårligere selvtillit. Guttene ser ikke personligheten, men bare det ytre. De bryr seg ikke en pøkk om hun er dum eller smart bare de får være med henne. Kan til og med være du har lettere for å få kjæreste enn henne, for hun må sile gjennom de som liker henne for henne, og ikke bare det ytre. Vis litt medfølelse, og unn henne oppmerksomheten. Du kan sikkert triumfere med noe annet hun ikke kan måle seg med. En god venninne unner den andre alt godt, og du unner ikke henne alt godt.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Tror du det er noe særlig å få all oppmerksomheten alltid? Det aller meste av oppmerksomheten er totalt UØNSKET!! Ekle dumme idioter som glaner som man skulle vært en utstillingsdukke! Man får jo aldri være i fred.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 Hehehe..... Så DET var plutselig problemet ditt, at du ikke får snakket med henne? Isted var det fordi du ikke fikk oppmerksomhet eller ble flørta med... Og hva bryr det deg om du ikke får snakka med henne når du ikke vil ha henne med på turen? Du har jo 3 andre "venninder" der også. Eller vil ingen av dere ha henne med siden da får ingen av dere flørte?
Aylinah Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Ja,det er litt smålig. Men,du kan jo ta det opp med henne.Kanskje hun ikke syns det er noe særlig gøy heller
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #18 Skrevet 15. januar 2008 Jeg skjønner deg jeg, hehe.... jeg har en venninne selv som jeg er kjempeglad i, hun er tynn og dritpen og kler seg utrolig kult - man føler seg som en grå mus ved siden av. JA, innrømmer gjerne at jeg skulle ønske jeg kunne være mer som henne rent utseendemessig, men jeg syns ikke det gjør meg til en dårligere venninne. Jeg snakker ikke dritt om henne, det gjør jo ikke du HI, om din venninne heller - alle har vel lyst å være pen og populær og jeg syns det er naturlig å bli litt sjalu på dem som er det. Det er kanskje smålig og barnslig, men det er i det minste mennesklige følelser, og så lenge du ikke plager noen andre enn deg selv med dem, så syns jeg det er helt ok å vedkjenne seg at akkurat de følelsene fins.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 For å se det fra et litt annet perspektiv: Du trenger ikke alltid å være den peneste for å få masse oppmerksomhet. Jeg har ei venninne som ikke er blandt de peneste, men hun er utrolig sjarmerende i måten og være på, og guttene faller som fluer. Og dette unner jeg henne. Og så lenge selvtillitten min er i orden så får jeg den oppmerksomheten jeg trenger.( Og jeg er heller ikke noe spesielt å se på) Misunnelse er en uting. (Kanskje en grunn til at det blir regnet som en av dødssyndene)....
Loglady Skrevet 15. januar 2008 #20 Skrevet 15. januar 2008 "Smålig" sitter ikke helt. Utrygg på deg sjøl, ja.
Julie Angelica:) Skrevet 16. januar 2008 #21 Skrevet 16. januar 2008 Dette minner om min egen situasjon. Jeg har ei venninne som er veldig pen og sjarmerende, og hun får tonnevis med oppmerksomhet uansett hvor vi beveger oss. Eneste forskjellen er at jeg synes det er moro da hun er singel og på utkikk etter en mann:) Jeg forstår jo hva du mener, men skjønner ikke helt hva du er ute etter da du er i et forhold.. Jeg har selvtillitt i massevis og fornøyd med meg selv. Kankje du burde jobbe litt med deg selv? Ikke vondt ment, men jeg er ganske sikker på du ville fått det mer befriende og lettere i sånne situasjoner, og ikke minst med deg selv hvis selvtillitten din var på topp. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #22 Skrevet 16. januar 2008 Jeg forstår deg! Jeg har en slik venninne. Hun får masse oppmerksomhet pga utseende, med masse fremmede menn som hele tiden skal prøve seg. Det er så utrolig slitsomt å gå på byen med henne. Når vi skal hygge oss, så holder vi oss hjemme, eller går på visse steder. Jeg syns det er slitsomt for jeg er ikke vant med at det bryter mennesker inn i samtalen hvert 20 sek. Jeg vet ikke hva hun syns om det. Det er ikke noe jeg snakker med henne om, hun må jo leve med det uansett. Jeg skjønner at du er betenkt, samtidig ville jeg nok reist med henne dersom hun også var en god venninne.
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. januar 2008 #24 Skrevet 16. januar 2008 Jeg forstår hvordan du føler det. Men du anser henne tydeligvis ikke som noen god venninne, for da ville du ønsket å ha henne med uansett. Og som de andre sier, du er jo i et forhold! Greit at du vil flørte, men at dere vurderer å holde venninna deres utenfor pga litt useriøs flørting, sier meg at hun ikke kan bety så veldig mye for deg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #25 Skrevet 16. januar 2008 Mange av dere misforstår meg. Det er ikke snakk om at hun skal holdes utenfor. Det er ikke noe problem når vil alle er samlet (da er vi jo tre med "vanlig" utseende, altså flertall). Det er når det bare er henne og jeg, for da føler jeg meg usynlig i tillegg til at det er vasnkelig å få snakket med henne. Jeg ønsker nå å dra en tur sammen med 1 venninne ,ikke alle tre. Spørsmålet mitt var om jeg er smålig ved å spørre en av de andre først pga. hennes utseende. Alle fire betyr like mye for meg. For å presisere igjen; vi er alle fire i faste forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå