Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #26 Skrevet 15. januar 2008 Syns du vennen din er smakfull når han ønsker meg på havets dyp? Altså død? Syns du at du er helt god når du kaller meg krek? Jeg syns begge dere to går alt for langt. Jeg traff vel et sårt punkt hos deg nå da. Og jeg skal holde meg for god til å kalle deg krek tilbake. Ingen tvil om at man kan kjenne en person på hvilke venner han har.
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #27 Skrevet 15. januar 2008 Ja når man kaller andre mennesker for pedofile, og dessuten synes det er en morsom spøk, ja da reagerer jeg. Hva Yppert kaller deg før det får han ta på sin egen kappe, det har ikke jeg ansvar for. At jeg kaller deg krek får du bare leve med. Jeg kan LOVE deg at hverken jeg eller Yppert, og mange av de andre jeg kjenner her ifra er langt fra i virkeligheten det man ofte blir fremstilt som her inne. Men noen av dere trur jo DIB er virkeligheten!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #28 Skrevet 15. januar 2008 Forøvrig så ønsker jeg så klart mange av de anonyme dumpet i havet utenfor trøndelagskysten som makrellmat:-) Har ikke noe med å være sskrullete i det hele tatt, men heller en nøye og selektiv utvanning av ubrukelige mennesker:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #29 Skrevet 15. januar 2008 Må være en sær form for humor i det huset til anoym:-) Og til den andre anonym, jeg dumper deg i havet sammen med resten så klart:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #30 Skrevet 15. januar 2008 Spar meg dobbeltmoralen. Alt er greit så lenge yppert eller fanklubben sier det - men hvis en anonym slenger ut en smakløs spøk, så er helvete løs. Hva er verst - å kalle en person for lommemannen? Eller å si at en person burde vært sperret inne i et oljefat og dumpet i sjøen som straff? Jeg tror heller jeg vil kalles lommemannen enn å bli ønsket død. Du kan LOVE meg hva du vil, men hvis du lever i den villfarelsen at dere er blitt "fremstilt" som noe som helst her inne, så tar du feil. Jeg leser innleggene deres og danner meg en oppfatning på bakgrunn av dem. Yppert slenger ut dritt mot alle i øst og vest, og du er på pletten og forsvarer hans rett til å kalle andre fitter og ønske død over andre. Det ene er ikke bedre enn det andre. DIB er virkeligheten satt på spissen. Det er virkelig mennesker som skriver her inne, og noen vet vi mer om enn andre (du og yppert er vel motpoler i så henseende). Uansett - yppert er med på leken her inne på kranglesiden - da må han f*** meg tåle steken. Og det må du også - for som du sier: DIB er ikke virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #31 Skrevet 15. januar 2008 Mulig du liker å tukle med smågutter anonym eller bli sammenliknet med dette, men ikke alle gjør det!! Angående at du frykter oljefatet som jeg lovte å putte deg opp i så er du vel mer redd for at du er for stor til å få plass der oppe eller at tønna ikke synker da den flyter på flesket ditt:-) skjønner ikke hva du er så sur for:-)
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #32 Skrevet 15. januar 2008 Da ser vi ting meget forskjellig ja. Jeg ville heller fått en trussel om å bli sperret inne i en oljetank og dumpet på sjøen som straff ( ser ikke ordet død i dette), en å bli fremstilt som landets værste pedofil.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #33 Skrevet 15. januar 2008 Jeg forsvarer ikke Yppert her fordi jeg er en av hans trofaste tilhengere, for det er jeg absolutt ikke!!!! Synes han kan være rett og slett grusom til tider, men har skjønt at det kanskje bor noe oppi skolten hans nå som jeg har hengt på dib en stund. Saken er at dette er rett og slett usmakelig å spøke om. Å slenge ut av seg at folk er pedofile er alvorlig selv om det er på spøk eller ikke.
Aylinah Skrevet 15. januar 2008 #34 Skrevet 15. januar 2008 Den var dryg. Unansett hvor " på kanten" Dr.yppert er,ikke alt som er like gøy.Og den her var i drygeste laget.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #36 Skrevet 16. januar 2008 Seriøst kranglerne!!! Snakk om å ha dobbeltmoral!!!!! Her slenger yppert fra seg om å flyte på flesket, bli sperra inne på et oljefat osv osv. Men tenk, det er ikke å være drøy????? Dere er så dømmende ovenfor alle andre som kommer med noe ekkelt- Men er det dere selv så er det greit uanz hva som blir slengt ut? Fy søren så råtne dere er mot alle andre enn dere selv!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #37 Skrevet 16. januar 2008 Cat68: hvis ikke du er forelsket i yppert, så vet ikke jeg!! Forsvarer han i nøden gett...haha
Cat.68 Skrevet 16. januar 2008 #38 Skrevet 16. januar 2008 Du tar nok ganske feil der gitt. Er fortsatt rimelig forelsket i min mann til tross for at vi vært sammen i 12 år. Forsvaret denne gang kommer av at jeg synes det er usmakelig insuniere t noen er lommemannen. Hadde det vært noen av de andre mannlige nickene som blitt utsatt av det hadde jeg reagert på nøyaktig like måte. Og til deg andre anonym som sier at vi bare forsvarer noen, Grow up, det er ikke sant og det vet du. Men det har under den tiden jeg vært her ikke vært noen som blitt beskyldt for å være pedofil heller, og da er det lov å reagere. At noen er så barnslig at man kaller dette humor er bare sørgelig!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #39 Skrevet 16. januar 2008 Enig i at denne spøken om Dr.Yppert var litt vel drøy, den kunne HI spart seg for. Men fy faen så mye dritt den mannen selv slenger om mange andre. Finnes ikke ett inlegg av han som sier noe pent om folk. Han er en utrolig ufordragelig person! At noen gidder å forsvare inleggene hans finner jeg helt uforståelig....
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #40 Skrevet 16. januar 2008 Er du helt sprengt eller?? Du er jo totalt blåst i pappen! En ting er det om du at ikke liker han, men å komme med en slik anklage om at han er lommemannen er jo bare dritt! Er du helt fucked up eller? Du får prøve noe annet neste gang du hyler etter oppmerksomhet HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå