Gå til innhold

Dr. Yppert er lommemannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så opptatt som han er av fitte, kukk, puling og andre barnslige metoder for å få oppmerksomhet, svarer han til lommemannens beskrivelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! Not. Den der var bare et dumt forsøk på å få i gang en diskusjon.

Det der er ingenting å spøke med.

Skrevet

Dette synes jeg faktisk ikke dr. yppert fortjente. Ikke morsomt.

Skrevet

Og i en annen tråd så sier han at han har vært borte noen dager også. Hm

Skrevet

Hva enkelte ikke gjør for å dra igang en debatt her inne. Den der fortjente han virkelig ikke. Yppert er et fantastisk menneske.

Skrevet

Yppert er kanskje et fantastisk mennneske, men det viste han ekstremt dårlig i forhold til den kvinnen som spurte seriøst om råd ang. smerte ved samleie.

Selv om han ikke er lommemannen, synes jeg han at og dere andre må tåle denslags spøk.

Skrevet

Huff, den var litt stygg da - stakkars Dr Yppert...

Skrevet

Og hadde jeg vært lommemannen så hadde jeg så klart sørget for å skaffe DNA fra en helt uskyldig Bergenser å kjøre landet rundt for å spre de falske DNA-sporene, slik at jeg fikk litt mer arbeidsro!!

Og dessuten anonym over her, jeg skrev min mening angående tørrmusa og hva jeg ville gjort om jeg var hennens mann:-)

Skrevet

Ikke rart yppert maser sånn om tørre fi**er, det er jo det eneste han har opplevd, stakkar.

Skrevet

Jeg synes ikke noe Yppert sagt her inne kvalifiserer å få navnet sitt satt i sammenheng med en av Norges mest ettersøkte pedofile.

Ingen skal måtte "tåle denslags spøk". Kvalmsekk!! ;o/

Skrevet

utrolig voksent...må virkelig si at du har lagt egget med den komentaren der HI. at man kan få seg til å si sånt! JAJA ER MAN DUM I HODET SÅ ER MAN DUM I HODET!

Skrevet

Herregud, slapp av da folkens. Dette er da vel ikke dårligere humor enn det Dryppert klarer å lire av seg. For alt de fleste av oss vet kan han jo være hvem som helst. Syns ikke det var så utrolig morsomt innlegg, men reagerte heller ikke så veldig på det. Slapp av!

Skrevet

HELT alvorlig HI!! slike innlegg kan du kutte ut. pedofili spøker man ikke med. og komme med slike anklagelser er faktisk alvorlig... dette var ikke morsomt en gang! SKJERP DEG!!!!!!! drittkjerring!

Skrevet

Dårlig forsøk på å være morsom må jeg si!

Skrevet

Joda det er det, Dette var ekstremt mye verre en det Yppert er i nærheten av å klekke ur seg. Å kalle folk for trydesnyltende kalkunfitter er kanskje ikke humor for alle, men langt ifra sammenlignbart med å bli karakterisert som en pedofil.

HELDIGVIS, kjenner jeg Yppert og trur ikke han han lar seg provosere veldig av dette. Men faen så usmakelig var det!!!

Skrevet

Det med at jeg kalte han for lommemannen var bare ren og skjær spøk og ikke i det hele tatt vondt ment på noen måte! Jeg trodde virkelig ikke noen av dere ville reagere på dette. Hadde jeg vist at dere ikke tålte en litt ekkel spøk, så hadde jeg spart meg for den..hehe!

Skrevet

Kan du ikke bare slutte å dra fram at du kjenner ham hele tiden? Jeg kjenner ikke deg - så hva du evt måtte finne på å si om ham betyr ingen verdens ting. Han kan da være en skrullete fyr, sjøl om du kjenner ham. Herregud, denne furgudelsen fra enkelte....

For øvrig var det en usmakelig spøk fra HI, men blir mer provosert av fanklubben til dryppert.

Skrevet

Jasså tjukka??? prøver du deg på at jeg er en skrulling?? Slike udugelige kjerringkrek som deg burde vært sperret inne i et oljefat og dumpet i sjøen som straff:-)

Skrevet

så det er du som står bak disse ryktene ja? En dag glemmer du anonymknappen og da er jeg der:-)

Skrevet

Det er forskjell på å kalle deg en skrulling og å si at du kan være det for alt jeg vet.

Men etter det svaret der, hvor du sier at du ønsker meg død, så tror jeg at jeg velger å kalle deg det.

Skrevet

UUUUUUU. Hva skal du gjøre da, skumle yppert?

Skrevet

Du er ikke god du Anonym 22:16, Det er sjeldent jeg blir personlig mot noen her inne men jeg skjønner ihvertfall at du umulig kan væe helt god.

Forgudelse du liksom. Han er en venn, Hi var motbydelig, og jeg reagerer. Det hadde jeg gjort hadde det vært en annen venn også, ditt krek!!

Skrevet

Det burde du virkelig anonym 22:04

ta et godt råd, neste gang du tenker være morsom å ta en litt "ekkel" spøk, så spar deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...