Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Så opptatt som han er av fitte, kukk, puling og andre barnslige metoder for å få oppmerksomhet, svarer han til lommemannens beskrivelse!
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 HAHA! Not. Den der var bare et dumt forsøk på å få i gang en diskusjon. Det der er ingenting å spøke med.
prekæs Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Dette synes jeg faktisk ikke dr. yppert fortjente. Ikke morsomt.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Og i en annen tråd så sier han at han har vært borte noen dager også. Hm
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Hva enkelte ikke gjør for å dra igang en debatt her inne. Den der fortjente han virkelig ikke. Yppert er et fantastisk menneske.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Yppert er kanskje et fantastisk mennneske, men det viste han ekstremt dårlig i forhold til den kvinnen som spurte seriøst om råd ang. smerte ved samleie. Selv om han ikke er lommemannen, synes jeg han at og dere andre må tåle denslags spøk.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Huff, den var litt stygg da - stakkars Dr Yppert...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Og hadde jeg vært lommemannen så hadde jeg så klart sørget for å skaffe DNA fra en helt uskyldig Bergenser å kjøre landet rundt for å spre de falske DNA-sporene, slik at jeg fikk litt mer arbeidsro!! Og dessuten anonym over her, jeg skrev min mening angående tørrmusa og hva jeg ville gjort om jeg var hennens mann:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Ikke rart yppert maser sånn om tørre fi**er, det er jo det eneste han har opplevd, stakkar.
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Jeg synes ikke noe Yppert sagt her inne kvalifiserer å få navnet sitt satt i sammenheng med en av Norges mest ettersøkte pedofile. Ingen skal måtte "tåle denslags spøk". Kvalmsekk!! ;o/
Den drygaste Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 utrolig voksent...må virkelig si at du har lagt egget med den komentaren der HI. at man kan få seg til å si sånt! JAJA ER MAN DUM I HODET SÅ ER MAN DUM I HODET!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Herregud, slapp av da folkens. Dette er da vel ikke dårligere humor enn det Dryppert klarer å lire av seg. For alt de fleste av oss vet kan han jo være hvem som helst. Syns ikke det var så utrolig morsomt innlegg, men reagerte heller ikke så veldig på det. Slapp av!
Amanda- Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 HELT alvorlig HI!! slike innlegg kan du kutte ut. pedofili spøker man ikke med. og komme med slike anklagelser er faktisk alvorlig... dette var ikke morsomt en gang! SKJERP DEG!!!!!!! drittkjerring!
Julie Angelica:) Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 Dårlig forsøk på å være morsom må jeg si!
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Joda det er det, Dette var ekstremt mye verre en det Yppert er i nærheten av å klekke ur seg. Å kalle folk for trydesnyltende kalkunfitter er kanskje ikke humor for alle, men langt ifra sammenlignbart med å bli karakterisert som en pedofil. HELDIGVIS, kjenner jeg Yppert og trur ikke han han lar seg provosere veldig av dette. Men faen så usmakelig var det!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #18 Skrevet 15. januar 2008 Det med at jeg kalte han for lommemannen var bare ren og skjær spøk og ikke i det hele tatt vondt ment på noen måte! Jeg trodde virkelig ikke noen av dere ville reagere på dette. Hadde jeg vist at dere ikke tålte en litt ekkel spøk, så hadde jeg spart meg for den..hehe!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 Kan du ikke bare slutte å dra fram at du kjenner ham hele tiden? Jeg kjenner ikke deg - så hva du evt måtte finne på å si om ham betyr ingen verdens ting. Han kan da være en skrullete fyr, sjøl om du kjenner ham. Herregud, denne furgudelsen fra enkelte.... For øvrig var det en usmakelig spøk fra HI, men blir mer provosert av fanklubben til dryppert.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #20 Skrevet 15. januar 2008 Jasså tjukka??? prøver du deg på at jeg er en skrulling?? Slike udugelige kjerringkrek som deg burde vært sperret inne i et oljefat og dumpet i sjøen som straff:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #21 Skrevet 15. januar 2008 så det er du som står bak disse ryktene ja? En dag glemmer du anonymknappen og da er jeg der:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #22 Skrevet 15. januar 2008 Det er forskjell på å kalle deg en skrulling og å si at du kan være det for alt jeg vet. Men etter det svaret der, hvor du sier at du ønsker meg død, så tror jeg at jeg velger å kalle deg det.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #23 Skrevet 15. januar 2008 UUUUUUU. Hva skal du gjøre da, skumle yppert?
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #24 Skrevet 15. januar 2008 Du er ikke god du Anonym 22:16, Det er sjeldent jeg blir personlig mot noen her inne men jeg skjønner ihvertfall at du umulig kan væe helt god. Forgudelse du liksom. Han er en venn, Hi var motbydelig, og jeg reagerer. Det hadde jeg gjort hadde det vært en annen venn også, ditt krek!!
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #25 Skrevet 15. januar 2008 Det burde du virkelig anonym 22:04 ta et godt råd, neste gang du tenker være morsom å ta en litt "ekkel" spøk, så spar deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå