Gå til innhold

hei jeg er ny spåer;)


kaos83

Anbefalte innlegg

Du må gjerne prøve på meg.

Venter nr fire den 110408 og det skal blir en jente. Får vi flere barn og hvor stor er denne tulla og NÅR blir hun født?

 

Jeg:280679.

 

Håper du karer og få opp dette på meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :-)

Jeg håper du har rett angående kjønnet. Har en storesøster som ønsker seg veldig en lillesøster, og nesten alle har sett jente på meg :-)

Skal på ultralyd den 26/2, så jeg håper vi klarer å se det da :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg vil gjerne at du skal spå meg, jeg fikk netopp en datter kommer me te å beholde henne? Jeg har to stykk i fosterhjem som har det kjempe bra. Vi har vært i resak me far te den i mitten for , han vil ha han ut va fosterhjemme jeg vil ikke skille dem.

 

Vil jeg beholde dette barnet?

får jeg mer tid me de i fosterhjemme?

flere barn?

økonomi bedres den?

Utdannelse/jobb?

Fremtiden?

komme rjeg og min forlovede te å holde sammen?

kommer turen jeg skal på nå te å gå bra?

 

mange spørsmål men håper jeg får svar født 270283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spådd litt ikke mye men av en grunn får jeg opp gutt på deg og at du får han før tiden , men alt kommer te å gå bra. Jeg får også opp at du har hatt trøblet i svangerskapet på noen måte , kankje det ikke gjelder direkte svangersakpe men noe rundt det. Føler også en trist historie i bagrunnen men vet ikke korfor. jeg vet ikke om denne er rett men greide ikke å la vær å gå forbi før jeg hadde svart. lykke te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg kan godt være prøvekanin!!

Har fått ulike tilbakemeldinger på terin, først 30.mai hos lege, deretter 06.06 på tidlig ul og så 11.06 på ordinær ul.

Kan du se noe i forhold til fødselsstart?

Blir det jente eller gutt?

På fohånd takk!!

Født 040272, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

77- mod

Uff jeg håper det har gått bra med dere...

Jeg syns det er veldig dumt å svare på slikt når jeg er nybegynner... Men ønsker dere lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@riel

heisann ser ut som det er like rundt hjørnet:) får ikke opp tid men at dere bør kose dere e kveld, ikke bare for å lage baby men skikkelig kose dere;) Så sitter den snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oslojente:)

Tror ikke det skjer noe uhell med spiralen om det er det du lurer på :) hehe

men tar du den ut så virker det ikke som du har noe problem med å bli gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fomle&ariel,husk på meg,da:)innlegget mitt med spørsmål til deg ligger litt lengre opp,hvis du kan ta deg tid til å finne meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sønn på 10 uker og 3 dg. Jeg som ikke skulle ha flere barn er helt forvandlet etter at lillegutt kom. Etter ultralyd fikk jeg vite at jeg har knute på livmoren. Vil dette kunne hindre oss? Vil så gjerne ha flere. Kan du se antall? Kjønn og event.når?

 

Er født 20 07 72 og min samboer 13.02.76

 

Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Min situasjon er at jeg har kjempe lyst på barn, hatt det i flere år. Mens mannen har ikke lyst ennå.. Han sier han kanskje hadde vurdert det om jeg ikke hadde mast sånn.. Så nå har jeg ikke mase periode som har vart i over en uke nå.. Og føler faktisk ingen stor trang til å snakke om det, klarer å bite det i meg..

 

Han 281177 jeg 190983

 

Det jeg lurer på er når starter vi prøvingen og når blir jeg gravid??? Ser du hvilken prevensjon jeg bruker? Om du ikke har lest det noe sted da;P

 

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Min situasjon er at jeg har kjempe lyst på barn, hatt det i flere år. Mens mannen har ikke lyst ennå.. Han sier han kanskje hadde vurdert det om jeg ikke hadde mast sånn.. Så nå har jeg ikke mase periode som har vart i over en uke nå.. Og føler faktisk ingen stor trang til å snakke om det, klarer å bite det i meg..

 

Han 281177 jeg 190983

 

Det jeg lurer på er når starter vi prøvingen og når blir jeg gravid???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...