Gå til innhold

hei jeg er ny spåer;)


kaos83

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg har spådd litt inne på dib men jeg føler meg fortsatt ganske ny med dette.

Noen ganger treffer jeg veldig bra andre ganger kan jeg ta helt feil:) Uansett så ønsker jeg prøvekaniner å øve på... det er ikke alle jeg får noe opp på desverre men hvis noen har lyst er det bare å hive seg på denne tråden så tar jeg en økt innimellom når eg får tid.

kjempefint med tilbakemeldinger, eneste måten jeg lærer på:)

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan være prøve kanin hvis du får opp noe på meg:)

 

jeg:19.11.87

sambo:12.03.87

 

jeg lurer på om du får opp noe på hvordan det vil gå økonomisk for oss fremover.

 

ser du hvor mange barn jeg får totalt og kjønn også?

kanskje når neste graviditet vil bli

 

setter pris på hvis du tar deg tid:) forstår hvis du ikker får opp noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjempe flott med noen som kan prøve å spå. jeg er gjerne "test kanin"

det er en stund til jeg skal føde, men jeg har hatt blødninger og kynnere. synes også at jeg har ned press. stakkars, det kjennes ut som om jeg sitter på hodet hans snart..... har du en dato til meg, eller kan svare meg på dette vil jeg være veldig takknemmelig.

 

080777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jeg fikk først opp en jente men er det jenter du har fra før? jeg fikk deretter opp en liten søt gutt g er ganske sikker på at det blir gutt:) skal du ikke vite kjønnet? ser ikke flere barn på deg akkurat nå:) Men mulig dere får en til etter noen år som attpåklatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vero 87

heisann har jeg sett på deg før? eller fikk jeg ikke noe opp da?

Jeg tror du vil få tre gutter men er mulig at den siste er jente...

Jeg tror du vil bli gravid i oktober eller er du gravid nå og d kommer baby i oktober, oktober er iallfall en viktig mnd...

syns du er litt vanskelige å lese skjønner du..

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,ja så kom mensen denne mnd også,men det visste jeg jo nesten siden flere spådde det,men har også blitt spådd at det vil klaffe for oss i februar og/eller at graviditet er ganske nærme for oss.

 

Ser du/dere fortsatt/også det?

Kjønn da?

Og vil jeg få en hard fødsel/velskapt baby?

Jeg er født 141174

Han er født 281074

 

Setter utrolig stoooooooooor pris på svar/råd fra dere som har det ikke vi andre har....nemlig evnen til å se/hjelpe andre:))))

 

Klem fra odingirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isabell

Har du snakket med sykehuset?

Jeg tror du skal ta en tlf, ikke for å bekymre deg eller noe, alt er nok bra, men du bør få en kontroll. tror ikke det er lenge til babyen er ute.. at den kommer for tidlig... når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, du har ikke sett på meg før, men jeg har spurt deg før, så kan være at du ikke fikk opp noe da.

 

tre gutter og ei jente, har kimby fått opp på meg før, så det er spennende.. Ønsker meg 4 barn også. jeg prøver ikke å bli gravid enda, så er ikke umulig at det blir i oktober, men så føler jeg meg litt gravid for tiden også. Blir jammen spennende å se:)

 

Takk for at du tok deg tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann ja jeg tror du blir gravid i februar er ikke siukkert du tester posetivt før i mars.. Men håper jeg har rett. D vil bli en vellskapt liten gutt.. Ser ut som at fødslen går fint men mulig du må sy noen sting... har du brunt hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

har du lyst å se litt her?

 

Jeg er gravid og venter mitt 1.baby.

UL-Termin er 20.3.08 og Mens-Termin er 16.03.

Kan du se kjønn, termin og hvordan fødsel kommer til å bli?

 

Jeg er født 25.07.81 og pappaen 18.02.65

 

Tusen takk! :-)

Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg har brunt hår vettu:))Og har to jenter fra før,så en gutt hadde vært midt i blinken!!!!Detta blir jammen en spennende mnd gitt:))))

Får du opp noe dato for når babyen blir født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta 26 :) Merkelig at vi skrev på samme tidspunkt :) samboeren min er født 02.03.67 jeg 21.04.82.. lik aldersforskjell på oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotta

tror babyen kommer den 16 og det er en jente. fødselen vil gå helt fint, ser ikke noe spess.. LYkke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg født 21.04.82 er gravid med min første, og har termin 23. juni 08 :) Vet ikke om kjønn ennå, men har UL den 21. januar! :)

 

Du er ihvertfall tredje person som spår jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

odingirl

Så gøy, jeg får opp 22 og 24 men usikker på mnd.. sikkert oktober men usikker. mulig den blir for tidlig født... men ser vellskapt ut. Og dere blir en skjønn familie.. er jentene dine lyshårete med musfletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sånn kunne noen av dere snille jenter spå meg også. Vi har en herlig sønn på litt over et år. Tidligere har jeg en dødfødsel og 3 aborter bak meg. Siste jeg mistet i var i november. Har endelig fått tilbake mensen etter 40 dager etter SA.

Mann født 15.07.72 jeg født 311071.

 

Når blir jeg gravid igjen og vil det gå bra denne gangen.

Hvor mange barn vil jeg få.

Evnt. hvilket kjønn, tvillinger etc.

Generelt noe annet som skulle dukke opp ang. kjærlighet, økonomi, jobb osv.

 

Tusen takk for den som tar seg tid til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"paff......"Ja dem er lyshåra begge to,og rett som det er bruker dem musefletter ja......så flink du er!!!!!!!

 

Ser du noe om forholdet mitt også?vil det fortsette å være så bra som det har vært i 4 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...