Sol Skippertaksdronning Skrevet 20. januar 2008 #26 Skrevet 20. januar 2008 Tror ikke du skal ta hovedinnlegget så høytidelig jeg...De aller fleste vet at Lucifer ikke vil bli godkjent for dåp-muligens navnefest, men ikke dåp...
Smånetta 14.mai Skrevet 20. januar 2008 #27 Skrevet 20. januar 2008 Det er mulig jeg mente det, i grunnen. Søren. Da er jo egentlig Beelzebub et mye bedre navn, da. I tilegg blir man jo nevnt i Bohemian Rhapsody. Stilig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #28 Skrevet 20. januar 2008 syns adolf er nydelig jeg:o) viss du bytter etternavnet til ungen til Hitler i tillegg tror jeg det blir en hit hihi...
Pheebs Skrevet 5. januar 2010 #29 Skrevet 5. januar 2010 Jeg synes det er et fantastisk fint navn som betyr noe pent no også "lysbringeren" og "morgenstjernen" som altså er månen jeg har utrolig lyst å bruke det navnet selv:) Håper du går for det navnet
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. januar 2010 #30 Skrevet 5. januar 2010 Selve navnet synes jeg er kjempefint, men det er altfor belastende for ungen å ha det. Folk har dårlige assosiasjoner til navnet og kan dermed bli negative ovenfor din sønn. Tenk bare på fremtiden, når han skal f eks søke jobb. Er ikke sikkert det er stas å innkalle selveste Lucifer til et jobbintervju hehe
Granny Weatherwax Skrevet 6. januar 2010 #31 Skrevet 6. januar 2010 He he, likte det innlegget :-) Synes faktisk det er like ille med Loke og Trym, dette var ganske kjipe vesener i norrøn mytologi. "Hæ? Jammen, jeg liker det navnet, dessuten bryr jeg meg ikke om norrøn mytologi" Neivel, du gjør det ikke, men ganske mange gjør det, og du skal vite det at de tenker sitt om navnet til barnet ditt.
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #32 Skrevet 6. januar 2010 du sier du ikke er kristen, hvorfor døpe ? Forøvrig synes jeg Vidkun er et veldig fint navn, men det er jo assosiert med landsforæderi.. Lucifer er også allmenkjent som guds foræderi.. Ikke det at jeg er kristen.. jeg er ei heller døpt og kommer ikke til å døpe mitt barn, men tenk nå på barnet som må leve med navnet resten av sitt liv. Men lykke til med å finn en prest som døper et barn Lucifer
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #33 Skrevet 6. januar 2010 men da igjen.. Gabriel .. ? vingene hans brant jo, og ble forvist av "herren" men dette er et godt brukt navn.
Fjelljenten Skrevet 8. januar 2010 #35 Skrevet 8. januar 2010 Det het min også :-) Hadde den i en uke, før Dyrebeskyttelsen kom og hentet ham igjen fordi det var noen som eide den allikevel :-(
flux Skrevet 8. januar 2010 #36 Skrevet 8. januar 2010 Jepp, helt knall! Anbefaler deg å høre på låta "A boy named Sue" av Johnny Cash for litt inspirasjon.
nr2_på_vei Skrevet 11. januar 2010 #37 Skrevet 11. januar 2010 haLOOOO???? Du kan iche kalle ditt barn noe så fælt som Lucifer??? satan?? hallo?? stakkers barn. greit du synest det er fint nå, men hva når din kjære gutt begynner på skolen og har krl på skolen, så finner han ut at han er oppkalt etter satan selv... of nei det er 5000 andre navn å velge mellom. Men tipper at alt dette er tull??
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 20. januar 2010 #38 Skrevet 20. januar 2010 Det finnes mange fine/merkelig/uvanlige navn som vi foreldre synes kan være passende, men som ansvarlige for våre barns liv så må vi jo også tenke på hvilke følger slike navn kan få for dems liv og oppvekst!! Lucifer er engelen som ble for grådig og vill bli like stor og mektig som Gud. Han ble kastet ut av himmelen og ble herre over helvete, altså samme "engel" er Satan! Fint navn for en liten gutt?? Vel....
STA Skrevet 21. januar 2010 #39 Skrevet 21. januar 2010 vettu hva...lucifer er jo et knall navn da,syntes det var kjempe fint nevn jeg. Det må du ta ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå