aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #26 Skrevet 16. januar 2008 På fredag er det enda fire dager til IKM, men jeg bare måååå teste:-)
kattungen Skrevet 16. januar 2008 #27 Skrevet 16. januar 2008 Ok, venter på deg og blir med fredag mrg. Så spennede!! HAr du digital eller annen?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #28 Skrevet 16. januar 2008 Det er bra:-) Har bare vanlig CB med streker som kan vise resultat 3 dager før IKM. Hva skal du bruke? Har troen på deg denne mnd altså! I dag har jeg ikke hatt et eneste symptom..så begynner å miste håpet enda litt til..
kattungen Skrevet 16. januar 2008 #29 Skrevet 16. januar 2008 Men det er leeenge til IKM, så ingen grunn til å miste troen;) Like sannsynelig det ene som det andre. Du pleier jo å bli fort gravid! Jeg tror de testene jeg har tatt bare er noe tull-ball, så blir sikkert bare enda mer skuffa hvis TR kommer nå. Føler nemlig det, er SÅ sliten og trøtt og MURRER. Men bra du har troen på meg, takk:) Tror kan kanskje jeg kjøper vanlig CB (hvis det blir nødvendig), har aldri brukt digital før (føler at den er så streng når den sier IKKE GRAVID). Krysser forsatt for deg vet du;)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #30 Skrevet 16. januar 2008 Ja, det synes jeg også. Da er det nesten bedre å tyde streker. hehe. Jeg har hatt kjempemurringer begge ganger jeg har vært gravid og trett og sliten er definitivt et graviditetstegn!! men det kommer flere sjanser visst det ikke har klaffet denne mnd. Krysser fingrene for deg enda:-) Nå har jeg kjøpt meg snop på butikken, huff har så dårlig selvdisiplin når det gjelder sukker og usunt..men røyker heldigvis ikke, så den lasten slipper jeg å slite med.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #31 Skrevet 16. januar 2008 heia damer..jeg skal også teste fredag om ikke tr kommer i morgen, har ikm i morgen så gruer meg litt nå kjenner jeg..har masse utflod..er det et tegn på tr?? husker ikke....:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #32 Skrevet 16. januar 2008 Fint at du blir med å teste på fredag:-) Jeg har også mye utflod, jeg pleier aldri å ha det før mensen til vanlig. De sier at det kan være et graviditetstegn hvis det er lotionaktig.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. januar 2008 #33 Skrevet 18. januar 2008 Testet svakt positiv i morges:-)Den var svak, men det kom opp et svakt tydelig kryss:-) Er jo fremdeles noen dager til IKM så jeg tør ikke håpe på at spiren forblir enda..ganske vanlig med kjemiske graviditeter så tidlig... Hvordan går det med dere andre? Spent på å høre:-) Klem fra en lykkelig
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #34 Skrevet 18. januar 2008 jippi:-) da er du med meg inn i 1trim:-) jeg hadde sterk kryss med en gang, og :-) jippi
kei80 Skrevet 18. januar 2008 #35 Skrevet 18. januar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅ nå ble jeg glad!kommer til å savne deg her inne!Du var min største støtter!gratulerer så mye!klem
kattungen Skrevet 18. januar 2008 #36 Skrevet 18. januar 2008 Hurra! Jeg er også gravid!!! Fikk et sterkt blått kryss i dag morges!!! Gratulerer dere også aug-mamma og fest del lille spire! Så utrolig moro!!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. januar 2008 #37 Skrevet 18. januar 2008 Er det mulig?!! Så utrolig fantastisk, fest del lille spire og kattungen!!! Vi som har fulgt hverandre så tett nå siste tiden!! Tenkte at en eller to av oss ble sikkert litt skuffet når de/den andre forsvant inn på 1.tri, så går vi hen å blir gravid hele gjengen:-) Utrolig kult altså!! Gratulerer begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå