Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 neg fikk jeg..grrr..jaja vi får se om tr kommer, :-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 uuurk, jeg fikk også negativ..men vi kan jo fremdeles teste positivt *håpe, håpe* jeg har tidligst IKM på fredag, hadde positiv el-test helt frem til tirsdag 8.januar..så et lite håp har jeg fremdeles, men var forberedt på at det ikke hadde klaffet denne mnd, så jeg blir ikke sååå skuffa om TR kommer..
blirjegsnartmamma Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Prøv igjen om et par dager hvis TR ikke er kommet.. Jeg skal imorgen tidlig, for etter det skal jeg være to morgener vekk fra mannen min, og da får jeg ikke lov, hehe han vil være med på alt, så søt han er *krysser fingrene for oss begge*
AprilBaby;) Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 negativ test her idag også.. brukte cb digital..2 dager til ikm,så håpet er vel snart ute for meg denne perioden. men men bedre lykke neste gang:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Det blir spennende, snartmamma!! Krysser fingrene for deg:-) Har dy symptomer?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Ikke gi opp ennå aug-mamma :-) du kan fortsatt være gravid vettu! krysser fingrene for deg
kattungen Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Blæ, testet likevel med billigtest. Tok den og den var negativ, men kastet den etter 1 min. Tok den opp igjen etter 5-10 min og da var den svak positiv. Nå blir jeg hvertfall gal. Det er sikkert ikke til å stole på de testene, og dessuten, det kan ha gått over tida. Dumme meg som ikke ventet......Tror jeg skal infinne meg med at den var negativ og vente å se om TR kommer. Angre-angre, burde ha ventet:( Noen med liknede erfaringer??
blirjegsnartmamma Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Mente selvfølgelig å krysse fingrene for alle 3 Har ikke så mange, er kvalm og trøtt bare.. Så tror egentlig ikke at det er noe håp - men vi har vært veldig aktive, så hvorfor ikke, sant
White*Angel Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Testa negativ i dag jeg også. 16 dager siden TR skulle vært her. Kjipt:(
kattungen Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Stakkars deg, det er skikkelig kipt!!!!!!!! Lykke til, da;)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 har et lite håp ennå, en følelse bare. sist testet jeg ikke pos før 4 dager etter ikm..har en del bobler i magen, murringer..men det kan jo like gjerne være tr..nå skal jeg ikke teste mer.., bare hvis ikke tr kommer innen lørdag, da tester jeg..hehe dette er jammen ikke lett..idag fikk jeg vite om to andre venniner/bekjente som er gravid..ååå jeg og vil ha 2008 barn..ikke mange mnd på oss nå:-( dumt testene deres ikke var mer pos enn min..
kattungen Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 Det er fotsatt håpfor deg siden du pleier å få pos etter ikm. Man blir jo litt ekstra ivrig når venninner er gravide, håper det har klaffet for deg! Hva tror du om min test som ble positiv etter jeg kastet den? Vet jo ikke hvor lenge etter den ble det, siden jeg kastet den etter 1 min når den ikke så positiv ut. Dumme meg........
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 hmm, kan godt være den er pos ja, har hørt om noen tester som viser pos etter litt lang tid...håper den er det, du kan jo ta en ny test i morgen tidlig+??
kattungen Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Jo kan ta ny, eller vente på TR. Har 1 billitest igjen, burde jo kanskje ha kjøpt en CB isteden når jeg først skal teste på nytt. Ikke lett å vite hva man skal gjøre, AMBIVALENT! Kan høre med mannen min hva han synes når han kommer fra jobb. Kanskje jeg burde kjøpe CB, så er jeg hverfall sikker på resultatet.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 på billigtester.no koster to vb tester 112kr eller noe sånt..har bare brukt de eg--er ikke så dyrt det ..men har så lyst og prøve cb digital, det har jeg aldri brukt..håper sånn at jeg ikke får mensen, men tror jeg gjør det, ..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Så spennende, kattungen! Kanskje du må ta en CB digital? Billigtestene pleier ikke bli positiv etter en stund hos meg, men det pleier cb ofte bli, har skjedd flere ganger at jeg får en sånn tynn-tynn strekk etter et par timer..
kattungen Skrevet 15. januar 2008 #18 Skrevet 15. januar 2008 Oi, takk for oppmuntring:) Jeg tror jeg skal svi av den siste billige i mrg, så ser jeg om jeg trenger å dobbelsjekke. Og hvis, hvis, så river jeg i en digital. Kan jo være at det var en slags feil på testen. Men har litt symptomer, så kan jo hende. Mange av sympt har jeg selvfølgelig også når jeg skal ha TR (bla murring, kvalme, tretthet/sliten, humørsvingninger). Men synes jeg har litt forsterket luktesans, ømme pupper og ikke hodepine/migrene som jeg ALLTID får 3 dager før TR. Hmmmmm. Og du? Det er jo fortsatt håp:) Ingen TR=kanskje gravid. Spennende å se hva som skjer med oss. Jeg må le av hvor gale vi blir, knis;) Hvordan føler du seg, er du like psykotisk som meg, hehe?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 Ja, du aner ikke. Jeg er helt sprø, har hatt fri et par dager nå, og i morgen skal jeg på igjen..Har bare så enorme problemer med å konsentrere meg om noe annet for tiden, blir gal snart:-) Det er jo spesielt denne uken før IKM som er tortur...En tanke som spinner rundt hele tiden..Tror ikke jeg har godt av å ha fri, for da sitter jeg bare å fyrer meg opp foran dataen, sjekker alt mulig på nettet og svir av tester i hytt og pine:-) Huff..Har også endel symptomer nå: mensmurringer, stikkinger, tretthet og i dag tidlig var jeg faktisk litt kvalm..Innbilning alt i hop sikkert;-) Tenk så digg hvis det hadde blitt 1.trimester på oss nå? Nei, vi må ikke ha for store forhåpninger, da blir fallhøyden så stor..
kattungen Skrevet 15. januar 2008 #20 Skrevet 15. januar 2008 Egentlig like greit å være på jobb, ja. Da går dagen litt av seg selv. Har det akkurat som deg, tror jeg har sympt, for så å tro at det bare er noe jeg inbiller meg. Også syker jeg meg ned og tenker at jeg heeelt sikkert ikke er gravid, men klarer ikke å slippe tanken likevel, uansett hvor hardt jeg prøver. Kanskje jeg ikke burde være her inne....Men det er jo moro også Ååååå, så gøy hvis vi hadde gått over på 1. tri på likt! Må ikke ta av, vi vil ikke ha stor fallhøyde..... Krysser fingre for deg!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. januar 2008 #21 Skrevet 15. januar 2008 Krysser fingrer for deg også!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 16. januar 2008 #22 Skrevet 16. januar 2008 Sukk, ikke antydning til strek hos meg.. Men ingen TR enda heller, så kanskje jeg bare har feilberegnet alt? Har ikke mens murringer - og det har jeg alltid.. Får se, hvis det ikke har kommet iløpet av en uke, tester jeg igjen.
blirjegsnartmamma Skrevet 16. januar 2008 #23 Skrevet 16. januar 2008 Sukk, ikke antydning til strek hos meg.. Men ingen TR enda heller, så kanskje jeg bare har feilberegnet alt? Har ikke mens murringer - og det har jeg alltid.. Får se, hvis det ikke har kommet iløpet av en uke, tester jeg igjen.
kattungen Skrevet 16. januar 2008 #24 Skrevet 16. januar 2008 Testet igjen i dag, og akkurat det samme skjedde (ja, borsett fra at jeg IKKE kastet testen før 5 min i dag). Altså en ekstremt svaaaaaaaaaak strek kom opp på slutten av de 5 min, var helt hvitt der fram til 3-4 min. Vet ikke hva jeg skal tro, jeg. De billigtestene stoler jeg ikke på, altså. Ble ikke klokere av dette. Må vel til pers med en CB i mrg eller fredag. Har IKM i mrg hvis jeg følger 27 dager som forrige mnd, men fredag hvis 28 dager som mnd før der igjen.Kanskje jeg skal vente og se om TR kommer i mrg siden jeg ikke har flere tester igjen. Noen synspunkter fra noen kloke hoder??
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #25 Skrevet 16. januar 2008 Ja, jeg synes du skal vente til fredag slik at du kan teste sammen med meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå